טיפים ופתרונות SEO

לפניכם מספר סרטונים העוסקים בקידום אתרים אורגני – SEO. אם אתם תלמידים או בוגרים של הקורסים שלנו תוכלו להרשם כאן ולאחר אישורכם תוכלו לצפות בסרטונים הדורשים הרשמה.

צפייה נעימה!

הכלכליםאופטימיזציית מבנהאופטימיזציית תוכןמילות מפתחהפניותקודי חזרההקמה ושדרוג אתרקישוריםקידום אפורקידום תמונותבסיס
האם לאנדקס בגוגל דפי תגיות

האם לאנדקס בגוגל דפי תגיות?

דפי תגיות יכולים להיות דרך מצוינת לקידום מילות מפתח בתוצאות החיפוש של גוגל, אך הם יכולים גם לפגוע בערך האתר ובביצועיו כאשר התגיות אינן מנוהלות ועוברות אופטימיזציה כראוי. אז מתי...

איך בודקים תג קנוניקל

איך בודקים תג קנוניקל?

תגי הקנוניקל הם תגים מאוד חשובים ויש להקפיד על תקינותם בכל סוגי דפי האתר. בסרטון שלפניכם תוכלו לגלות שלוש בדיקות חשובות שכדאי לבצע לדפי האתר על מנת לוודא שתגי הקנוניקל...

תוצאת חיפוש בגוגל ללא תיאור

למה תוצאת החיפוש בגוגל מופיעה ללא תיאור?

לעתים גוגל מציגה בדפי התוצאות שלה תוצאות חיפוש ללא התיאור שלהן, מדוע זה קורה? עשויות להיות לכך שתי סיבות שונות וחשוב להבחין ביניהן

מה זה Canonical cross domain

Canonical cross domain

לעתים תג הקנוניקל בדף אינטרנט מצביע על דומיין שונה מזה שבו נמצא הדף עצמו – כיצד זה נראה ומדוע זה קורה?

מדוע תמונות לא מופיעות בגוגל

מדוע תמונות לא מופיעות בגוגל

לעתים אנו מבחינים שתמונות מהאתר שלנו אינן מופיעות בתוצאות החיפוש של גוגל. מדוע זה קורה וכיצד אפשר לתקן זאת? צפו בסרטון שיענה בדיוק על כך

תוצאות חיפוש בגוגל עם תיאור מוזר

תוצאות חיפוש עם תיאורים מוזרים

התיאור המלווה את תוצאות החיפוש בגוגל הוא לרוב ה-description שהוגדר לדף, אך ממש לא תמיד... מדוע זה קורה ומתי? הכול בסרטון זה

תמונות גנובות

איתור תמונות גנובות

גניבת תמונות היא תופעה ידועה ברשת האינטרנט, אך כיצד תדעו אם מישהו עושה שימוש לא מורשה בתמונות שלכם? צפו בסרטון ותגלו

האם להשאיר תכנים ישנים באתר

האם להשאיר תכנים ישנים באתר?

לעתים יש באתר שלנו דפי תוכן ישנים שאנחנו מתלבטים מה לעשות איתם – למחוק? להשאיר? לעדכן? את התשובות לשאלות הללו תמצאו בסרטון זה

מה זה Majestic Link Context

Majestic Link Context – ניתוח קישורים

לכלי המג'סטיק נוסף גרף חדש ומעניין - Link Context. כיצד קוראים את הגרף הזה וכיצד ניתן להשתמש בו? הכול בסרטון זה

מה זה soft 404

שגיאה soft 404

לעתים אנחנו מקבלים מגוגל חיווי על דפי soft 404 באתר שלנו. מה הם הדפים הללו? האם הם פוגעים בביצועי האתר? וכיצד פותרים את הבעיה? הכול בסרטון מצוין זה

יישום סכמת שאלות ותשובות באתר

איך מציגים שאלות ותשובות בתוצאות החיפוש

יישום סכמות בדפי האתר משפר את הנראות שלהם בתוצאות החיפוש. סכמת שאלות ותשובות תוסיף מידע שימושי ונפח לתוצאה – אך כיצד מטמיעים אותה נכון?

הכפלת תוכן באתרים בשפות שונות

האם תוכן בשפות שונות מהווה בעיה של הכפלת תוכן?

כאשר אתרים שונים מפרסמים תוכן זהה, עלולה להיווצר הכפלת תוכן שתבזבז את תקציב הסריקה של גוגל ותמנע הופעת דפים בתוצאות החיפוש. כיצד פותרים זאת? צפו וגלו

התקפת קישורים רעילים על האתר

התקפה של קישורים רעילים

התקפות קישורים רעילים יכולות לגרום נזק רב לאתר. כיצד מזהים התקפה כזו על האתר שלנו וכיצד מטפלים בכך? הכול בסרטון זה

מה לעשות במקרה של פריצה לאתר

פרצו לכם לאתר? זה מה שעליכם לעשות

במקרה של פריצה לאתר כדאי לבצע מיידית כמה פעולות חשובות שימנעו נזקים או לכל הפחות יפחיתו אותם. מהן הפעולות הללו וכיצד מבצעים אותן בהצלחה? קראו כאן

מה זה קוד 503?

קוד חזרה 503 – השירות אינו זמין

אם אתם נתקלים בשגיאות 503 באתר שלכם, אתם בוודאי רוצים לדעת מדוע הן מתרחשות וכיצד ניתן למנוע אותן. ובכן הסיבות לכך הן מגוונות, וכך גם הפתרונות, וכולם מפורטים בסרטון זה

פריצה לאתר? חשוב לגלות אותה מיד

גלו בזמן שפרצו לכם לאתר

פריצות לאתר עלולות לגרום לו נזק כבד, ולכן חשוב לאתרן בהקדם האפשרי. כיצד עושים זאת? באמצעות מעקב מתמיד אחר הדפים המאונדקסים בגוגל

גוגל מציגה כותרת שונה מתגית ה-title בדף

למה הכותרות בגוגל שונות מתגיות TITLE בדפי האתר?

לרוב, תגיות ה-Title של הדפים הן אלו שמופיעות ככותרת הדף בתוצאות החיפוש בגוגל, אך לפעמים הן נראות אחרת. מדוע זה קורה וכיצד מטפלים בכך? התשובות כאן

קידום אתרי סחר

קידום אתר סחר – זמינות ומלאי

ניהול המלאי באתרי סחר הוא משימה חשובה ומורכבת. כיצד ניידע את הגולשים על פריטים שאזלו מהמלאי באופן זמני או קבוע? וכיצד נשמר את הישגי הקידום של דפים אלו? צפו בסרטון...

מה החשיבות של הבעלות על הדומיין?

מדוע לבעלות על שם המתחם (דומיין) יש חשיבות עליונה בקידום האתר? ומהו הקשר בין אתר אינטרנט, שם המתחם וחברת האחסון? הכול בסרטון זה

מה עדיף: www.site.com או site.com? ג'קי סויקיס מסביר

מה עדיף – עם WWW או בלי WWW?

האם עדיף אתר עם WWW או בלעדיו? מדוע חשוב לקבוע את תצורת כתובות האתר? ומה המשמעות של כל זה לקידום אתרים אורגני? כל התשובות בסרטון זה

העכבישים של גוגל - כל מה שבעלי אתר צריכים לדעת

העכבישים של גוגל

אם אתם רוצים שהאתר שלכם יאונדקס היטב, כדאי שהוא יהיה ידידותי לעכבישים של גוגל. אז חשבו היטב על הקישורים הפנימיים והחיצוניים שלכם.

טיפים לבעלי אתרים בנושא דפים, קבצים ותמונות גנובות בגוגל

דפים, קבצים ותמונות גנובות בגוגל

האופרטור site: מאפשר לנו להשתמש בצורה חכמה הרבה יותר במנוע החיפוש של גוגל על מנת לקבל מידע על דפים, תמונות וקבצים מהאתר שלנו ומאחרים – כך תשתמשו בו נכון

סרטון הדרכה על התאמת מילות מפתח לדפי נחיתה

התאמת מילות מפתח לדפי נחיתה

כיצד בוחרים דפי נחיתה ומילות מפתח? כיצד יוצרים התאמה נכונה ביניהם? ומדוע בכלל זה חשוב? הכול בסרטון זה מבית סאו סימפל

דוח הביצועים של גוגל - כך תשתמשו בו לקידום אורגני של האתר

דוח הביצועים של גוגל

דוח הביצועים של גוגל הוא כלי חשוב ושימושי מאוד בעבור כל בעל אתר או מקדם אתרים. בסרטון זה תלמדו כיצד להשתמש בו נכון וכיצד להפיק ממנו את המרב

רלוונטיות מילות המפתח - מדריך חשוב לקידום האתר

מדד הרלבנטיות

מהו מדד הרלבנטיות? וכיצד הוא קשור לבחירת מילות מפתח לקידום? צפו בסרטון מבית סאו סימפל כדי להימנע מטעויות SEO שיבזבזו לכם זמן ומשאבים

סרטון מבית סאו סימפל לבעלי אתרים על ביטויי זנב ארוך

ביטויי זנב ארוך

בבחירת מילים לקידום באתר, חשוב להתייחס גם לביטויי זנב ארוך, שיכולים להביא לכם תוצאות מצוינות. כל מה שאתם צריכים לדעת בנושא – בסרטון זה