בוגרי הקורס לקידום אתרים שלנו מרוויחים את השכר הגבוה ביותר!

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
חברת Fialkov Digital פרסמה סקר שכר בתחום השיווק הדיגיטלי לשנת 2016 ומהתוצאות עולה כי בוגרי קורס קידום אתרים של מכללת ג'ון ברייס וסאו סימפל מרוויחים את השכר הגבוה ביותר בשוק.

לפני כשבוע פרסמה חברת Fialkov Digital סקר שכר בתחום השיווק הדיגיטלי לשנת 2016 ומהתוצאות עולה כי בוגרי קורס קידום אתרים של מכללת ג’ון ברייס וסאו סימפל מרוויחים את השכר הגבוה ביותר בשוק.
סקר קובע בוגרי קורס קידום אתרים של ג'ון ברייס מרוויחים יותר

התוצאות לא הפתיעו אותנו. במהלך 10 השנים שחלפו מאז נפתח הקורס הראשון, נפתחו מעל 100 מחזורים של הקורס והוכשרו מעל 1,800 מקדמי אתרים. הסוד להצלחה הוא ההשקעה הבלתי פוסקת בתלמידים במהלך הקורס ובבוגרים לאחריו ואלה מחזירים לנו כגמולנו, כשהם ממליצים על הקורס ובכך תורמים להבאת תלמידים נוספים לקורסים ולהכשרתם כאנשים מצוינים בתחום.

אנו מבטיחים לכם, שנמשיך להוביל את תחום הדרכות ה SEO בארץ גם בשנים הקרובות ובהזדמנות זו, רוצים להודות לבוגרים שלנו ולשותפה לעשייה ולהצלחה  – מכללת ג’ון ברייס תל אביב.

נכון לכתיבת שורות אלה אנו מריצים 3 מחזורים במקביל של הקורס, 2 מחזורי בוקר ומחזור אחד ערב ומזמינים אתכם לשיעור צפייה. את השיעור תוכלו לתאם בפניה ישירה למכללה או באמצעות מילוי הטופס ליצירת קשר משמאל.

ואם אתם עדיין מתלבטים היכן ללמוד קידום אתרים לחצו כאן וקבלו מספר סיבות למה כדאי ללמוד אצלנו