קורס אונליין!

קידום בגוגל - SEO

מעוניינים לקדם את האתר  בעצמכם?

רוצים להבין איך מקדמים?

הקורס מועבר בצורה מתודית, צעד אחר צעד, מהשלבים הראשונים של הקידום האורגני, הכוללים חיבור האתר לכלים השונים של גוגל ומחקר מילים לקידום ועד לקידום השוטף.

נגן וידאו

הקורס אונליין, אבל תמיכה טלפונית וחלוקת מסך פרטנית, במהלך ולאחר סיום הקורס!

תוכנית הקורס:

מבנה האינטרנט

  • כתובות URL וקידום אתרים
  • מבנה כתובות ה URL
  • גלישה לכתובת עם או בלי https ו- www
  • שמירה על תצורה אחידה של כתובות URL
  • שמות מתחם, פיתוח ואחסון אתרים
  • הבעלות על שם המתחם (דומיין)
  • האם אפשר להחליף את חברת הפיתוח והאחסון?
  • קודי חזרה

הכלים של גוגל

נתחבר לכלי מנהל האתרים של גוגל ולגוגל אנליטיקס. כלי מנהל האתרים של גוגל מהווה ערוץ התקשרות עם גוגל ויש לו חשיבות עצומה לקידום האתר. במהלך הקורס נלמד כיצד לעבוד עם הכלי החשוב הזה.

מנוע החיפוש גוגל

  • עכבישים
  • המטמון של גוגל
  • איך גוגל “רואה” את האתר
  • JavaScript וגוגל

מצב ונראות האתר בגוגל

  • דירוגי האתר בגוגל – לא מה שחשבתם
  • מבנה דף תוצאות החיפוש
  • איתור דפים, קבצים ותמונות גנובות בגוגל
  • לוח הבקרה של האתר בגוגל

בחירת מילים ודפים לקידום

  • התאמת מילות מפתח לדפי נחיתה אורגניים
  • איסוף מילים
  • מציאת נפחי חיפוש
  • CTR וצפי כמות מבקרים באתר
  • דוח הביצועים של גוגל
  • הסף הנמוך לבחירת מילות מפתח
  • השפעת דירוגי האתר על בחירת מילות המפתח
  • מגמות חיפושים
  • רלבנטיות
  • תחרותיות ומתחרים
  • ביטויי זנב ארוך
  • בחירת מילים לקידום

אופטימיזציית תוכן לדפי נחיתה

  • מהי אופטימיזציית תוכן?
  • כמה מילים אפשר לקדם בדף אחד?
  • כללים בסיסיים לאופטימיזציית תוכן
  • שומרים על תכנים ייחודיים
  • קצת, ממש קצת על HTML
  • כותרת הדף
  • סרגל כלים שחייבים להכיר
  • תאור, כותרות ואייקון שיווקי
  • הבנה סמנטית וסכמות נתונים
  • חסימת תכנים
  • כתובות ידידותיות
  • קידום תמונות בגוגל
  • התמונה הכוללת של תהליך אופטימיזציית התוכן

קידום במדינות ושפות שונות

אתם מעוניינים לקדם את האתר במספר שפות במדינה אחת או במספר מדינות? איך עושים את זה? האם אפשר לקדם את אותו אתר או שאולי צריך להקים אתרים שונים לכל מדינה?

אופטימיזציית תוכן ברמת האתר והמבנה

  • תקציב סריקה
  • קנוניקל
  • הפניה קבועה 301
  • זהירות – הפניה זמנית 302
  • בצעתם הפניות? זה לא מספיק!
  • מסמנים לגוגל מה חשוב לנו לקדם
  • מפת HTML?!
  • “קל לקדם אתרי וורדפרס”, באמת?
  • מפת אתר לגוגל
  • תאימות לניידים
  • מהי מהירות האתר שלכם ועד כמה היא חשובה לקידום
  • קובץ Robots.txt
  • הסרת תכנים מגוגל

פרופיל קישורים

  • מה בין קישורים לגוגל
  • מה בין קישורים לקידום אתרים?
  • יש קישורים ויש קישורים…
  • מי מקשר לאתר שלכם?
  • אתם משלמים והמתחרים נהנים!
  • אתרים תומכים ושרלטנים
  • ניהול פרופיל קישורים טבעי
  • האם קישורי nofollow מועילים לקידום?
  • כמה קישורים צריך?
  • מקורות לקישורים
  • מינוף קישורים נכנסים
  • מודל 6 השכבות
  • ניטור קישורים שיצרתם
  • התקפות קישורים שליליים והתנערות מהם בגוגל

קידום שוטף

אז תכלס, מה עושים? איך מקדמים את האתר הלכה למעשה?

אחרי שלמדנו בפרוטרוט את חלקי השלם הגיע הזמן לחבר את הדברים לתמונה אחת גדולה ולצאת לדרך – לקדם את האתר שלכם!

שדרוג אתר

בשיעור חשוב זה, נציג את הדרך הנכונה בה נוכל, אם נרצה, לשדרג את האתר, תוך שמירה על הישגי הקידום עד כה ומיטובו המירבי של האתר החדש לגוגל.

נעלה נקודות חשובות בהתקשרות עם הספקים השונים (פיתוח, עיצוב, אחסון), כאלה שיחסכו לכם כסף וכאבי ראש.

SEO לאתרי וורדפרס

  • תוספים ותבניות
  • תוסף SEO
  • אופטימיזצייה לתמונות
  • תיאור וכותרות
  • שינוי כתובות, קנוניקל וחסימות
  • מפות אתר (XML,HTML)

מבחן מסכם

מבחן המסכם את כל הנלמד בקורס. אין הכרח לעבור את המבחן אולם אנו ממליצים לכל הנרשמים לבחון את עצמם.

אם יש לכם ידע קודם ואתם מתלבטים אם הקורס יתרום לכם, תוכלו לנסות לעבור את המבחן. הגישה למבחן  ללא תשלום אולם כרוכה ברישום לאתר. למבחן לחצו כאן

היקף הקורס:

כ 13 שעות (אנו מעדכנים את התכנים בהתאם לעדכונים השונים בגוגל ולכן משך הזמן יכול להשתנות).

עלות הקורס:

900 ש”ח כולל מע”מ

*הנחה נוספת למי שלמדו אצלנו בעבר. לקבלת ההנחה צרו עמנו קשר.

דרישות קדם:

הכרת המחשב ועולם האינטרנט מתוך התנסות אישית
לא נדרש ידע תכנותי
אתר אינטרנט וגישה למערכת הניהול

קהל יעד:

בעלי אתרים, המעוניינים לקדם אורגנית את אתריהם באופן עצמאי או כאלו המעוניינים לדעת למה עליהם לצפות ממי שמקדם עבורם את האתר.

מרצה:

ג’קי סויקיס, מומחה קידום אתרים מעל 20 שנה, מנהל בחברת סאו סימפל בע”מ ומנהל את קורסי ההכשרה בתחום במכללת ג’ון ברייס תל אביב מעל 13 שנים.

הראשון שהנגיש את נושא קידום האתרים האורגני SEO לאלפי (מעל 4,000) בעלי אתרים ומנהלי שיווק בסמינרים והרצאות גם בשיתוף איגוד האינטרנט הישראלי כבר מ 2004.

ב 2006 הקים את הקורס הראשון בארץ להכשרת מקדמי אתרים שהכשיר עד היום למעלה מ 2,800 אנשי מקצוע.

בעל ניסיון הדרכה של מעל 30 שנה, מהן 20 שנה בתחום השיווק הדיגיטלי.

ג'קי סויקיס

שאלות ותשובות:

עד כמה הקורס מעשי?

מאוד! תכליתו של הקורס היא להעניק לבעל האתר את הידע והכלים הנדרשים לקידומו האורגני, בפועל, של האתר. הקורס מתמקד בכל הנושאים הנחוצים לצורך העניין ובהם בלבד.

אין לי רקע תכנותי. האם הקורס מתאים לי?

חד משמעית כן! אין צורך בידע תכנותי כלשהו.

מהם ערוצי התמיכה לרשומים לקורס?

לרשומים לקורס תינתן תמיכה טלפונית ואפשרות לשיתוף מסכים (ZOOM, TeamViewer) בימים א’-ה’ בין השעות 09:00-17:00.

כמו כן, הרשומים לקורס יהיו שותפים לקהילה סגורה, הנתמכת על ידי מומחים בתחום, באמצעות מנגנון דיונים והעברת מסרים.

מלבד הקורס, מה עוד יידרש ממני לקידום האתר?

הקורס יעניק לכם את הידע והכלים לקידום האתר ומלבד זאת, תצטרכו גישה למערכת הניהול של האתר, כזו שתאפשר לכם לעדכן את התכנים ולהתחבר לכלים השונים של גוגל. בנוסף תצטרכו להקדיש כ 20 שעות חודשיות בקידומו של האתר.

יש לי ידע קודם ב SEO (קידום אתרים). איך אני יכול לוודא שהקורס אכן יתרום לי?

בקלות. תוכלו לגשת למבחן הסופי של הקורס בקישור הזה. המבחן ללא עלות ונדרשת הרשמה מראש.

אני מעוניין לפתוח עסק לקידום אתרים. האם הקורס מתאים?

לא! פתיחת עסק לקידום אתרים מצריכה הכשרה נוספת, מקיפה הרבה יותר, ואותה תוכלו לרכוש באמצעות המסלול המלא להכשרת מקדמים, המועבר על ידנו במכללת ג’ון ברייס תל אביב מזה למעלה מ 13 שנים ואשר הוכשרו בו מעל 2,800 אנשי מקצוע בתחום.

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
דילוג לתוכן