קורס קידום אתרים

מועד פתיחה קרוב: 25/12/2017 , לימודי בוקר (ללא מכינה), 09:00-16:30, ימי ב'

קורס קידום אתרים מיועד לכל מי שמעוניין לעבור הסבה מקצועית לאחד מהמקצועות היותר מבוקשים בעולם השיווק הדיגיטלי. הקורס מקנה לך את הכלים והידע הנדרשים להקמת עסק מצליח כעצמאי, או לחלופין, להשתבץ באחת מחברות הקידום, במשרדי הפרסום, ובעסקים וארגונים המעוניינים לקדם את אתריהם במנועי החיפוש בארץ ובעולם כשכיר.

קורס SEO יקנה לכם את כל הידע הנדרש, דרכי העבודה והכלים המקצועיים ביותר לקידום אורגני (קידום בתוצאות החיפוש החינמיות של מנועי החיפוש) של אתרים בארץ ובחו"ל, בשפות שונות, ובמנועי החיפוש Google, Yahoo ו-Bing.

בנוסף להכשרה בנושא ה-SEO, מקנה הקורס ידע וכלים מקצועיים לשווק מיטבי במדיות החברתיות.

סטאז' מעשי - ללא הגבלה! לחצו כאן >>

חלוקת תעודות קורס קידום אתרים
בוגרי קורס קידום אתרים

קורס קידום אתרים מורכב ממכינה שנמשכת 16 שעות אקדמיות ומיועדת לאנשים חסרי רקע בתחום המעוניינים לעבור הסבה מקצועית ומליבת קורס SEO של 128 שעות אקדמיות, הכוללות בנוסף לנושאים הקשורים לקידום האורגני, גם נושאים נוספים, כגון קידום ממומן, ניהול מדיה חברתית, חוויית משתמש, וורדפרס, Web Analysis, מיטוב המרות והקמת עסק. כך למעשה יכולים בוגרי הקורס לקידום אתרים להשתבץ בשוק העבודה כשכירים או כעצמאים מיד לאחר סיום הלימודים.

בנוסף ל-144 השעות האקדמיות, יכולים המשתתפים להצטרף לתכנית ההכשרה (ללא עלות כמובן), שעליה תוכלו לקרוא כאן.

הקורס מתקיים יותר מ-10 שנים, ועד היום הכשיר יותר מ-1,800 בוגרים, שחלקם משובצים בעמדות מפתח בארגונים שונים ומגוונים וחלקם הקימו חברות ועסקים המעניקים שירותי קידום אתרים. הקורס שלנו הוא המקיף והאיכותי ביותר, וככזה, הפך במהלך השנים האחרונות למודל חיקוי בעבור המכללות המתחרות.

מתלבטים? קבלו רשימה של הרבה סיבות טובות ללמוד אצלנו! לחצו כאן >>

הקורס מנוהל על ידי ג'קי סויקיס, מומחה קידום אתרים ושיווק באינטרנט, מנהל הפיתוח העסקי בחברת סאו סימפל בע"מ, בשיתוף עם מכללת ג'ון ברייס תל אביב וירושלים. ההצלחה הפנומנלית של הקורס היא תוצר של רצון עז לשתף ולהעביר ידע שלא יסולא בפז וניסיון בפועל של למעלה מ-18 שנים ושל שיתוף הפעולה עם המכללה המובילה בארץ.

תמונות מתוך כנס בוגרי הקורס

הצלחת הקורס אינה מתבטאת רק במספר הגדול של הבוגרים אלא ובעיקר באחוז הבוגרים המשתלבים בשוק העבודה לאחריו. חברת סאו סימפל ומכללת ג'ון ברייס משקיעות את מרב המאמצים בעזרה לבוגרים במציאת מקומות עבודה ואף מתחייבות להבטחת השמה של הבוגרים שעמדו במטלות הקורס ובתנאי המעבר.
מאמצים אלו כוללים סדנאות לכתיבת קורות חיים המועברות במכללה, פעילות של שני מרכזי השמה שונים המיועדים לבוגרי הקורס וליווי בלתי פוסק של בוגרי קורס SEO בתהליך ההתאקלמות בשוק העבודה. אנו מלווים את הבוגרים שלנו גם שנים לאחר שסיימו את הקורס!

דרישות קדם

הכרת המחשב ועולם האינטרנט מתוך התנסות אישית.
אנגלית: קריאה ברמה בסיסית.
לא נדרש ידע תכנותי.
ראיון אישי עם מנהל התחום, ג'קי סויקיס.

קהל יעד

קורס קידום אתרים מתאים לאלו המעוניינים לעבור הסבה מקצועית ולהקים עסק בתחום קידום האתרים וניהול מדיה חברתית או לאלו המעוניינים לעבוד בתחום כשכירים.

תכנית קורס קידום אתרים

היקף הקורס: 144 שעות אקדמיות פרונטליות

מבוא ל- HTML ו- JavaScript

16 שעות רשות לאלו המגיעים ללא רקע ב-HTML.

קידום אתרים סקירה כללית

היכרות מעמיקה עם מנועי החיפוש האורגניים גוגל, בינג ויאהו. ניחשף לחלק מהגורמים העיקריים המשפיעים על דירוג האתרים במנועי החיפוש בארץ ובעולם בשפות שונות ונשווה בין הקידום האורגני לקידום הממומן.

נרחיב על גוגל ועל השינויים באלגוריתמים בשנים האחרונות. נכיר את הרובוטים השונים של מנועי החיפוש ונלמד כיצד ניתן לעקוב אחר פעילותם ברשת ולגרום להם להגיע אל האתר לעתים תכופות יותר, כל זאת תוך היכרות עם המטמון של גוגל ועם האופן שבו דפי האתרים מאונדקסים בו. נראה כיצד ניתן באמצעות פעולות פשוטות למצוא חסמים באתרים קטנים וגדולים כאחד.

נבדוק את נראותם של הפורטלים הגדולים ובסופו של השיעור כל אחד מהתלמידים יוכל לענות על שאלות דוגמת השאלה: האם ניתן לקדם אתר המבוסס על כל פלטפורמה שהיא כגון Wix, WordPress, Joomla, Drupal או אתר הנבנה בהתאמה אישית בשפות תכנות שונות כגון dot net, asp, php, בהתבסס על הבנה מלאה של מבנה דף תוצאות החיפוש וידיעת הפרמטרים המשפיעים עליו.

תכנים

בשנים האחרונות החלו מנועי החיפוש, וגוגל בראשם, למפות אתרים לפי איכות התוכן שבהם. ביחידה זו ייחשפו המשתתפים לכל אותם פרמטרים המגדירים את איכות התוכן בעיני כלל מנועי החיפוש, הכוללים מלבד טקסטים גם תמונות, קבצי וידאו, מפות, תגובות, ביקורות גולשים, דירוגים ועוד.

נלמד באופן מקיף כיצד למקסם את סך המרכיבים למרכיב אחד – תוכן איכותי, הן באתרי מסחר הן באתרי תוכן גדולים וקטנים. נלמד כיצד להנגיש תכנים סמנטיים למנועים וכיצד הדבר משפיע על נראות תוצאות החיפוש.
נכיר את עולמות התוכן והחיפוש של גוגל, כגון Google Images, Google earth, Google Maps, Google places for Business, Google Local, לטובת קידום האתר.

נרחיב בנושא הכפלת התכנים ונראה כיצד ניתן להתמודד עם התופעה, כולל תופעת גניבת התוכן.

Social SEO

"הקישורים החדשים" - כך יש המכנים את תחום ה-Social SEO שזכה לחשיפה גדולה עם צמיחתו של העידן החברתי. נושא זה עוסק בסיגנלים החברתיים המשודרים למנועי החיפוש ובהשפעתם על דירוג האתרים (ואנחנו לא מדברים על פייסבוק).

בשיעור זה נכיר את הרשתות החברתיות הרלוונטיות לפעולת הקידום ונלמד כיצד לאתר רשתות נוספות לטובת הגברת הנראות ברשת ויצירת הפניות איכותיות.

חשוב להדגיש כי אנו מלמדים את הנושא הזה כבר יותר משש שנים, הרבה לפני שחברות קידום בארץ התעסקו בו…

Web Analysis

נלמד שיטות לאיסוף וניטור מידע על אודות הגולשים באתר ממקורות התנועה השונים, כולל התנועה האורגנית והממומנת, תנועה מרשתות חברתיות, קמפיינים, שיתופי פעולה, ניוזלטרים ועוד.
לצורך זיהוי קהלי הגולשים, בחינת ביצועי האתר ויעילות מקורות התנועה, נכיר את כלי Google Analytics ואת הפיצ'רים השונים שמציע הכלי, כולל בחינת קמפיינים מותאמים אישית, הגדרת יעדים, משפכים ועוד.

שיווק בפייסבוק

פייסבוק היא המעצמה החברתית הכי חזקה שיש לנו בארץ, וזו הסיבה לפופולריות שלה בקרב עסקים קטנים וגדולים. כל מותג וארגון מבינים את חשיבותה ותרומתה הרבה למיתוג, לחשיפה, להגדלת התנועה לאתר, ובעקבות כך, להגדלת המכירות.
להלן רשימת הנושאים המועברים ביחידת לימוד זו:
• סקירה כללית של מבנה וכללי הממשק
• היכרות עם האלגוריתם לדירוג התכנים בניוז פיד
• בניית עמוד אוהדים עסקי כולל אפליקציות
• ניהול שוטף כולל שירות לקוחות, הגדלת קהל האוהדים וסוגי תכנים מומלצים
• אפיון אסטרטגיית פעילות ותוכן שיווקית
• תחרויות – כללים ורלוונטיות
• ניתוח ואופטימיזציה בממשק תובנות פייסבוק Facebook insights
• אבטחת החשבון הפרטי והעמוד העסקי
• ניהול קמפיינים ממומנים בפייסבוק
• Ads Manager
• סקירת סוגי הקמפיינים השונים
• הקמת שני קמפיינים לדוגמה

Google Adwords

עולם הפרסום של גוגל מציע מגוון רחב של ערוצי פרסום, בחלק זה של הקורס נלמד על Google Adwords. נתחיל בסקירה כללית ונתעמק באפשרויות השונות הקיימות, החל מניתוח מתחרים, תכנון מסעות הפרסום ברשתות השונות של גוגל, הקמת מסעות פרסום וניטור ועד לאופטימיזציה למיטוב המרות.

בנוסף נלמד כיצד ניתן לנהל מספר לקוחות בחשבון יחיד וכיצד נדווח ללקוחות על הפעילויות השונות שלנו בחשבונותיהם.

קידום אתרים במובייל

מקדם אתרים מקצועי צריך לדעת למנף את הצלחותיו בקידום האתר לסביבת המובייל – ובכך עוסקת יחידת לימוד זו.

ניחשף לאסטרטגיות קידום במנועי החיפוש במכשירי המובייל ונכיר את היתרונות והחסרונות של אתרים מותאמים למובייל, אתרים רספונסיביים ואפליקציות לניידים.

מערכות CMS וקידום אתרים

נכיר מערכות לניהול תוכן ובראשם את WordPress הפופולרית וניחשף לאפשרויות השונות העומדות בפנינו כמקדמי אתרים בקידום אתר כזה. אגב לא הכל ורוד…ממש לא.

שיווק בדואר אלקטרוני

אפיון וניהול ניוזלטר שיווקי בדגש על שיווק מפריע לעומת שיווק מורשה.

פינטרסט

סקירה כללית, פתיחת פרופיל והגדרות, פתיחת לוחות ויצירת אינטראקציה, העלאת תמונות חדשות מהמחשב / אתר / Repin.

YouTube

סקירה כללית, הקמת ועיצוב הערוץ, העלאת סרטון, הטמעת סרטון באתר, ממשק אנליטיקס.

הקמת וניהול עסק לקידום אתרים

הקורס הסתיים, וכעת איך הופכים את כל הידע העצום שקיבלתם בקורס לכסף? בחלק זה ניחשף לעולמו המעשי של מקדם האתרים העצמאי והשכיר. נכיר את שחקני השוק המתחרים, נלמד כיצד לאתר לקוחות פוטנציאליים ולהגיש להם הצעות מחיר. נשמע סיפורים אמיתיים ממקדמי אתרים אחרים ונעבור על נהלי עבודה ועל שיטות לניצול מיטבי של הזמן שלכם.

התנסות

במהלך הקורס ולאחריו, יקדמו המשתתפים אתר לפי בחירתם (לאחר בדיקה ואישור של מנהל הקורס). האתר יכול להיות שלהם או של לקוח, והקידום ייערך בליווי צמוד של שני חונכים תוך שימוש באחד מהכלים המובילים בעולם ה-SEO. תהליך הליווי לא מוגבל בזמן!

מלאכת הקידום כוללת: מסמך קבלת אתר, בדיקת מילות מפתח, דוח אופטימיזציית מבנה, דוח אופטימיזציית תוכן, ניהול האתר, ממשקים למערכות ניהול האתרים של גוגל ויאהו, הפצת מאמרים ושיתופי פעולה עם אתרים נוספים בתחום.

חלק זה הוא רשות בלבד והמשתתפים יכולים לבחור שלא לבצעו.

מבנה האינטרנט

במפגש זה נעסוק בנקודות שונות במבנה האינטרנט הקשורות לעולמו של מקדם האתרים. נלמד מהי סביבת שרת לקוח ונרחיב בנושא כתובות ה-IP ושמות המתחם השונים, סיומות הדומיינים (TLD), היסטוריית הדומיין וההתחקות אחריה.

נכיר את נושא אחסון האתר ואת חשיבות בחירת ספק אחסון, שרת ומיקום גיאוגרפי לקידום האתרים, שרתי ה-DNS, תהליך העברת אתר משרת אחד לאחר ועדכון, רכישת שם מתחם חדש או שינוי שם מתחם לאתר קיים.

נרחיב בעניין הדרישות מחברת אחסון האתר וספק הדומיינים ונציג מקרים שבהם היו ליקויים בפרמטרים אלו וכיצד זה השפיע על דירוג האתר במנועי החיפוש.

מחקר מתחרים

קידום אתר אורגני הוא תהליך ארוך ומורכב ותחילתו בבחירת ביטויים יעילים לקידום האתר. ביטוי יעיל מוגדר ככזה שהסיכויים לקדם בו את האתר גבוהים ושהתמורה ללקוח לאחר דירוגו של האתר בראש התוצאות תהיה גבוהה.

בשל החשיבות הגדולה של הנושא אנו מקדישים לכך בקורס 12 שעות!
נלמד לזהות פלחי שוק, לנתח מגמות ורמת תחרותיות של המתחרים, לבנות מדרגים שונים כולל מדרג SEO (מדרג זה מועבר בשלב מתקדם יותר של הקורס).

בסיום הקורס וכתנאי לקבלת ההסמכה חייבים המשתתפים להגיש עבודת מחקר מילות מפתח בהיקף של כ-20 עד 30 שעות עבודה בבית.

פרופיל קישורים

לפני כמה שנים תהליך קידום אתר היה פשוט יחסית. על בעל האתר או חברת הקידום היה לדאוג לכמות מספקת של קישורים נכנסים (קישורים חיצוניים המצביעים על האתר) וברוב המקרים ללא התייחסות כלל לאיכות הקישורים הללו.

כיום המצב שונה לחלוטין. כמות קישורים נכנסים גבוהה יכולה לגרום להענשת האתר ולפגיעה אנושה במיקומו במנועי החיפוש עד למצב שלא ניתן יהיה לחזור ולשקמו!

נלמד כיצד לבנות פרופיל קישורים איכותי, ניחשף לכלים מקצועיים שבאמצעותם נוכל לנטר את פעילות המתחרים במאמציהם להשיג קישורים בעבורם ואף למצוא קישורים זדוניים שהופנו לאתר שלנו במטרה לפגוע בו.

בסיום הקורס וכתנאי לקבלת ההסמכה חייבים המשתתפים להגיש עבודת תכנון פרופיל קישורים בעבור אתר בתחום מסוים ובתקציב חודשי נתון בהיקף של כ-10 עד 20 שעות עבודה בבית.

אופטימיזציה

מבנה האתר, זמני התגובה ואופן הנגשת התכנים השונים למנועי החיפוש הם רק חלק מתהליך אופטימיזציית המבנה. התלמידים יכירו דרכים שונות לטיפול בנקודות אלו ולשיפורן.

יחידה זו כוללת הרחבה
בעניין החלפת שמות מתחם ושדרוג אתרים תוך שמירה על הישגי הקידום, הפקת דו"ח ללקוחות על ממצאי האופטימיזציה והתמודדות עם חברות פיתוח.

ביחידה זו עושים התלמידים שימוש בשניים מהכלים המובילים בעולם בתחום.

Bing & Google Webmaster tools

המשתתפים ייחשפו לכלי מנהל האתרים של גוגל ובינג, ילמדו כיצד לחבר אליהם את אתרי הלקוחות הפוטנציאליים וידעו כיצד לתפעל את הכלים ולהפיק מהם את המרב.

ROI ומיטוב המרות

בחלק זה נבין את חשיבותו של נושא ההמרות ונלמד כיצד למטב אותן תוך התייחסות לדפי נחיתה ממירים, קריאה לפעולה ושימוש בניסויים מבוקרים לצורך בחינת יעילות הדפים באמצעות ניסויי תוכן בכלי Google Analytics. כמו כן נכיר את תופעת הקניבליזם ונלמד כיצד ניתן לטפל בה.

חוויית משתמש ו-SEO

הצצה לעולם חוויית המשתמש וההנעה לפעולה, כולל התייחסות לתכנון ושיפור ממשקי המשתמש וחוויית הגלישה באתרים בכלל ובדפי נחיתה בפרט.

זכויות יוצרים והיבטים משפטיים

שיעור חשוב שבו נכיר את הזכויות והחובות שלנו בכל הקשור לשמות מתחם, תווים מסחריים, זכויות יוצרים וההתמודדות עם קניבליזם ברשת.

שיווק באמצעות תוכן

שיטות ותהליכים למינוף תכנים להגדלת החשיפה השיווקית ולהשגת היעדים העסקיים. בין הנושאים הנלמדים: מודלים ZMOT ו-KLT, א"ב של השפה השיווקית ומיטוב דפי נחיתה.

אינסטגרם

סקירה כללית, שילוב והתאמת נוכחות אישית ועסקית באינסטגרם, פתיחת פרופיל והגדרות, העלאת תמונות וסרטונים – פילטרים, תיוגים ותגיות, מעקב וניתוח - Iconosquare.

גוגל+

סקירה כללית, הקמת פרופיל אישי ועסקי, הגדלת המעגלים, יצירת אירועים, קידום אורגני.

טוויטר

סקירה כללית, פתיחת חשבון וניהולו, ציוצים ותגיות.

לינקדאין

יצירת פרופיל מקצועי, יצירת קשרים עסקיים רלוונטיים, פנייה ויצירת שת"פ, גיוס עובדים וחיפוש עבודה, קבוצות עניין בלינקדאין, קידום ממומן בלינקדאין.

סגל המרצים

ג'קי סויקיס

ג'קי סויקיס

מומחה קידום אתרים ושיווק באינטרנט מהמובילים בארץ; מנהל בית הספר למקצועות השיווק באינטרנט ומנהל פיתוח עסקי בחברת סאו סימפל

ציפי ברמן קרופרו

ציפי ברמן קרופרו

מומחית ל-Web Analysis. מתמחה בניתוח ומחקר שווקים בארץ ובעולם. מנהלת התחום בחברת סאו סימפל

img_0136-edit

דנה צפריר

מנהלת מחלקת הפרסום בגוגל אדוורדס בחברת סאו סימפל, מומחית בניהול קמפיינים ממומנים בפלטפרומות שונות בשווקים תחרותיים ביותר בארץ ובעולם.

נועם מוכתר

נועם מוכתר

מומחה קידום אתרים, מנהל לקוחות ותחום מובייל בחברת סאו סימפל

שמי אוסטרובסקי

שמי אוסטרובסקי

מומחה בשיווק וקידום עסקים במדיה החברתית, בעל מאות לקוחות מרוצים ומעל 20 שנות הדרכה וליווי עסקים.

עידית נעמן

עידית נעמן

מומחית מובילה לשיווק באמצעות תוכן. הבעלים של חברת "ContentWise". המתמחה בכתיבה ועריכה שיווקית לעסקים.

דן אור-חוף

עו"ד דן אור-חוף

אור-חוף טכנולוגיות וקניין רוחני – מייסד ובעלים; עורך דין מוסמך בישראל ובניו-יורק, ארה"ב; מלווה חברות טכנולוגיה, אינטרנט, תקשורת

בשיתוף מכללת ג'ון ברייס
הקורס מועבר בשיתוף מכללת ג'ון ברייס ומתקיים במכללה בכתובת חומה ומגדל 29, תל-אביב

למדו אצלנו

צרו עמנו קשר

054-455-6217 - ג'קי, מנהל הקורס

  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.

בוגרי הקורס ממליצים!

"במילה אחת-בית! לפני הקורס, במהלכו ובסופו בכל רגע שעלתה שאלה, או רצון להבין ולדעת יותר, חייגתי וקיבלתי מענה מלא ומקצועי"
ליאת קדוש
ליאת קדוש
"מעבר לקורס המקצועי והמצוין כשיצאתי לחיים האמתיים ולא משנה כמה זמן עבר, תמיד יש לי תמיכה מקצועית, בכל יום ובכל שעה"
גלעד צאיג, מקדם אתרים מוסמך
גלעד צאיג
" מורים מקצועיים, תוכן מקיף, תמיכה אין סופית והכי חשוב, הם לא מרפים ממך עד שאתה מוצא עבודה"
טליה בן הרוש
טליה בן הרוש

לתלמידים ובוגרים

"לא משנה מאיזה תחום אתם מגיעים, הקורס של סאו סימפל וג'קי סויקיס יקנו לכם את כל הכלים הדרושים להצליח בתחום"
גרי רויף
גרי רויף
"הקורס היה מרתק, מעניין, מפתח ובעיקר נתנו לי הכלים להתמודד עם עבודת הקידום. כיום אני מתפרנסת מצוין ונהנית מכל רגע"
רותם וילקום
רותם וילקום