סיפור ההצלחה של בוגר קורס קידום אתרים יובל צפלר

פשוט מייצרים הצלחה!!!

בשנת 2018 נרשמתי לקורס לקידום אתרים במכללת ג’ון ברייס. זה היה לאחר שפרשתי מלימודי התואר הראשון בכלכלה, שאליהם נרשמתי כחייל משוחרר. חשבתי שלימודי כלכלה יספקו לי התחלה טובה לעתיד, אך לא נהניתי בלימודים והחלטתי לחפש אפיק השכלה אחר.

באותו הזמן הכרתי מישהו שעוסק ב-SEO וזה נשמע לי תחום מעניין שיכול להתאים לי. רציתי ללמוד תחום טכנולוגי, אך חששתי מלימודי תכנות וחשבתי שזה יתאים לי יותר. היום אני כבר יודע להתעסק בקוד אתר ואף לבנות אתרים מאפס. ועל אף שמקדם אתרים לא חייב לדעת קוד, אני מאמין כי זהו ידע שיכול לתרום רבות לעבודתו ולהצלחתו.

וכך, מצאתי את עצמי בקורס של סאו סימפל וג’ון ברייס, ללא כל ידע קודם בתחום. הקורס היה טוב וחשוב ועד היום אני נמצא בקשר עם נועם מוכתר, אחד המרצים בקורס, שעוזר לי המון ותמיד יודע לתת עצות טובות ומועילות. למדתי הכול במסגרת הקורס ובלימודים עצמיים, וכך הגעתי לרמת ידע גבוהה. 

בוגר קורס SEO יובל צפלר
יובל צפלר, בוגר קורס קידום אתרים

לדעתי, הקורס נותן בסיס טוב, אך נדרשת למידה עצמית נוספת על מנת להצליח בעבודה בתחום ולהרחיב את ההבנה על הנושאים הרבים שרלוונטיים אליו. בסופו של דבר, אני מאמין שרמת הידע הגבוהה שלי סייעה לי להתקבל במהרה לעבודה ראשונה כג’וניור בסוכנות שיווק דיגיטלי כחודש בלבד לאחר סיום הקורס.

האמת היא שתהליך הקבלה למשרת הג’וניור הראשונה שלי הלך ממש בקלות. באותו הזמן הסוכנות חיפשה עובדים, ואני עשיתי מבחן והתקבלתי לעבודה. הידע שהיה לי באותו זמן עדיין היה בסיסי, אך הוא הספיק. אין ספק שגם העובדה כי סיימתי בהצלחה קורס קידום אתרים סייעה לי בקבלה לעבודה, שכן ללא ניסיון בתחום, אם לא היו רואים בקורות החיים שלי את הקורס שלמדתי, לא היו חוזרים אליי בכלל ולא הייתי יכול להתחיל לעבוד בתחום.

לאחר כשנה וחצי בסוכנות, הפכתי לראש צוות וניהלתי כמה עובדים. אני בהחלט יכול להעיד כי תחום קידום האתרים הוא כזה המאפשר לאנשי מקצוע טובים ומלאי מוטיבציה להתקדם, ומהר. עבדתי בסוכנות כשלוש שנים וחצי, ואז המשכתי ליעד הבא. כיום אני עובד inhouse במחלקת ה-SEO של מאקו-קשת, המטפלת בכל אתרי החברה והנכסים הדיגיטליים השונים שלה. במקביל, הרחבתי את הידע שלי גם לפיתוח אתרים – CSS HTML JS PHP, ופתחתי לאחרונה עסק עצמאי לקידום אתרים, פיתוח אתרי WordPress ושירותי תג מנג’ר. יש לי כבר כמה לקוחות קבועים ואני עושה עבודות חד פעמיות ללקוחות שונים, וממשיך בחיפוש אחר לקוחות חדשים.

כשעבדתי בסוכנות, עבדתי עם לקוחות רבים ולמדתי להכיר היטב את הלקוח הישראלי. למדתי שכמקדמי אתרים, כדאי לנו להיות קצת כמו פסיכולוגים של הלקוח, להקשיב לו ולקיים אתו דיאלוג מוצלח. הלקוח מצדו צריך להתחייב לשתף פעולה בצורה מלאה ולהיות זמין לפניות המקדם ולהנחיותיו. ובעבודה השוטפת שלנו ב-SEO, תמיד חשוב שנהיה עם האצבע על הדופק של האתר, שננטר אותו לעומק ובקביעות, נזהה הזדמנויות או תקלות ונגיב עליהם מהר ובחוכמה. בנוסף, אני מאמין שחלק גדול מאוד מהצלחת הקידום נובעת מגורמים טכניים ברמת הקוד, כגון חוויית משתמש וכו’, ועל כן חשוב ללמוד קוד ברמה טובה דיה. שאר העבודה היא בעיקר עבודת on-site, שגם אותה יש לבצע היטב וביסודיות.

שום צ’קליסט קבוע לא שווה את היצירתיות והתחכום שאתה מביא למקצוע – אז אשמח לייעץ לכם

בטלפון 054-5828629 או במייל [email protected]