
קידום אתר סחר – זמינות ומלאי
ניהול המלאי באתרי סחר הוא משימה חשובה ומורכבת. כיצד ניידע את הגולשים על פריטים שאזלו מהמלאי באופן זמני או קבוע? וכיצד נשמר את הישגי הקידום של דפים אלו? צפו בסרטון וגלו
אם אתם מפעילים או מנהלים אתר אינטרנט ומשקיעים מאמצים בקידומו בדפי תוצאות החיפוש, אתם בוודאי נתקלים מפעם לפעם בבעיות ובשאלות שאינכם יודעים לתת להן מענה. בדיוק בעבורכם יצרנו סדרת סרטונים המספקים מענה ממוקד לשאלות ובעיות שהפנו אלינו אנשים כמוכם, ואתם מוזמנים לצפות ואולי אפילו ללמוד דבר חדש.
צפייה נעימה!
ניהול המלאי באתרי סחר הוא משימה חשובה ומורכבת. כיצד ניידע את הגולשים על פריטים שאזלו מהמלאי באופן זמני או קבוע? וכיצד נשמר את הישגי הקידום של דפים אלו? צפו בסרטון וגלו
לרוב, תגיות ה-Title של הדפים הן אלו שמופיעות ככותרת הדף בתוצאות החיפוש בגוגל, אך לפעמים הן נראות אחרת. מדוע זה קורה וכיצד מטפלים בכך? התשובות כאן
פריצות לאתר עלולות לגרום לו נזק כבד, ולכן חשוב לאתרן בהקדם האפשרי. כיצד עושים זאת? באמצעות מעקב מתמיד אחר הדפים המאונדקסים בגוגל
אם אתם נתקלים בשגיאות 503 באתר שלכם, אתם בוודאי רוצים לדעת מדוע הן מתרחשות וכיצד ניתן למנוע אותן. ובכן הסיבות לכך הן מגוונות, וכך גם הפתרונות, וכולם מפורטים בסרטון זה
במקרה של פריצה לאתר כדאי לבצע מיידית כמה פעולות חשובות שימנעו נזקים או לכל הפחות יפחיתו אותם. מהן הפעולות הללו וכיצד מבצעים אותן בהצלחה? קראו כאן
התקפות קישורים רעילים יכולות לגרום נזק רב לאתר. כיצד מזהים התקפה כזו על האתר שלנו וכיצד מטפלים בכך? הכול בסרטון זה
כאשר אתרים שונים מפרסמים תוכן זהה, עלולה להיווצר הכפלת תוכן שתבזבז את תקציב הסריקה של גוגל ותמנע הופעת דפים בתוצאות החיפוש. כיצד פותרים זאת? צפו וגלו
יישום סכמות בדפי האתר משפר את הנראות שלהם בתוצאות החיפוש. סכמת שאלות ותשובות תוסיף מידע שימושי ונפח לתוצאה – אך כיצד מטמיעים אותה נכון?
לעתים אנחנו מקבלים מגוגל חיווי על דפי soft 404 באתר שלנו. מה הם הדפים הללו? האם הם פוגעים בביצועי האתר? וכיצד פותרים את הבעיה? הכול בסרטון מצוין זה
לכלי המג’סטיק נוסף גרף חדש ומעניין – Link Context. כיצד קוראים את הגרף הזה וכיצד ניתן להשתמש בו? הכול בסרטון זה
לעתים יש באתר שלנו דפי תוכן ישנים שאנחנו מתלבטים מה לעשות איתם – למחוק? להשאיר? לעדכן? את התשובות לשאלות הללו תמצאו בסרטון זה
גניבת תמונות היא תופעה ידועה ברשת האינטרנט, אך כיצד תדעו אם מישהו עושה שימוש לא מורשה בתמונות שלכם? צפו בסרטון ותגלו
התיאור המלווה את תוצאות החיפוש בגוגל הוא לרוב ה-description שהוגדר לדף, אך ממש לא תמיד… מדוע זה קורה ומתי? הכול בסרטון זה
לעתים אנו מבחינים שתמונות מהאתר שלנו אינן מופיעות בתוצאות החיפוש של גוגל. מדוע זה קורה וכיצד אפשר לתקן זאת? צפו בסרטון שיענה בדיוק על כך
לעתים תג הקנוניקל בדף אינטרנט מצביע על דומיין שונה מזה שבו נמצא הדף עצמו – כיצד זה נראה ומדוע זה קורה?
חסימה של דפים באמצעות קובץ robots.txt נראית כמו דרך טובה למנוע את הצגתם בתוצאות החיפוש של גוגל – אך האם זה באמת עובד?
לעתים גוגל מציגה בדפי התוצאות שלה תוצאות חיפוש ללא התיאור שלהן, מדוע זה קורה? עשויות להיות לכך שתי סיבות שונות וחשוב להבחין ביניהן
תגי הקנוניקל הם תגים מאוד חשובים ויש להקפיד על תקינותם בכל סוגי דפי האתר. בסרטון שלפניכם תוכלו לגלות שלוש בדיקות חשובות שכדאי לבצע לדפי האתר על מנת לוודא שתגי הקנוניקל בהם תקינים
דפי תגיות יכולים להיות דרך מצוינת לקידום מילות מפתח בתוצאות החיפוש של גוגל, אך הם יכולים גם לפגוע בערך האתר ובביצועיו כאשר התגיות אינן מנוהלות ועוברות אופטימיזציה כראוי. אז מתי כדאי לאנדקס דפי תגיות ומתי לא? התשובות בסרטון
כשמבקשים לראות את מטמון הדף ומקבלים 404 זה יכול להיות בגלל בעיות בדף או בגלל בעיות אצל גוגל – כיצד יודעים? צפו בסרטון ותגלו