מעל 17 שנים ו- 3,500 בוגרים!!!

מחפשים עובדים – שיווק וקידום אתרים

מלווים אתכם, בוגרי הקורס, גם לאחר הסיום…

דרושים SEO – קריירה בקידום אתרים מחכה גם לכם

כאשר אנחנו קמים בכל בוקר לעבודה, חשוב לנו להרגיש שאנחנו לא סתם “עובדים”, אלא שאנחנו באמת מצליחים לפתח את עצמנו, לתרום לאחרים ולמצות את הפוטנציאל הגלום בנו. כאן טמון ההבדל המהותי בין “עבודה” לבין “קריירה”. בעוד עבודה היא הדרך שלנו להתפרנס כאן ועכשיו, קריירה היא דרך ארוכה ומפותלת שבה אנו מתקדמים גם ברמת הידע, המקצועיות והניסיון שלנו וגם ברמת התפקידים שאנו יכולים למלא והתשלום שאנו יכולים לדרוש.

הבחירה באפיק הקריירה הנכון ביותר עבורנו עשויה להיות פשוטה מאוד בעבור חלק מהאנשים, שיודעים בדיוק מה הם רוצים, אך בעבור רבים אחרים מדובר באתגר לא קל שטומן בחובו לא מעט התלבטויות. תחום הקריירה שבו נבחר צריך להתאים לאופי שלנו, לכישורים שלנו, לנטיות הלב שלנו, לשאיפות ולמטרות שלנו, והוא גם צריך להיות כזה שיבטיח לנו יציבות תעסוקתית לאורך שנים רבות, וכמובן, אפיקי קידום מעניינים ורווחיים.

קריירה ב-SEO

אם אתם עומדים בפני שינוי קריירה או אם אתם מחפשים את הקריירה הראשונה שלכם, כדאי שתכירו את אחד מאפיקי הקריירה המעניינים והצומחים ביותר – קידום אתרים אורגני (SEO).

קידום אתרים אורגני הינו אפיק שיווקי אפקטיבי ביותר בעבור עסקים, ארגונים, חברות וכל מי שמחזיק באתר אינטרנט ורוצה לקבל חשיפה בגוגל. בתהליך הקידום האורגני אנו ממטבים את דפי האתר ומתאימים אותם בצורה הטובה ביותר לדרישות של מנועי החיפוש ולשאילתות החיפוש הרלוונטיות של הגולשים, כך שהם יופיעו במקומות בולטים יותר בדפי התוצאות ויזכו לחשיפה גדולה יותר בפני גולשים רלוונטיים.

על מנת לעשות זאת, מקדם האתרים צריך להכיר היטב את הדרישות של מנועי החיפוש, וגוגל בראשם, להבין את השוק התחרותי שבו פועל האתר ואת הקהל הפוטנציאלי שלו, לבצע מגוון ניתוחים ובדיקות מעמיקות לבחירת אסטרטגיית הקידום הנכונה, להעביר למנהלי האתר הנחיות מפורטות בנושאים טכניים, תוכניים ועוד, לנהל פרופיל קישורים איכותי לאתר ולהיות תמיד עם האצבע על הדופק בכל הדורש התייחסות מיידית. חשוב לציין כי תהליך SEO הוא תהליך מתמשך שתוצאותיו מגיעות רק לאחר תקופה, כך שמדובר במחויבות לטווח ארוך הן של הלקוח הן של המקדם.

SEO הינו אפיק קריירה מרתק ורווחי, ויש סיבות רבות לבחור בו, בין אם אתם מבצעים הסבה מקצועית באמצע החיים ובין אם אתם רק מתחילים את דרככם בשוק העבודה.

מדוע כדאי לעבוד ב-SEO?

ביקוש הולך וגובר – כאשר אנחנו מחפשים משהו, בין אם מוצר, שירות או מידע, אנחנו לרוב פונים למנועי החיפוש ומבקשים תשובות לשאילתה שהקלדנו. זו הסיבה לכך שכל עסק, חברה או ארגון המבקשים להיחשף בפני קהל רחב, חייבים להיות נוכחים בזירה האינטרנטית ולהגיע למיקומים בולטים שיאפשרו לגולשים להגיע אליהם. ואכן, בכל יום מוקמים עוד ועוד אתרי אינטרנט חדשים שדורשים קידום אתרים אורגני, מה שמבטיח ביקוש רב ומתגבר לאנשי מקצוע בתחום.

יציבות תעסוקתית – בשל העלייה במספר אתרי האינטרנט ורמת התחרותיות הגוברת ביניהם, שנראה שאינן צפויות לדעוך בשנים הקרובות, אלא רק להתגבר, העוסקים בתחום ה-SEO יכולים להיות בטוחים כי הם יוכלו להמשיך לעסוק בו לעוד שנים רבות ולהפוך למקצוענים.

התפתחות ולמידה מתמשכות – על מנת להתחיל לעבוד בקידום אתרים אורגני, נדרשת למידה התחלתית מעמיקה של התחום, על כל גווניו ועל כל הנושאים הקשורים אליו. למידה זו אינה מסתיימת כאשר מתחילים לעבוד, שכן כל איש או אשת SEO מקצועיים נדרשים ללמוד ולהתעדכן כל הזמן וללא הפסקה לאורך הקריירה שלהם, על מנת להישאר רלוונטיים ולהגיב לשינויים במנועי החיפוש ובשוק התחרותי שלנו. כך, כאשר אתם עובדים בתחום, אתם תמיד מתפתחים, לומדים והכי חשוב – לא מוצאים את עצמכם אף פעם משועממים.

פיתוח יכולות אנליטיות – תחום ה-SEO דורש רמת ניתוח מעמיקה ואיכותית. ישנם מגוון פרמטרים המשפיעים על הצלחתו של האתר וישנן התפתחויות בתחום כמעט בכל יום, כך שאנשי המקצוע נדרשים לנתח באופן קבוע את הנתונים שהם אוספים ולהסיק מהם מסקנות אופרטיביות. עבודה זו מפתחת את היכולות האנליטיות של העוסקים בה, ומדובר ביכולת שיש לה ערך רב בשוק העבודה, ולא רק ב-SEO.

נגיעה במגוון תחומים – בעבודתם, נדרשים אנשי SEO לעבוד בשיתוף פעולה עם אנשי מקצוע נוספים מתחומים שונים – כותבי תוכן, אנשי קידום ממומן, אנשי סושיאל, מתכנתים, בוני אתרים, מעצבים ועוד ועוד. על מנת לעבוד מולם בצורה אפקטיבית, נדרשים מקדמי אתרים להכיר מעט מכל תחום ולהבין כיצד לנהל שיח פרודוקטיבי שיביא לתוצאות הרצויות. כך, אנשי קידום אתרים רבים רוכשים במהלך הקריירה שלהם ידע רב על תחומים מגוונים, שמעשירים את ארגז הכלים המקצועי שלהם.

דרושים SEO – כל אפשרויות התעסוקה בתחום

אם תחפשו בגוגל את הצירוף “דרושים SEO” תגלו כי יש משרות רבות ומגוונות המוצעות לאלו שעובדים בתחום. מלבד משרות אלו, יש עוד אפיקי קריירה עצמאיים בתחום שגם אותם כדאי להכיר.

באופן כללי ניתן לומר כי לעוסקים בקידום אתרים אורגני יש אפשרויות קריירה רבות ומגוונות, והם אינם מוגבלים לתחום זה או אחר. הם עשויים לעבוד עם חברות טכנולוגיה, עם אתרי מסחר אלקטרוני, עם ארגונים ומוסדות וכמעט בכל שדה אפשרי – מאופנה ועד שירותים רפואיים, מהייטק ועד ציוד לבעלי חיים ועוד ועוד. כל זאת מספק להם עניין והתחדשות בלתי נגמרים, וגם אפיקי הכנסה חדשים ומתחדשים. 

בתחום ה-SEO תוכלו לבחור בין כמה דרכי העסקה, בהתאם להעדפותיכם האישיות, ללוחות הזמנים שלכם ולשאיפות העתידיות שלכם. ישנם שני אפיקי קריירה עיקריים בקידום אתרים אורגני – עבודה כשכיר ועבודה כעצמאי.

עבודה בסוכנות שיווק דיגיטלי – האפשרות התעסוקתית הראשונה העומדת בפני אנשי קידום אתרים היא לעבוד כשכירים בחברה העוסקת במתן שירותי שיווק דיגיטלי ללקוחותיה, אם באופן בלעדי ואם בנוסף לשירותים נוספים כגון פרסום, שיווק מסורתי ועוד. בחברות וסוכנויות כאלו מופקד איש ה-SEO על רשימה של לקוחות שאותם הוא מקדם במנועי החיפוש לאורך תקופה ממושכת. בחברות קידום אתרים ושיווק דיגיטלי ניתן, עם השנים, להתקדם לתפקידים ניהוליים ולהיות אחראים על צוות של אנשי קידום אתרים.

עבודה בחברה או ארגון – אפשרות תעסוקתית אחרת היא לעבוד כשכירים בחברה שיש לה נכסים דיגיטליים משל עצמה והיא מבקשת להעסיק איש SEO שיעבוד בחברה עצמה וינהל את תהליך קידום אתר האינטרנט שלה. בדרך כלל, אפשרות זו קיימת בחברות גדולות מאוד, שיש להן מחלקות שלמות העוסקות בשיווק דיגיטלי ושמתקיים בהן שיתוף פעולה בין אנשי מקצוע שונים מתחומים מגוונים.

עבודה כעצמאי – קריירה כעצמאי קורצת לרבים, שכן היא מאפשרת לאנשים להיות “המנהלים של עצמם”, לשלוט בלוח הזמנים שלהם וגם לגרוף רווחים נאים, אם הם עושים עבודה טובה. אנשי קידום אתרים אורגני רבים בוחרים באפיק קריירה זה – הם מתחילים לאסוף לקוחות ולבסס לעצמם מוניטין של אנשי מקצוע, ועם השנים חלקם אף מקימים סוכנויות דיגיטל חדשות ומעסיקים אנשי SEO אחרים. אמנם קריירה כעצמאי איננה בהכרח יציבה, אך אם אתם אנשי מקצוע טובים ואתם מצליחים לשמור על הלקוחות שלכם לאורך זמן, תוכלו ליהנות מהכנסה קבועה. וכפי שכבר הזכרנו, תהליך ה-SEO דורש עבודה מתמשכת, כך שבדרך כלל החוזים עם הלקוחות הם ארוכי טווח, מה שמעניק לכם ביטחון ויציבות שאינם קיימים באפיקי שיווק דיגיטלי אחרים.

עבודה מרחוק – אמנם עבודה מרחוק היא אינה אפיק קריירה משל עצמה, אך היא בהחלט מהווה יתרון חשוב ומעניין בעבור רבים מהעוסקים בתחום ה-SEO. מכיוון שלצורך עבודתו, מקדם האתרים נדרש רק למחשב נייד וגישה לאינטרנט, הוא יכול למעשה לעבוד מכל מקום בעולם ובכל שעה שנוחה לו. זה מעניק גמישות רבה להורים לילדים, לנוודים דיגיטליים, לאנשים המשלבים לימודים ועוד.

מקצוע בינלאומי – גם כאן לא מדובר באפיק קריירה נפרד, אך חשוב מאוד לציין כי תחום ה-SEO הוא תחום בינלאומי, שעולם המושגים שלו הוא ברובו באנגלית וכי שיטות העבודה הנהוגות בו משתנות רק במעט ממדינה למדינה. המשמעות היא שאתם יכולים לעבוד כאנשי קידום אתרים במדינות אחרות ולהשתמש בידע ובניסיון שלכם בצורה יעילה ואפקטיבית, ואתם יכולים גם להישאר ממש כאן ולקדם אתרים בכל מדינה אחרת בעולם.

איך נכנסים לתחום של קידום אתרים אורגני?

את הצעד הראשון בדרך לקריירה ב-SEO כדאי מאוד לעשות באמצעות קורס מקצועי ומעמיק שילמד אתכם את כל הדרוש לשם תחילת עבודה. אמנם בסיומו של הקורס עדיין תהיו חדשים בתחום ויישאר לכם הרבה מה ללמוד בעצמכם לאורך הדרך, אך על מנת להבין את העולם הזה, להכיר את המושגים שלו ואת שיטות העבודה שלו, רצוי מאוד קודם כול ללמוד זאת בצורה מסודרת ותיאורטית ואחר כך להתנסות בכך בעצמכם.

בחירה בקורס קידום האתרים הנכון תפתח לכם את הדלת בפני מעסיקים פוטנציאליים ובפני לקוחות פוטנציאליים. בחרו בקורס מוכר וותיק המובל על ידי צוות מרצים מקצועי ובעל ניסיון ובדקו היטב את הסילבוס ואת ביקורות התלמידים. כך תוכלו להבטיח כי הצעד הראשון שלכם יהיה בכיוון הנכון ביותר.

ב-17 השנים שבהן אנו, בחברת סאו סימפל, מקיימים את קורס קידום האתרים, הוצאנו לשוק העבודה אלפי בוגרים מוכשרים ומקצועיים. רבים מהם מצאו עבודה כשכירים בקידום אתרים ורבים אחרים הקימו עסקים מצליחים בעצמם – אתם מוזמנים לקרוא כמה מסיפוריהם כאן. ואם זה לא מספיק, סקרי שכר בלתי תלויים בתחום השיווק הדיגיטלי שנערכו לאורך השנים על ידי חברת Fialkov Digital מגלים כי בוגרי הקורס של סאו סימפל מרוויחים את השכר הגבוה ביותר מבין כלל בוגרי המכללות בארץ.

סקר השכר 2021 - הבוגרים שלנו מרוויחים יותר
השכר הגבוה ביותר לשנת 2021
סקר השכר בתחום השיווק הדיגיטלי 2019
השכר הגבוה ביותר לשנת 2019
בוגרי קורס קידום אתרים שלנו מרוויחים את השכר הכי גבוה
השכר הגבוה ביותר לשנת 2018
סקר השכר בתחום השיווק הדיגיטלי 2017
השכר הגבוה ביותר לשנת 2017

אם אתם מחפשים אפיק קריירה חדש ומרתק – SEO בהחלט עשוי להיות התשובה בשבילכם. בין אם כשכירים ובין אם כעצמאים, מדובר בתחום מלא עניין וגיוון, למידה וחשיבה, שיכול להוות קריירה יציבה ורווחית לאורך שנים רבות. אז ייתכן מאוד שבפעם הבאה שתיתקלו במילים “דרושים SEO” – הקריאה הזאת כבר תהיה בעבורכם.

בהצלחה!

בוגרים יקרים, מצאתם משרה מעניינת? מלאו את הטופס ואנו נחזור אליכם בהקדם.

משרות פתוחות לקידום אתרים SEO

מקדם/ת אתרים

מזהה: 9856

תאור

עבודה דינמית, Hands-on, המטרה העיקרית היא מיקסום התעבורה האורגנית, שיפור מיקומים בתוצאות החיפוש השונים, בנייה ויישום תוכניות עבודה.ליווי שוטף של הלקוח תוך זיהוי, יצירה ומימוש הזדמנויות עסקיות.
תפקיד מאתגר ומעניין בחברה דינמית ברחובות.

דרישות

*ניסיון רלוונטי של שנתיים לפחות.
*ניסיון רב יותר מהווה יתרון.
ידע והבנה מעמיקה ב – HTML/WP,
* ידע וניסיון ב- Google Analytics / GTM /GA4
* ידע וניסיון בניהול קמפיינים בפלטפורמות שונות.
*ראייה וחשיבה שיווקית, יכולת אנליטית ודיוק, יכולת לימוד עצמית

מנהל/ת דיגיטל

מזהה: 9803

תאור

ניהול כלל פלטפורמות הדיגיטל מהמפגש הראשון עם הלקוח, ביצוע בריף מסודר, גיבוש אסטרטגיה, תכנית עבודה, תזמון, ניהול התוכן, ביצוע קמפיינים וניהולם הכולל, מפגשים ושיחות מתוזמנות עם הלקוחות, הכנת דוחות, ביצוע אופטימיזציה, חתירה לתוצאות.

דרישות

– מינימום 3 שנות ניסיון בעולמות הדיגיטל – חובה.
– ניסיון בגיבוש אסטרטגיות שיווק לדיגיטל והוצאתן לפועל.
– יכולת ניהול, ניסון וכושר ביצוע מספר מגוון של קמפיינים במקביל.
– ניסיון וידע בקופירייטינג ובכתיבת תוכן שיווקי בשפה העברית.
– זמינות למשרה מלאה (ניידות – הכרחית).
– היכרות מעמיקה עם עולמות UX/UI – חובה.
– ניסיון בעיצוב לסביבת Mobile/Responsive.
– ניסיון בעבודה עם צוות מעצבים וגופי פיתוח.
– אנגלית ברמה גבוהה – חובה.
– מוטיבציה גבוהה ואש בעיניים.
– העבודה ממשרדינו שבכפר ורדים.

Search Engine Optimization -Junior poistion

מזהה: 9800

תאור

We looking for talented people to join the SEO team.

– Review and analyze client sites with various tools.
– Prepare detailed strategy reports.
– Grow and improve organic performance metrics.
– Communicate with clients and provide them information and solutions.

דרישות

We looking for talented people to join the SEO team.

Our versatile and comprehensive products and services enable our customers – from consumers and small businesses to global organizations and agencies– to ensure their online visibility and holistically manage their brand’s marketing. It is our talented and dedicated team, excelling at in-depth research and exceptional solution development, which makes our success possible.

SEO Jonior

מזהה: 9802

תאור

משרה מלאה, א’ – ה’, 09:00 – 18:00.
מיקום המשרד: אזור (מרכז הארץ, ליד חולון).
* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

דרישות

הכרות ושליטה בכלי גוגל ומערכות שונות – analytics, search console ודומיהם.
הכרות עם תחומי השיווק הדיגיטלי והתפתחויות בתחום.
יצירתיות ויכולות עבודה בצוות.
קליטה מהירה, ראש גדול, אמינות ואחריות אישית.
כושר ניסוח ברמה גבוהה.
שירות לקוחות וניסיון בניהול לקוחות.
אנגלית ברמה גבוהה – יתרון.
יתרון לבוגרי קורס בהצטיינות של SEO Simple.

מנהל /ת קמפיינים PPC

מזהה: 9778

תאור

למשרד פרסום הממוקם בפתח תקווה דרוש/ה מנהל/ת קמפיינים PPC תותח/ית ומנוסה!

מדובר בתפקיד מפתח עם אופק התפתחות רחב.

במסגרת התפקיד:
– בנייה ויישום אסטרטגיית פרסום במדיות השונות- פייסבוק, אינסטגרם וגוגל.
– ניהול שוטף של עשרות קמפיינים בדגש על פייסבוק וגוגל.
– סינכרון בין ממשקים, הטמעות, פיקסלים למניהם, גוגל אנליטיקס, טאג מנגר ואינטגרציות.
– בקרה שוטפת ומיטוב קמפיינים בכלל המדיות כולל הפקה וניתוח דוחות.

* יש לציין ציפיות שכר.

המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

דרישות

* עבודה במשרה מלאה בפתח תקווה.
* יכולות אנליטיות, הוצאת דוחות מפורטים, ניתוח תוצאות וראייה שיווקית.
* ניסיון hands-on בבנייה ומיטוב קמפיינים בפייסבוק וגוגל
* ניסיון בעבודה עם tag manager ו google analytics
* ניסיון בביצוע מחקר מילות מפתח ומחקר מתחרים

SEO Outreach

מזהה: 9206

תאור

The SEO Outreach specialist will be the owner of the outreach process within the department.

You will work with the SEO team and will be an integral part of it. You will work closely with the SEO project managers and provide SEO strategy recommendations to make link outreach successful.

The day-to-day work includes:

Collaborating with the SEO project managers to create and optimize link building processes for the different sites and markets.
Hiring and managing freelancers in different countries.
Working with suppliers.
Promoting different sites in numerous verticals via link building.
Evaluating websites and negotiating deals with webmasters.
Researching new link building opportunities and strategies.

דרישות

SEO course graduate or equivalent experience – a must.
Fluent English – a must.
Willing to learn and work hard.
Result oriented mind.
Out-of-the-box thinking.
Strong organizational skills and ability to multi-task.
Attention to details.
Experience working with Excel.
Advantages:

Knowledge and experience with WordPress/HTML/CSS.
Experience in international markets’ SEO – Big plus.

SEO Junior

מזהה: 9207

תאור

The SEO Junior will be part of the SEO team, Providing SEO support to verity of Markets and will be involved in all SEO aspects within the team.

The day-to-day work includes:
• Managing freelancers
• Keyword research
• Working closely with SEO Project Managers to support in SEO activity
• Market research
• Planning new sites and executing the plans
• Making content and link plans
• Following up on active projects to maximize results

דרישות

• Experience and knowledge in SEO of at least 6 months
• Fluent English
• Experience in tracking and analyzing using GA or similar
• Excellent organizational skills and being self-reliant
• Collaborative approach to work
• Keen to learn
• Multitask abilities

Advantages
• Knowledge and experience at WordPress / HTML / CSS
• Experience in international markets’ SEO
• Experience in the gaming sector

מנהל קמפיין גוגל

מזהה: 7331

תאור

משרה מלאה, המשרד נמצא בבת-ים.

דרישות

לחברה מובילה בתחומה, מנהל/ת קמפיינים בגוגל עבור לקוחות גדולים ברחבי העולם, בשפות שונות. נדרש לדעת אנגלית בסיסית.
המשרה מתאימה לג’וניור/ית.

מקדם אתרים ג’וניור

מזהה: 8922

תאור

משרד פרסום דיגיטלי מוביל וצומח בתחום השיווק הדיגיטלי מגייס מקדמי /ות אתרים ג’וניור!
המשרה מיועדת לבעלי /ות היכרות עם תחום קידום האתרים ולבעלי ניסיון התחלתי, בוגרי /ות קורס קידום אתרים.
התפקיד כולל: ניהול פרויקטים של SEO, הזנת תוכן, פעולות טכניות באתר, מחקר מילות מפתח ועוד.
משרדי החברה:  חולון

דרישות

יכולת אנליטית וטכנית גבוהה עם נקודת מבט אסטרטגית.
היכרות עם GOOGLE ANALYTICS.
היכרות עם GOOGLE SEARCH CONSOLE.
היכרות עם WORDPRESS.
אוריינטציה טכנית חובה.
ידע וזיקה לעולם השיווק חובה.
ניסיון בעבודה על מגוון מערכות CMS – יתרון משמעותי.
ידע ב- SEO וכתיבה במנועי חיפוש – יתרון משמעותי.
חשיבה יצירתית – יתרון משמעותי.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

מעסיקים, מחפשים עובדים בתחום?

אם אתם מחפשים עובדים בתחום, אתם מוזמנים למלא את הטופס למטה ואנו נפרסם את המשרה לבוגרי הקורס שלנו לקידום אתרים.

חשוב: נא לא לפרסם משרות עם משכורת נמוכה מ-7,000 ש”ח!

מעסיקים יקרים, זכרו: מי שמשלם בבוטנים עובד עם קופים.