קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ליווי בהקמה ושדרוג אתר

מלוויים אתכם צעד אחר צעד, בשקיפות מלאה.

אם אתם מתכוונים להקים אתר חדש או לשדרג אתר קיים, מומלץ בחום לעבור את כל התהליך יד ביד עם מומחה בתחום, ולהקים אתר אשר מותאם בצורה מושלמת לגולשים ולמנועי החיפוש,  או במקרה של מעבר לאתר חדש; להבטיח מעבר חלק ללא פגיעה בתוצאות החיפוש הקיימות עם האתר הישן. חברת סאו סימפל ליוותה בהקמה ובשדרוג האתרים הגדולים והמורכבים בארץ בינהם: בנק פועלים, רשת מלונות פתאל NRG ,Ynet, Mako, Reshet, בזק 144, נענע 10 ועוד הרבה אחרים.

להלן דוגמה לתהליך כזה:

פגישת הכרות

במהלך פגישת ההתנעה עם הצוות הטכני ואנשי השיווק חשוב לנו להכיר טוב יותר אתכם ואת העסק ולהבין את צרכיכם; מה הייתה ההחלטה שגרמה לכם לשדרג או להקים אתר, מה לא היה טוב בעיניכם באתר הישן (במידה וקיים), מה המטרות שלכם ואילו יעדים הצבתם לעצמכם עם האתר החדש.

מסמך אפיון והגדרת דרישות SEO

לאחר שהמומחים שלנו מבצעים חקירה של השוק והמתחרים, ובוחנים את מסמך האפיון שהכנת בצורה מקיפה, הם ממקדים את תשומת לבכם לבעיות שעלו מהמסמך או בניסוחו, מתבלים אותו בניסיון העצום שצברנו, ומכינים עבורכם נספח להגדרת דרישות SEO ו-Social SEO, אותו תצרפו אל מסמך האפיון שתגישו לספקים השונים. תהליך זה חוסך לכם כסף רב בטווח הקצר ומייצר רווחים בטווח הארוך, כיוון שהנספח כבר כולל אופטימיזציית מבנה מלאה ואופטימיזציית תוכן למקסום הערך המוסף של האתר לגולשים ולמנועי החיפוש.

עזרה בבחירת חברת הקמה לאתר החדש

רוצים המלצות על בעלי מקצוע? במהלך שנות עבודתנו הכרנו ספקים רבים בתחום האינטרנט, לכן נוכל לסייע לכם לבחור חברת בניית אתרים, אחסון או עיצוב אתר. אל דאגה, אנחנו מקפידים לשמור על נטרליות מוחלטת; אנחנו לא מקבלים על כך אחוזים ואין לנו שום הסכם שיתוף פעולה עם שום חברה המקימה אתרים, ולכן גם אין לנו אינטרס להמליץ לכם לעבוד עם חברה זו או אחרת. השיקולים שלנו נקיים לחלוטין משיקולי רווח, ומבוססים על ניסיוננו רב השנים בעבודה עם החברות השונות.

מפגש עם חברת הפיתוח וליווי בתהליך

לאחר שעברנו יחד על הצעות המחיר ווידאנו שאין ‘הפתעות’ לא נעימות, ואחרי שבחרתם את הספק עמו משתלם לכם לעבוד, אנחנו נפגשים יחד עם חברת הפיתוח, עוברים על מסמך האפיון ובודקים שהכל מובן. בעקבות הפגישה תנסח חברת ההקמה מסמך טכני ובו הדרישות. אנו נעבור על המסמך ונאשרר שאכן כל הדרישות הובנו כהלכה. התעוררה שאלה לאחר מכן בהמשך התהליך? אין שום בעיה, אנחנו תמיד זמינים לשאלות במהלך פיתוח האתר.

מעלים את האתר החדש לאוויר

בגמר הפיתוח ולפני העלאת האתר לאוויר, אנו מבצעים בדיקה כללית של יישום מסמך הגדרת הדרישות ומפיקים דו”ח מתאים. במידה ויתגלו ליקויים התהליך יחזור על עצמו עד לגמר פיתוח האתר.  במידה ומדובר באתר ישן שעובר שדרוג, אנו ממפים אותו ובמידת הצורך דואגים לשימור המצב הקיים מבחינת תוצאות הקידום שהשיג עד כה. למיפוי ולתיעוד חשיבות עליונה לשימור הישגי האתר הישן והורשתם לאתר החדש. ביום העלאת האתר החדש לאוויר, נעמיד לרשותכם צוות מומחים לטיפול בתקלות בלתי צפויות.

שאלות ותשובות

בשלב הקמת האתר חשוב להתייחס לנושאי SEO ולדאוג שהאתר יותאם בצורה אופטימלית למנועי החיפוש ולגולשים, מה שיחסוך לכם כסף ועבודה בשלב הקידום. במקרה של שדרוג האתר, אנשי ה-SEO יסייעו למנוע פגיעה במיקומים שלו בגוגל כתוצאה מהמעבר.

בהחלט כן. בתהליך הליווי אנו ממפים ומתעדים ביסודיות את האתר ומיקומיו ודואגים לתהליך מסודר של העברה והעלאה לאוויר. תשומת לב לפרטים הקטנים ועבודה שיטתית ומסודרת הם המפתחות להצלחת התהליך.

כשמעלים אתר לאוויר, חשוב להעלות אותו בפעם הראשונה בצורה הכי טובה שיש. אם מעלים אתר עם בעיות, כגון תכנים חסומים או הפניות לא תקינות, המעבר לא יהיה חלק והוא עלול לפגוע בדירוגי האתר, בקישורים אליו ועוד. ובכלל, חבל להשקיע בשדרוג אתר ולא לדאוג מראש לכל נושאי ה-SEO, שכן אלו ידרשו טיפול והוצאה כספית בשלב מאוחר יותר.

מומחי ה-SEO שלנו יוסיפו למסמך האיפיון הנחיות SEO ו-Social SEO מותאמות אישית לאתר הלקוח, והנחיות אלו צריכות להדריך את חברת הפיתוח בעבודתה. עבודה נכונה בשלב זה תכין את האתר לקידום בהמשך ותספק לו תנאים מעולים להגיע למיקומים גבוהים בגוגל.

לחברת סאו סימפל ניסיון רב שנים בליווי תהליכי שדרוג ובניית אתרים של חברות גדולות וקטנות כאחד. בין החברות שליווינו ניתן למנות את מאקו, reshet.tv, בנק הפועלים, כלל ביטוח, רשת מלונות פתאל, אייבורי מחשבים, האוניברסיטה הפתוחה, אתרי gov.il ועוד.

לפני שמעלים אתר לאוויר וחוגגים את הצלחת התהליך, חייבים לעצור ולוודא שהאתר אכן עונה על כל דרישות ה-SEO וכי אין בו תקלות משמעותיות. וזה בדיוק מה שאנחנו עושים – בודקים, מדווחים על תקלות, בודקים, מדווחים וכך שוב ושוב עד לשלמות. וכשמדובר בשדרוג אתר שכבר יש לו הישגי קידום – זה חשוב אפילו יותר.