סקר קובע: בוגרי הקורס לקידום אתרים שלנו מרוויחים את השכר הגבוה ביותר שנה שנייה ברציפות!

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
סקר השכר בתחום השיווק הדיגיטלי לשנת 2017 שפרסמה באחרונה חברת Fialkov Digital מגלה כי גם השנה בוגרי קורס קידום אתרים של מכללת ג'ון ברייס וסאו סימפל מרוויחים את השכר הגבוה ביותר בשוק מבין כלל בוגרי הקורסים המקבילים בשוק.

סקר שכר בלתי תלוי בתחום השיווק הדיגיטלי לשנת 2017 שפורסם לפני שבוע על ידי חברת Fialkov Digital מגלה כי כמו בשנה שעברה, גם השנה בוגרי הקורס לקידום אתרים של מכללת ג’ון ברייס וסאו סימפל מרוויחים את השכר הגבוה ביותר בשוק מבין כלל בוגרי הקורסים המקבילים.

סקר השכר בתחום השיווק הדיגיטלי 2017

קורס קידום האתרים של סאו סימפל הוא המקיף והאיכותי ביותר ועל כן יש ביקוש רב לבוגריו בשוק התעסוקה. את המוניטין המצוין הזה רכש הקורס בזכות המרצים המקצועיים והמנוסים, הידע העדכני ביותר, תנאי הלימוד המצוינים והליווי ארוך הטווח שמקבלים הבוגרים. אין זה מפתיע אם כן כי לאורך העשור האחרון בחרו כ-2000 גברים ונשים לעבור את הכשרתם לתחום ה-SEO בקורסים שלנו.

אנו מבטיחים לכם שנמשיך להוביל את תחום הדרכות ה-SEO בארץ גם בשנים הקרובות, ובהזדמנות זו אנו רוצים להודות לבוגרים שלנו ולשותפתנו לעשייה ולהצלחה – מכללת ג’ון ברייס תל אביב.

בשנים האחרונות מתקיימים בכל עת שניים ושלושה מחזורי לימוד במקביל (בין תשעה לעשרה מחזורים בשנה). אתם מוזמנים להירשם לשיעור צפייה באחד מהקורסים המתקיימים בימים אלו ולהיווכח בעצמכם ברמתו הגבוהה של הקורס. באפשרותכם לפנות ישירות למכללת ג’ון ברייס או למלא את טופס יצירת הקשר שמשמאל.

ואם אתם עדיין מתלבטים היכן ללמוד קידום אתרים לחצו כאן וקבלו כמה סיבות טובות לבחירה בקורס שלנו.