מלוויים אתכם צעד אחר צעד, בשקיפות מלאה.
מעל 90% מהחיפושים באינטרנט בארץ מתבצעים במקום אחד: מנוע החיפוש גוגל!
אנשים מחפשים ביקורות חיוביות על מוצרים, שירותים ואנשים, ועל כן, אין זה מפתיע שכולם משקיעים בחיזוק נוכחותם החיובית ברשת. לצד זאת, חשוב לזכור שבאינטרנט אזכורים שליליים עוברים במהירות הבזק ומתפשטים כאש בשדה קוצים, ובעוד שלאנשים יש זיכרון קצר, למנועי החיפוש יש זיכרון אלמותי.
האפשרות הראשונה היא לפנות אל בעלי האתר שפרסם את התוכן המזיק. תוכלו לנסות לשכנעו להסיר את התוכן השלילי מהאתר לחלוטין, שזו כמובן התוצאה הרצויה ביותר, אך היא גם הקשה ביותר להשגה.
האפשרות השנייה היא לפעול להסרת התוכן המזיק מגוגל תוך ניצול הפרות של תנאי השירות של מנוע החיפוש. גוגל מסירה מתוצאות החיפוש שלה תכנים פוגעניים, תכנים שהושגו במרמה, תכנים שחושפים פרטים אישיים רגישים, תכנים שמפרים זכויות יוצרים ועוד. אם התוכן שפוגע בכם שייך לאחד מסוגי הפרסומים הללו, פנייה לגוגל עשויה לפתור את הבעיה יחסית בקלות ובמהירות.
האפשרות השלישית, המפוקפקת מכולן – שכירת שירותיו של האקר שיפרוץ לאתר שבו פורסם התוכן השלילי וישנה או יסיר אותו לגמרי. אין צורך להרחיב לגבי הסיכונים הכרוכים בשיטה זו, ועל כן מובן מאליו שהחברה שלנו אינה נוקטת בשיטות אלו וממליצה גם לאחרים שלא לעשות זאת.
במקרים הרבים שבהם הסרת התוכן מהאתר המפרסם או מתוצאות החיפוש בגוגל אינה אפשרית, עלינו להבין ולהפנים שהתוכן השלילי הזה לא הולך להיעלם, אך בידינו נמצא הכוח להפוך אותו לכמה שפחות נגיש ובולט. לצורך כך, אנחנו משתמשים בשיטות SEO ממוקדות המנצלות את האלגוריתם של גוגל לדחיקת תוצאת החיפוש השלילית מטה, אל דפי התוצאות המתקדמים. שיטה זו נקראת דחיקת תוצאות שליליות, ועל אף שהיא דורשת השקעה של מאמצים רבים ושעות עבודה ארוכות, היא השיטה היעילה ביותר להפחתת ההשפעה של התוכן השלילי.
בתהליך דחיקת התוצאות אנו פועלים לחזק תוצאות חיפוש חיוביות כך שהן ידחקו מטה את התוצאות השליליות שברצוננו להעלים מעין הגולשים. כך למעשה, במקום להתעסק בתוכן השלילי, אנו מתעסקים ביצירה וקידום של תוכן חיובי שייתן ערך לגולשים ויתרום למוניטין הטוב של המותג או האדם שבו עוסק התוכן. החוכמה היא לדעת כיצד למנף את התוכן החיובי הקיים כבר באינטרנט וכיצד ליצור תוכן חדש על מנת להגיע לתוצאות המיטביות. אין מדובר רק ביצירת תוכן, אלא ביצירת התוכן הנכון, האיכותי והרענן ביותר ובקידומו במנועי החיפוש כך שהוא יתברג גבוה בתוצאות החיפוש, ועל כן חשוב כמובן גם להתייחס לביטויי החיפוש בגוגל, לדפי התוצאות המתקבלים בעבור כל ביטוי ולסוגי התוכן המתאימים להם, כך שלגוגל יהיו שלל אפשרויות טובות יותר להצגה על פני התוכן השלילי.
לחברתנו ניסיון רב שנים בדחיקת תוצאות ממנועי החיפוש. אנו מנטרים באופן קבוע את הרשת ומגינים על התדמית הווירטואלית שלכם מאיומים ישנים וחדשים, וכל זאת תוך הקפדה על דיסקרטיות מלאה ועל שמירת פרטיותכם.
פנו אלינו עוד היום והחזירו לידיכם את השליטה על המוניטין שלכם באינטרנט.
אם פורסם באינטרנט תוכן שלילי בנוגע לחברה, אדם או מוצר כלשהו, הוא עשוי להופיע בדפי התוצאות של גוגל במיקומים בולטים ולהרתיע גולשים שנתקלים בו. אם גם לכם יש אזכורים שליליים כאלו ברשת שזוכים לחשיפה גבוהה – ייתכן שדחיקת תוצאות היא הפיתרון בעבורכם.
אם לא הצלחתם לשכנע את כותבי התוכן השלילי להסירו מהאתר ואם לא בוצעה הפרה של התנאים של מנוע החיפוש גוגל – האזכורים השליליים לא צפויים להיעלם מהרשת. במקרים אלו כדאי לפנות לחברה מקצועית המתמחה בדחיקת תוצאות.
השיטה מורכבת, אך על קצה המזלג ניתן לומר כי במקום להתמקד באזכורים השליליים, אנו מתמקדים באזכורים החיוביים ברשת ופועלים להרבות את מספרם, לחזקם ולקדמם בדפי התוצאות של גוגל. ככל שתוצאות חיוביות אלו יתרבו ויתקדמו במיקומים, הן ידחקו את התוצאות השליליות מטה והרחק מטווח ראייתו של הגולש. לצד זאת, ישנה גם דרך שנייה ומורכבת הרבה יותר…
חברת סאו סימפל מקפידה תמיד על פרטיותם של לקוחותיה, וכך גם בתחום ניהול המוניטין ודחיקת התוצאות, כך שאיש אינו אמור לדעת על המאמצים שמושקעים בשיפור המוניטין שלכם.
אמנם לא ניתן למנוע מאנשים לפרסם ברשת תוכן שלילי הנוגע אליכם, אך ניטור קבוע של תכנים מעין אלו ותגובה מהירה עליהם יכולים לעתים למנוע בעיות חמורות יותר בהמשך. כך או אחרת, מכיוון שהמוניטין שלכם באינטרנט הוא כל כך רב ערך, חשוב לעקוב אחריו בקביעות ולוודא שהוא אינו נפגע.