לפניכם מספר סרטונים העוסקים בקידום אתרים אורגני – SEO. אם אתם תלמידים או בוגרים של הקורסים שלנו תוכלו להרשם כאן ולאחר אישורכם תוכלו לצפות בסרטונים הדורשים הרשמה.
צפייה נעימה!
דפי תגיות יכולים להיות דרך מצוינת לקידום מילות מפתח בתוצאות החיפוש של גוגל, אך הם יכולים גם לפגוע בערך האתר ובביצועיו כאשר התגיות אינן מנוהלות ועוברות אופטימיזציה כראוי. אז מתי...
תגי הקנוניקל הם תגים מאוד חשובים ויש להקפיד על תקינותם בכל סוגי דפי האתר. בסרטון שלפניכם תוכלו לגלות שלוש בדיקות חשובות שכדאי לבצע לדפי האתר על מנת לוודא שתגי הקנוניקל...
לעתים גוגל מציגה בדפי התוצאות שלה תוצאות חיפוש ללא התיאור שלהן, מדוע זה קורה? עשויות להיות לכך שתי סיבות שונות וחשוב להבחין ביניהן
לעתים תג הקנוניקל בדף אינטרנט מצביע על דומיין שונה מזה שבו נמצא הדף עצמו – כיצד זה נראה ומדוע זה קורה?
לעתים אנו מבחינים שתמונות מהאתר שלנו אינן מופיעות בתוצאות החיפוש של גוגל. מדוע זה קורה וכיצד אפשר לתקן זאת? צפו בסרטון שיענה בדיוק על כך
התיאור המלווה את תוצאות החיפוש בגוגל הוא לרוב ה-description שהוגדר לדף, אך ממש לא תמיד... מדוע זה קורה ומתי? הכול בסרטון זה
גניבת תמונות היא תופעה ידועה ברשת האינטרנט, אך כיצד תדעו אם מישהו עושה שימוש לא מורשה בתמונות שלכם? צפו בסרטון ותגלו
לעתים יש באתר שלנו דפי תוכן ישנים שאנחנו מתלבטים מה לעשות איתם – למחוק? להשאיר? לעדכן? את התשובות לשאלות הללו תמצאו בסרטון זה
לכלי המג'סטיק נוסף גרף חדש ומעניין - Link Context. כיצד קוראים את הגרף הזה וכיצד ניתן להשתמש בו? הכול בסרטון זה
לעתים אנחנו מקבלים מגוגל חיווי על דפי soft 404 באתר שלנו. מה הם הדפים הללו? האם הם פוגעים בביצועי האתר? וכיצד פותרים את הבעיה? הכול בסרטון מצוין זה
יישום סכמות בדפי האתר משפר את הנראות שלהם בתוצאות החיפוש. סכמת שאלות ותשובות תוסיף מידע שימושי ונפח לתוצאה – אך כיצד מטמיעים אותה נכון?
כאשר אתרים שונים מפרסמים תוכן זהה, עלולה להיווצר הכפלת תוכן שתבזבז את תקציב הסריקה של גוגל ותמנע הופעת דפים בתוצאות החיפוש. כיצד פותרים זאת? צפו וגלו
התקפות קישורים רעילים יכולות לגרום נזק רב לאתר. כיצד מזהים התקפה כזו על האתר שלנו וכיצד מטפלים בכך? הכול בסרטון זה
במקרה של פריצה לאתר כדאי לבצע מיידית כמה פעולות חשובות שימנעו נזקים או לכל הפחות יפחיתו אותם. מהן הפעולות הללו וכיצד מבצעים אותן בהצלחה? קראו כאן
אם אתם נתקלים בשגיאות 503 באתר שלכם, אתם בוודאי רוצים לדעת מדוע הן מתרחשות וכיצד ניתן למנוע אותן. ובכן הסיבות לכך הן מגוונות, וכך גם הפתרונות, וכולם מפורטים בסרטון זה
פריצות לאתר עלולות לגרום לו נזק כבד, ולכן חשוב לאתרן בהקדם האפשרי. כיצד עושים זאת? באמצעות מעקב מתמיד אחר הדפים המאונדקסים בגוגל
לרוב, תגיות ה-Title של הדפים הן אלו שמופיעות ככותרת הדף בתוצאות החיפוש בגוגל, אך לפעמים הן נראות אחרת. מדוע זה קורה וכיצד מטפלים בכך? התשובות כאן
ניהול המלאי באתרי סחר הוא משימה חשובה ומורכבת. כיצד ניידע את הגולשים על פריטים שאזלו מהמלאי באופן זמני או קבוע? וכיצד נשמר את הישגי הקידום של דפים אלו? צפו בסרטון...
מדוע לבעלות על שם המתחם (דומיין) יש חשיבות עליונה בקידום האתר? ומהו הקשר בין אתר אינטרנט, שם המתחם וחברת האחסון? הכול בסרטון זה
האם עדיף אתר עם WWW או בלעדיו? מדוע חשוב לקבוע את תצורת כתובות האתר? ומה המשמעות של כל זה לקידום אתרים אורגני? כל התשובות בסרטון זה
אם אתם רוצים שהאתר שלכם יאונדקס היטב, כדאי שהוא יהיה ידידותי לעכבישים של גוגל. אז חשבו היטב על הקישורים הפנימיים והחיצוניים שלכם.
האופרטור site: מאפשר לנו להשתמש בצורה חכמה הרבה יותר במנוע החיפוש של גוגל על מנת לקבל מידע על דפים, תמונות וקבצים מהאתר שלנו ומאחרים – כך תשתמשו בו נכון
כיצד בוחרים דפי נחיתה ומילות מפתח? כיצד יוצרים התאמה נכונה ביניהם? ומדוע בכלל זה חשוב? הכול בסרטון זה מבית סאו סימפל
דוח הביצועים של גוגל הוא כלי חשוב ושימושי מאוד בעבור כל בעל אתר או מקדם אתרים. בסרטון זה תלמדו כיצד להשתמש בו נכון וכיצד להפיק ממנו את המרב
מהו מדד הרלבנטיות? וכיצד הוא קשור לבחירת מילות מפתח לקידום? צפו בסרטון מבית סאו סימפל כדי להימנע מטעויות SEO שיבזבזו לכם זמן ומשאבים
בבחירת מילים לקידום באתר, חשוב להתייחס גם לביטויי זנב ארוך, שיכולים להביא לכם תוצאות מצוינות. כל מה שאתם צריכים לדעת בנושא – בסרטון זה