לפני שנרשמתי לקורס קידום האתרים של סאו סימפל ומכללת ג’ון ברייס עסקתי ברפואה אלטרנטיבית. הקמתי שלושה אתרים מושקעים מאוד ועבדתי על בנייתם תקופה ארוכה מאוד, ורק כשסיימתי גיליתי כי קיים תחום שלם שאינני מכיר ושהוא חיוני להפיכת האתרים שבניתי ליעילים – קידום אתרים אורגני. הבנתי כי ללא קידום, האתרים שבניתי אולי נראים מעולה, אך הם אינם חשופים דיים לגולשים ועל כן הם אינם ממלאים את תפקידם. על כן בדקתי מחירים של שירותי קידום אתרים ולאחר שנוכחתי כי רמת המחירים גבוהה מדי עבורי, החלטתי ללמוד את התחום ולקדם את האתרים שלי בעצמי.
בחרתי בקורס זה על אף שאני גר בירושלים ונאלצתי לנסוע לשיעורים בתל אביב. הסיבה לכך היא שהקורס הזה איכותי הרבה יותר מהקורסים המקבילים – הן בהיקף השעות הרחב הן בחומר הלימוד המקיף והמעמיק. היום, שבע שנים לאחר סיום הקורס, אני יכול להגיד שהיתרון המשמעותי ביותר של הקורס מבחינתי הוא הליווי והייעוץ מכל הלב של מנהל הקורס ג’קי. אני נמצא אתו עדיין בקשר אינטנסיבי, מתייעץ עמו ומקבל ממנו עדכונים וטיפים שמאוד עוזרים לי. להבדיל מקורסים אחרים, שבהם לאחר שנגבה התשלום והסתיים הקורס כבר אין עם מי לדבר, קורס קידום האתרים של סאו סימפל מאפשר לי להישאר בעניינים ולהמשיך ללמוד ולקבל עזרה לאורך שנים רבות, כולל הגעה לשיעורי ריענון בחינם.
לאחר סיום הלימודים התחלתי לקדם את האתרים שלי ובמקביל התחלתי לעבוד בתחום השיווק והפרסום. עבדתי בחברת פרסום לא דיגיטלית ובמפגשיי עם לקוחות פוטנציאליים התחלתי להבין כי קיימת דרישה מצדם לבניית אתרים ולקידומם. על כן לקחתי את הנושא על עצמי והתחלתי לבנות אתרים ללקוחות ולקדמם בגוגל. כעבור תקופה, כשהחברה שבה עבדתי נסגרה, התאפשר לי להישאר עם הלקוחות שעבדו עמי ולהתחיל בבניית עסק עצמאי לשיווק ופרסום. את הקליניקה שלי לטיפולים אלטרנטיביים הפכתי למשרד ומשם התחלתי לרוץ קדימה. היום אני מנהל משרד פרסום קטן הנקרא “השם מיתוג עסקי” וכבר נתתי שירותים ליותר מ-35 לקוחות קידום אורגני. אני מעניק ללקוחות סל שירותים מקיף לבחירתם – מיתוג העסק, פרסום מסורתי בדפוס, שילוט עסקים וגם בניית אתרים וקידומם. אני עובד עם פרילנסרים המתמחים בתחומים שונים, אך את עבודת הקידום האורגני בגוגל אני תמיד משאיר בידיים שלי.
לדעתי, העובדה שאני עוסק גם בבניית אתרים וגם בקידום אתרים מהווה שילוב טוב מאוד בין שני תחומים. שילוב זה מאפשר לי לבנות ללקוחותיי אתרים המותאמים לדרישות גוגל ולבצע בהם שינויים ככל שעולה הצורך מבחינת SEO. כמו כן, הניסיון לימד אותי שאין תחליף לקידום אורגני. כאשר מגיע אליי לקוח חדש המבקש קידום ממומן בגוגל, אני מסביר לו כי היעילות של הקידום הממומן היא נמוכה יותר בהשוואה ליעילות ביחס למחיר של קידום אורגני. הסיבה לכך היא שאתר שעבר אופטימיזציה טובה יכול להגיע לתוצאות טובות בתוצאות החיפוש של גוגל ואז לא יהיה צורך בקידום ממומן, שהוא תמיד יקר יותר. במקרה וכן יוחלט על קידום ממומן בהמשך, דפי הנחיתה שעברו אופטימיזציה טובה יבטיחו כי תוצאות הקמפיין יהיו טובות יותר וכי העלות תהיה קטנה יותר, כך שבכל מקרה כדאי מאוד לבצע את השלב הזה.
לסיכום, אני ממליץ בחום על הקורס, שהעניק לי חוויה לימודית מדהימה ונקודת התחלה מצוינת בתחום ה-SEO. חשוב לזכור שמדובר בתחום דינמי שמשתנה כל הזמן וכולל מגוון גדול של תחומי ידע וטכניקות, ועל כן חשוב לבחור בקורס שיאפשר לכם להמשיך ולהתעדכן לאורך שנים ולקבל ליווי אישי מסור בזמן שאתם עושים את צעדיכם הראשונים בשוק. אני יכול להעיד שגם אחרי שנים רבות, אני עדיין מנצל את הזכות שניתנה לי להתייעץ וללמוד מצוות הקורס, והרווח כולו שלי.
אתם מוזמנים לקרוא על שירותי קידום אורגני SEO מבית “השם מיתוג עסקי” או ליצור עמנו קשר בטלפון 050-6056055