מעל 17 שנים ו- 3,500 בוגרים!!!

התנסות SEO מעשית (סטאז’)

ההתנסות היא החלק המעשי של קורס קידום אתרים במכללת ג’ון ברייס תל אביב ומאפשרת למשתתפי הקורס לקדם אתר מהשלבים הראשונים ועד לשלב שבו יחליטו להפסיק, אנו לא מגבילים את תקופת ההתנסות!

הקידום נעשה באופן עצמאי לחלוטין על ידי המתנסה תוך ליווי צמוד של מומחה.

מטרת ההתנסות היא להקנות למתנסים ניסיון מעשי בקידום אורגני של אתר החל משלבי קליטת האתר ועד לפעילות החודשית השוטפת ולהקנות להם את הביטחון הנדרש לצורך ניהול עסק עצמאי בתחום או לצורך השתלבות בשוק העבודה העצום בתחום זה.

אנו ממליצים לכל משתתפי הקורס לעבור את ההתנסות, על אף שהיא אינה חובה ואינה נכללת במסגרת שעות הלימוד העיוניות, העומדות על 192 שעות אקדמיות.

אחד על אחד עם ג'קי

אילו אתרים מקדמים בהתנסות?

האתר המקודם יכול להיות בלוג, אתר עסקי או פרטי או אתר חברה או ארגון המעוניינים בקידום ואשר הסמיכו את המתנסה לקדם את האתר ובתנאי שלא מדובר באתרים העוסקים בתכנים פוגעניים ו/או סקס ו/או הימורים ו/או פרמה ו/או אופציות בינאריות ו/או הורדות.

הקידום ייעשה בשפה ובמיקוד הגיאוגרפי שייבחרו על ידי המתנסה. 

מה משך זמן ההתנסות?

כל עוד המתנסה עובד בקידום האתר בהתאם להנחיות החונך ומדווח על הפעילות באופן שוטף הוא יוכל להמשיך בהתנסות ללא הגבלת זמן. לנו יש הרבה ניסיון, סובלנות וסבלנות!

מה כוללת ההתנסות?

קליטת אתר/לקוח

  • התחברות לכלים השונים של גוגל
  • פגישה עם הלקוח וקביעת מדדים
  • תיעוד מצב קיים (נראות, משקלים, מבנה, קישורים חיצוניים, הודעות ומצב מתוך הכלים של גוגל וכו’)
  • הפקת דוח מצב קיים והגשה

 

ניתוח מתחרים ומחקר מילות מפתח

  • בניית רשימת מילים ראשונית
  • הרחבת רשימת המילים (ריבוי מקורות כולל כלים אוטומטיים)
  • ניתוח מתחרים ותחרות אורגנית
  • הגדרת מדדים (לפחות שלושה מדדים)
  • ניתוח ממצאים
  • הפקת דוח ללקוח
  • הצגת ממצאים ללקוח והמלצה על מילים (וכמובן דפי נחיתה) לקידום

 

אופטימיזציית מבנה ותוכן

  • ניתוח מעמיק של כל הפרמטרים המשפיעים על קידום האתר
  • הפקת דוח אופטימיזציית מבנה
  • הפקת דוח אופטימיזציית תוכן (ראשוני)
  • הצגת הממצאים ללקוח
  • קבלת הצעת מחיר מהתכנת לביצוע התיקונים הנדרשים
  • תעדוף משימות בהתאם לתקציב הלקוח
  • מעקב ובדיקות חוזרות להשלמת תהליך האופטימיזציה

 

עבודה שוטפת

  • בניית תכנית עבודה חודשית
  • אופטימיזציות מבנה ותוכן בהתאם לנדרש
  • ניהול פרופיל קישורים איכותי
  • בדיקות שבועיות/חודשיות של נראות האתר ושל הופעה במנועי החיפוש (רגיל, תמונות, וידאו, מובייל ומקומי)
  • ניתוח ומעקב אחר מתחרים
  • מעקב אחר מדדי ביצוע ויעילות הקידום
  • דיווחים שוטפים ללקוח
    הפקת דוח חודשי ללקוח (לא רק דירוגים וניתוח תנועת מבקרים…)