קורס קידום אתרים

מועד פתיחה קרוב: 30/04/2018 , לימודי ערב, 17:30-20:45, ימי ב' ו- ה'

קורס קידום אתרים מהווה פתרון מצוין לכל מי שמעוניין לעבור הסבה מקצועית לאחד מהמקצועות המבוקשים ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי. הקורס מקנה לתלמידיו את הכלים והידע הנדרשים להקמת עסק מצליח כעצמאים, או לחלופין, להשתלב כשכירים בחברות קידום אתרים ובמשרדי הפרסום או בעסקים וארגונים המעוניינים לקדם את אתריהם במנועי החיפוש בארץ ובעולם.

קורס SEO יקנה לכם את הידע הנדרש, את דרכי העבודה ואת הכלים המקצועיים ביותר לקידום אורגני (קידום בתוצאות החיפוש החינמיות של מנועי החיפוש) של אתרים בארץ ובחו"ל, בשפות שונות, ובמנועי החיפוש Google, Yahoo ו-Bing.

בנוסף להכשרה בנושא ה-SEO, מקנה הקורס ידע וכלים מקצועיים לשווק מיטבי במדיה החברתית.

סטאז' מעשי – ללא הגבלה! לחצו כאן >>

חלוקת תעודות קורס קידום אתרים
בוגרי קורס קידום אתרים

קורס קידום אתרים מורכב משני חלקים עיקריים: מכינה הנמשכת 16 שעות אקדמיות ומיועדת לאנשים חסרי רקע בתחום התכנות וליבת קורס SEO הנמשכת 128 שעות אקדמיות וכוללת, בנוסף לנושאים הקשורים לקידום האורגני, נושאים נוספים כגון קידום ממומן, ניהול מדיה חברתית, חוויית משתמש, וורדפרס, Web Analysis, מיטוב המרות והקמת עסק. כל תכני הקורס הם עדכניים ועונים על המגמות המשתנות בתחום קידום האתרים. בזכות כך יכולים בוגרי הקורס לקידום אתרים להשתלב בשוק העבודה כשכירים או כעצמאים מיד לאחר סיום לימודיהם.

בנוסף ל-144 השעות האקדמיות, יכולים המשתתפים להצטרף עם סיום הקורס לתכנית ההכשרה המעשית (ללא עלות כמובן), שעליה תוכלו לקרוא כאן.

קורס קידום האתרים שלנו מתקיים כבר יותר מ-11 שנים, ועד היום הכשיר יותר מ-2,000 בוגרים, שחלקם משובצים בעמדות מפתח בארגונים שונים ומגוונים וחלקם הקימו חברות ועסקים המעניקים שירותי קידום אתרים. הקורס שלנו הוא המקיף והאיכותי ביותר, וככזה, הפך במהלך השנים האחרונות למודל חיקוי בעבור המכללות המתחרות.

מתלבטים? קבלו רשימה של הרבה סיבות טובות ללמוד אצלנו! לחצו כאן >>

את הקורס מנהל ג'קי סויקיס, מומחה קידום אתרים ושיווק באינטרנט, מנהל הפיתוח העסקי בחברת סאו סימפל בע"מ, בשיתוף עם מכללת ג'ון ברייס תל אביב וירושלים. ההצלחה הפנומנלית של הקורס היא תוצר של רצון עז לשתף ולהעביר ידע שלא יסולא בפז המתבסס על ניסיון של למעלה מ-18 שנים בתחום ושל שיתוף הפעולה המוצלח וארוך השנים עם המכללה המובילה בארץ.

תמונות מתוך כנס בוגרי הקורס

הצלחת הקורס אינה מתבטאת רק במספר הגדול של הבוגרים אלא גם ובעיקר באחוז הבוגרים המשתלבים בשוק העבודה לאחריו. חברת סאו סימפל ומכללת ג'ון ברייס משקיעות את מרב המאמצים בעזרה לבוגרים במציאת מקומות עבודה ואף מתחייבות להבטחת השמה של הבוגרים שעמדו במטלות הקורס ובתנאי המעבר.

מאמצים אלו כוללים סדנאות לכתיבת קורות חיים המועברות במכללה, פעילות של שני מרכזי השמה שונים המיועדים לבוגרי הקורס וכן ליווי רציף של בוגרי קורס קידום האתרים בתהליך ההתאקלמות בשוק העבודה. הבוגרים שלנו זוכים לליווי ולייעוץ של צוות המרצים המסור והמקצועי גם שנים לאחר שסיימו את הקורס!

דרישות קדם

הכרת המחשב ועולם האינטרנט מתוך התנסות אישית.
אנגלית: קריאה ברמה בסיסית.
לא נדרש ידע תכנותי.
ראיון אישי עם מנהל התחום, ג'קי סויקיס.

קהל יעד

קורס קידום אתרים מתאים לאלו המעוניינים לעבור הסבה מקצועית ולהקים עסק בתחום קידום האתרים וניהול מדיה חברתית או לאלו המעוניינים לעבוד בתחום כשכירים.

תכנית קורס קידום אתרים

היקף הקורס: 144 שעות אקדמיות פרונטליות

16 שעות רשות לאלו המגיעים ללא רקע ב-HTML.

בחלק זה נבצע היכרות מעמיקה עם מנועי החיפוש האורגניים גוגל, בינג ויאהו. ניחשף לגורמים העיקריים המשפיעים על דירוג האתרים במנועי החיפוש בארץ ובעולם בשפות שונות ונשווה בין הקידום האורגני לקידום הממומן מבחינת יעילות, עלות והתאמה לסוג האתר המקודם.

באופן טבעי, נתמקד בעיקר במנוע החיפוש של גוגל ונרחיב על השינויים שחלו באלגוריתמים שלו בשנים האחרונות. נכיר את הרובוטים השונים של מנועי החיפוש ונלמד כיצד ניתן לעקוב אחר פעילותם ברשת ולגרום להם להגיע אל האתר לעתים תכופות יותר. נכיר גם את המטמון של גוגל ונלמד על האופן שבו דפי האתרים מאונדקסים בו. בנוסף נראה כיצד באמצעות כמה פעולות פשוטות ניתן למצוא חסמים באתרים קטנים וגדולים כאחד. לשם הדגמה, נבדוק את נראותם של הפורטלים הגדולים.

בסופו של שיעור זה יוכל כל אחד מהתלמידים לענות על שאלות כגון: האם ניתן לקדם אתר המבוסס על כל פלטפורמה שהיא כגון Wix, WordPress, Joomla, Drupal או אתר הנבנה בהתאמה אישית בשפות תכנות שונות כגון dot net, asp, php, זאת בהתבסס על הבנה מלאה של מבנה דף תוצאות החיפוש וידיעת הפרמטרים המשפיעים עליו.

בשנים האחרונות החלו מנועי החיפוש, וגוגל בראשם, למפות אתרים לפי איכות התוכן שבהם. ביחידה זו ייחשפו המשתתפים לכל אותם פרמטרים המגדירים את איכות התוכן בעיני כלל מנועי החיפוש, הכוללים מלבד טקסטים גם תמונות, קבצי וידאו, מפות, תגובות, ביקורות גולשים, דירוגים ועוד.

נלמד באופן מקיף כיצד למקסם את סך המרכיבים למרכיב אחד – תוכן איכותי, הן באתרי מסחר הן באתרי תוכן גדולים וקטנים. נלמד כיצד להנגיש תכנים סמנטיים למנועי החיפוש וכיצד הדבר משפיע על נראות תוצאות החיפוש.
נכיר את עולמות התוכן והחיפוש של גוגל, כגון Google Images, Google earth, Google Maps, Google places for Business, Google Local, שאותם ניתן לנצל לטובת קידום האתר.

בנוסף נרחיב בנושא הכפלת תכנים ונראה כיצד ניתן להתמודד עם התופעה, כולל תופעת גניבת התוכן.

"הקישורים החדשים" – כך יש המכנים את תחום ה-Social SEO, שזכה לחשיפה גדולה עם צמיחתו של העידן החברתי. נושא זה עוסק בסיגנלים החברתיים המשודרים למנועי החיפוש ובהשפעתם על דירוג האתרים (ואנחנו לא מדברים על פייסבוק).

בשיעור זה נכיר את הרשתות החברתיות הרלוונטיות לפעולת הקידום ונלמד כיצד לאתר רשתות נוספות לטובת הגברת הנראות ברשת ויצירת הפניות איכותיות.

חשוב להדגיש כי אנו מלמדים את הנושא הזה כבר יותר משש שנים, הרבה לפני שחברות הקידום בארץ החלו לעסוק בו…

בשיעור זה נלמד שיטות לאיסוף וניטור מידע על הגולשים באתר ממקורות התנועה השונים, כולל התנועה האורגנית והממומנת, תנועה מרשתות חברתיות, קמפיינים, שיתופי פעולה, ניוזלטרים ועוד.
לצורך זיהוי קהלי הגולשים, בחינת ביצועי האתר ויעילות מקורות התנועה, נכיר את כלי Google Analytics ואת הפיצ'רים השונים שמציע הכלי, כולל בחינת קמפיינים מותאמים אישית, הגדרת יעדים, משפכים ועוד.

פייסבוק היא המעצמה החברתית החזקה בעולם ובארץ, וזו הסיבה לפופולריות שלה בקרב עסקים קטנים וגדולים. כל מותג וארגון מבינים את חשיבותה ותרומתה הרבה של החשיפה ברשת חברתית זו למיתוג, לחשיפה, להגדלת התנועה לאתר, ובעקבות כך, להגדלת המכירות.
להלן רשימת הנושאים המועברים ביחידת לימוד זו:
• סקירה כללית של מבנה וכללי הממשק
• היכרות עם האלגוריתם לדירוג התכנים בניוז פיד
• בניית עמוד אוהדים עסקי כולל אפליקציות
• ניהול שוטף כולל שירות לקוחות, הגדלת קהל האוהדים וסוגי תכנים מומלצים
• אפיון אסטרטגיית פעילות ותוכן שיווקי
• תחרויות – כללים ורלוונטיות
• ניתוח ואופטימיזציה בממשק תובנות פייסבוק Facebook insights
• אבטחת החשבון הפרטי והעמוד העסקי
• ניהול קמפיינים ממומנים בפייסבוק
• Ads Manager
• סקירת סוגי הקמפיינים השונים
• הקמת שני קמפיינים לדוגמה

עולם הפרסום של גוגל מציע מגוון רחב של ערוצי פרסום, ובחלק זה של הקורס נלמד על Google Adwords. נתחיל בסקירה כללית ונתעמק באפשרויות השונות הקיימות, החל מניתוח מתחרים, תכנון מסעות הפרסום ברשתות השונות של גוגל, הקמת מסעות פרסום וניטור ועד לאופטימיזציה למיטוב המרות.

בנוסף נלמד כיצד ניתן לנהל מספר לקוחות בחשבון יחיד וכיצד נדווח ללקוחות על הפעילויות השונות שלנו בחשבונותיהם.

מקדם אתרים מקצועי צריך לדעת למנף את הצלחותיו בקידום האתר לסביבת המובייל – ובכך עוסקת יחידת לימוד זו.

ניחשף לאסטרטגיות קידום במנועי החיפוש במכשירי המובייל ונכיר את היתרונות והחסרונות של אתרים מותאמים למובייל, אתרים רספונסיביים ואפליקציות לניידים.

נכיר מערכות שונות לניהול תוכן ובראשן את WordPress הפופולרית וניחשף לאפשרויות השונות העומדות בפנינו כמקדמי אתרים בקידום אתר כזה. אגב, לא הכל ורוד…ממש לא.

אפיון וניהול ניוזלטר שיווקי בדגש על שיווק מפריע לעומת שיווק מורשה.

סקירה כללית, פתיחת פרופיל והגדרות, יצירת לוחות וקיום אינטראקציה עם משתמשים אחרים, העלאת תמונות חדשות מהמחשב / אתר / Repin.

סקירה כללית, הקמת ערוץ ועיצובו,  העלאת סרטון, הטמעת סרטון באתר, ממשק אנליטיקס.

הקורס הסתיים, וכעת נשאלת השאלה כיצד הופכים את כל הידע העצום שקיבלתם בקורס לכסף? בחלק זה ניחשף לעולמו המעשי של מקדם האתרים העצמאי. נכיר את שחקני השוק המתחרים, נלמד כיצד לאתר לקוחות פוטנציאליים ולהגיש להם הצעות מחיר, נשמע סיפורים אמיתיים ממקדמי אתרים אחרים ונעבור על נהלי עבודה ועל שיטות לניצול מיטבי של הזמן שלכם.

מלבד האפשרות להקמת עסק עצמאי, עומדת בפניכם כמובן גם האפשרות למצוא עבודה כשכירים באחת מחברות קידום האתרים בארץ. בחלק זה ניחשף לשוק העבודה, לתנאי ההעסקה ולרמות השכר הנהוגות בתחום. כמו כן נלמד מה נדרש מאתנו על מנת להצליח בראיונות עבודה וכיצד לנהל מו"מ עם המעסיק על התנאים ועל השכר.

לאחר סיום הקורס יקדמו המשתתפים אתר לפי בחירתם (לאחר בדיקה ואישור של מנהל הקורס). האתר יכול להיות שלהם או של לקוח, והקידום ייערך בליווי צמוד של חונכים מקצועיים תוך שימוש באחד מהכלים המובילים בעולם ה-SEO. תהליך הליווי אינו מוגבל בזמן!

מלאכת הקידום כוללת: מסמך קבלת אתר, בדיקת מילות מפתח, דוח אופטימיזציית מבנה, דוח אופטימיזציית תוכן, ניהול האתר, ממשקים למערכות ניהול האתרים של גוגל, ניהול פרופיל קישורים, הפצת מאמרים ושיתופי פעולה עם אתרים נוספים בתחום. לצד כל אלו ילמד המתנסה דרכי עבודה יעילות ויקבל עצות להתנהלות נכונה מול לקוחות. 

חלק זה הוא רשות בלבד והמשתתפים יכולים לבחור שלא לבצעו.

במפגש זה נעסוק בנקודות שונות במבנה האינטרנט הקשורות לעולמו של מקדם האתרים. נלמד מהי סביבת שרת לקוח ונרחיב בנושא כתובות ה-IP ושמות המתחם השונים, סיומות הדומיינים (TLD), היסטוריית הדומיין וההתחקות אחריה.

נכיר את נושא אחסון האתר ואת חשיבות בחירת ספק אחסון, שרת ומיקום גיאוגרפי לקידום האתרים, שרתי ה-DNS, תהליך העברת אתר משרת אחד לאחר ועדכון, רכישת שם מתחם חדש או שינוי שם מתחם לאתר קיים.

נרחיב בעניין הדרישות מחברת אחסון האתר וספק הדומיינים ונציג מקרים שבהם היו ליקויים בפרמטרים אלו וכיצד זה השפיע על דירוג האתר במנועי החיפוש.

קידום אתר אורגני הוא תהליך ארוך ומורכב ותחילתו בבחירת ביטויים יעילים לקידום האתר. ביטוי יעיל מוגדר ככזה שהסיכויים לקדם בו את האתר גבוהים ושהתמורה ללקוח לאחר דירוגו של האתר בראש התוצאות תהיה גבוהה.

בשל החשיבות הגדולה של הנושא אנו מקדישים לכך בקורס 12 שעות!
נלמד לזהות פלחי שוק, לנתח מגמות ורמת תחרותיות של המתחרים, לבנות מדרגים שונים כולל מדרג SEO (מדרג זה מועבר בשלב מתקדם יותר של הקורס).

בסיום הקורס וכתנאי לקבלת ההסמכה חייבים המשתתפים להגיש עבודת מחקר מילות מפתח בהיקף של כ-20 עד 30 שעות עבודה בבית.

לפני כמה שנים תהליך קידום אתר היה פשוט יחסית. על בעל האתר או חברת הקידום היה לדאוג לכמות מספקת של קישורים נכנסים (קישורים חיצוניים המצביעים על האתר) וברוב המקרים ללא כל התייחסות לאיכות הקישורים הללו.

כיום המצב שונה לחלוטין. כמות קישורים נכנסים גבוהה מדי יכולה לגרום להענשת האתר על ידי מנועי החיפוש ולפגיעה אנושה במיקומו בתוצאות החיפוש עד למצב שלא ניתן יהיה לחזור ולשקמו!

על כן, בשיעור זה נלמד כיצד לבנות פרופיל קישורים איכותי, ניחשף לכלים מקצועיים שבאמצעותם נוכל לנטר את פעילות המתחרים במאמציהם להשיג קישורים ואף למצוא קישורים זדוניים שהופנו לאתר שלנו במטרה לפגוע בו.

בסיום הקורס וכתנאי לקבלת ההסמכה חייבים המשתתפים להגיש עבודת תכנון פרופיל קישורים בעבור אתר בתחום מסוים ובתקציב חודשי נתון בהיקף של כ-10 עד 20 שעות עבודה בבית.

מבנה האתר, זמני התגובה ואופן הנגשת התכנים השונים למנועי החיפוש הם רק חלק מתהליך אופטימיזציית המבנה. התלמידים יכירו דרכים שונות לטיפול בנקודות אלו ולשיפורן.

יחידה זו כוללת הרחבה
בעניין החלפת שמות מתחם ושדרוג אתרים תוך שמירה על הישגי הקידום, הפקת דו"ח ללקוחות על ממצאי האופטימיזציה והתמודדות עם חברות פיתוח.

ביחידה זו ישתמשו התלמידים בשניים מהכלים המובילים בעולם בתחום קידום האתרים.

המשתתפים ייחשפו לכלי מנהל האתרים של גוגל ובינג, ילמדו כיצד לחבר אליהם את אתרי הלקוחות הפוטנציאליים וכיצד לתפעל את הכלים ולהפיק מהם את המרב.

בחלק זה נבין את חשיבותו של נושא ההמרות ונלמד כיצד למטב אותן תוך התייחסות לדפי נחיתה ממירים, קריאה לפעולה ושימוש ניסויי תוכן מבוקרים בכלי Google Analytics לצורך בחינת יעילות הדפים. כמו כן נכיר את תופעת הקניבליזם ונלמד כיצד ניתן לטפל בה.

הצצה לעולם חוויית המשתמש וההנעה לפעולה, כולל התייחסות לתכנון ושיפור ממשקי המשתמש וחוויית הגלישה באתרים בכלל ובדפי נחיתה בפרט.

שיעור חשוב שבו נכיר את הזכויות והחובות שלנו בכל הקשור לשמות מתחם, תווים מסחריים, זכויות יוצרים וההתמודדות עם קניבליזם ברשת.

שיטות ותהליכים למינוף תכנים להגדלת החשיפה השיווקית ולהשגת היעדים העסקיים. בין הנושאים הנלמדים: מודלים ZMOT ו-KLT, א"ב של השפה השיווקית ומיטוב דפי נחיתה.

סקירה כללית, שילוב והתאמת נוכחות אישית ועסקית באינסטגרם, פתיחת פרופיל והגדרות, העלאת תמונות וסרטונים – פילטרים, תיוגים ותגיות, מעקב וניתוח – Iconosquare.

סקירה כללית, הקמת פרופיל אישי ועסקי, הגדלת המעגלים, יצירת אירועים, קידום אורגני.

סקירה כללית, פתיחת חשבון וניהולו, ציוצים ותגיות.

יצירת פרופיל מקצועי, יצירת קשרים עסקיים רלוונטיים, פנייה ויצירת שת"פ, גיוס עובדים וחיפוש עבודה, קבוצות עניין בלינקדאין, קידום ממומן בלינקדאין.

סגל המרצים

ג'קי סויקיס

ג'קי סויקיס

מומחה קידום אתרים ושיווק באינטרנט מהמובילים בארץ; מנהל בית הספר למקצועות השיווק באינטרנט ומנהל פיתוח עסקי בחברת סאו סימפל

ציפי ברמן קרופרו

ציפי ברמן קרופרו

מומחית ל-Web Analysis. מתמחה בניתוח ומחקר שווקים בארץ ובעולם. מנהלת התחום בחברת סאו סימפל

img_0136-edit

דנה צפריר

מנהלת מחלקת הפרסום בגוגל אדוורדס בחברת סאו סימפל, מומחית בניהול קמפיינים ממומנים בפלטפרומות שונות בשווקים תחרותיים ביותר בארץ ובעולם.

נועם מוכתר

נועם מוכתר

מומחה קידום אתרים, מנהל לקוחות ותחום מובייל בחברת סאו סימפל

שמי אוסטרובסקי

שמי אוסטרובסקי

מומחה בשיווק וקידום עסקים במדיה החברתית, בעל מאות לקוחות מרוצים ומעל 20 שנות הדרכה וליווי עסקים.

עידית נעמן

עידית נעמן

מומחית מובילה לשיווק באמצעות תוכן. הבעלים של חברת "ContentWise". המתמחה בכתיבה ועריכה שיווקית לעסקים.

דן אור-חוף

עו"ד דן אור-חוף

אור-חוף טכנולוגיות וקניין רוחני – מייסד ובעלים; עורך דין מוסמך בישראל ובניו-יורק, ארה"ב; מלווה חברות טכנולוגיה, אינטרנט, תקשורת

גלי גנוסר

גלי גנוסר

מנהלת פרויקטים בחברת סאו סימפל, אחראית על התנסות התלמידים

בשיתוף מכללת ג'ון ברייס
הקורס מועבר בשיתוף מכללת ג'ון ברייס ומתקיים במכללה בכתובת חומה ומגדל 29, תל-אביב

למדו אצלנו

צרו עמנו קשר

054-455-6217 - ג'קי, מנהל הקורס

  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.

בוגרי הקורס ממליצים!

"במילה אחת - בית! לפני הקורס, במהלכו ובסופו בכל רגע שעלתה שאלה, או רצון להבין ולדעת יותר, חייגתי וקיבלתי מענה מלא ומקצועי"
ליאת קדוש
ליאת קדוש
"מעבר לקורס המקצועי והמצוין, כשיצאתי לחיים האמתיים ולא משנה כמה זמן עבר, תמיד יש לי תמיכה מקצועית, בכל יום ובכל שעה"
גלעד צאיג, מקדם אתרים מוסמך
גלעד צאיג
" מורים מקצועיים, תוכן מקיף, תמיכה אין סופית והכי חשוב, הם לא מרפים ממך עד שאתה מוצא עבודה"
טליה בן הרוש
טליה בן הרוש

לתלמידים ובוגרים

"לא משנה מאיזה תחום אתם מגיעים, הקורס של סאו סימפל וג'קי סויקיס יקנו לכם את כל הכלים הדרושים להצליח בתחום"
גרי רויף
גרי רויף
"הקורס היה מרתק, מעניין, מפתח ובעיקר נתנו לי הכלים להתמודד עם עבודת הקידום. כיום אני מתפרנסת מצוין ונהנית מכל רגע"
רותם וילקום
רותם וילקום
"רמת הלימודים הייתה גבוהה מאוד והמרצים היו מקצועיים והסבירו בסבלנות רבה את חומרי הלימוד. צוות המרצים כולו נתן לי את ההרגשה שיהיה לי למי לפנות גם לאחר סיומו של הקורס, וכך אכן המצב."
vova_luventzov_photo_small
וובה לובנצוב