צור רופין מנהל פרויקטים במשרד פרסום דיגיטלי בינ”ל

פשוט מייצרים הצלחה!!!

את קורס קידום האתרים של סאו סימפל ומכללת ג’ון ברייס התחלתי לקראת סיום שירותי הצבאי בשנת 2014. שירתתי בצבא כהנדסאי אלקטרוניקה, והבנתי שהתחום הזה לא מתאים לי. חבר שלי החל לעבוד בתחום השיווק הדיגיטלי, שעורר אצלי עניין רב, ושאלתי אותו מהי הדרך המהירה ביותר עבורי להשתלב בתחום גם כן. הוא המליץ לי להירשם לקורס, ואני בדקתי את היצע הקורסים ובחרתי בקורס זה בגלל שהוא מקיף יותר חומר מהאחרים ומתקיים במתכונת של ימי לימוד מרוכזים. יתרון נוסף וחשוב של הקורס הוא האפשרות לשלם באמצעות הפיקדון, כפי שאכן עשיתי.

אני מודה שלא כל כך ידעתי למה לצפות מהקורס, אך אני יכול לסכם כי איכות הקורס הייתה גבוהה, המרצים הקבועים והאורחים היו מעניינים וקשובים לשאלות התלמידים, וג’קי מנהל הקורס היה חד ומעניין במיוחד. בנוסף, פגשתי בקורס חברים שעמם שמרתי על קשר גם לאחריו.

הקורס העניק לי את בסיס הידע הנחוץ לקבלה לעבודה – את השפה של התחום הנחוצה לצורך המשך למידה מעשית. אמנם הידע שקיבלנו בקורס היה בעיקר תיאורטי ולא מעשי, אך ברגע שהתחלתי לעבוד, הכול התחבר יחד בצורה הגיונית ואפשר לי להתקדם. יחד עם זאת, חשוב לציין כי התרגילים שאותם התבקשנו להגיש בקורס סיפקו לי ניסיון מעשי חשוב ששימש אותי בהמשך, ואני שמח שהשקעתי בהם מאמץ רב.

צור רופין מנהל פרויקטים במשרד בינ"ל
בוגר הקורס צור רופין מנהל פרויקטים במשרד בינ"ל

עם סיום הקורס עשיתי הפסקה של שלושה חודשים לצורך לימודי פסיכומטרי, ולאחריהם התחלתי לעבוד כעצמאי בתחום קידום האתרים. הניסיון הזה לא צלח כפי שקיוויתי, והחלטתי לחפש עבודה כשכיר. באמצעות לינקדאין איתרתי חברות רבות בתחום ושלחתי קורות חיים רבים. בעקבות כך, פנו אליי חברות שונות והתחלתי הליכי מיון בכמה מהן, חלקם ארוכים ומעמיקים מאוד. בסופו של דבר ולאחר שהתקבלתי לשני מקומות עבודה, בחרתי בחברה שבה אני עובד היום. הראיונות דרשו ממני להפגין את הידע שרכשתי בקורס, ובכך הרגשתי ביטחון רב. גם הצגתי בפני המראיינים את המטלות שביצעתי במסגרת לימודי SEO על מנת להראות את יכולותיי. אני חושב שמה שחשוב זה שהמועמד לעבודה יגיע עם “אש בעיניים”, עם רצון עז ללמוד ולהצליח ועם ידע בסיסי, את כל השאר הוא ילמד במקום העבודה עצמו.

כיום אני עובד כמנהל הפרויקטים של משרד פרסום דיגיטלי בינ”ל בינוני. בתפקיד הSEO- אני אחראי על ניתוח ביצועים ב-Google Analytics ועל יישום אסטרטגיית On-site SEO באתר: מחקרי מילות מפתח, אופטימיזציה של האתר ודפי הנחיתה ו-CRO. בפעילות ה-Off-site אני אחראי על ספקים חיצוניים העוסקים בכתיבת תוכן, ביצירת קישורים ועוד. בנוסף אני מנהל קמפיינים של שיווק ממומן בפלטפורמות מגוונות ונוגע במגוון גדול של כלים ושיטות עבודה שונות. תפקידי הוא לוודא שהעבודה מתבצעת כמו שצריך ושהלקוח יקבל את הערך שעליו הוא משלם לחברה. העבודה בתחום ה-SEO דורשת ממני הרבה מחשבה, יצירתיות וגמישות וכוללת עבודה רבה מול לקוחות. בנוסף, אני נחשף כל הזמן לתחומים משיקים נוספים לתחום ה-SEO ואני כל הזמן לומד ומתנסה בדברים חדשים. זהו תחום דינמי, הדורש להישאר תמיד מעודכנים בחידושים ובהתפתחויות, ולכן הוא כל כך מעניין.

הבחירה שלי בקורס קידום האתרים הייתה בחירה נכונה מאוד עבורי. הקורס למעשה אפשר לי כחייל משוחרר להתחיל להתמקצע בתחום שיש בו הרבה פוטנציאל לעתיד ולהרוויח משכורת נאה שאפשרה לי לקיים את עצמי ואפילו ללמוד לתואר ראשון בכלכלה במהלך העבודה. האמת היא שבכלל לא התכוונתי ללמוד תואר ראשון, כי רציתי הכשרה מעשית יותר, אך עם הזמן הבנתי שלאחר ההכשרה המעשית ומציאת העבודה, אני אוכל לבחור בתואר שרלוונטי לתחום שבו אני עוסק וכך לקדם את עצמי. הקורס למעשה פתח לי כיוון מקצועי, שאותו מינפתי ללימודי תואר ראשון משלימים, וזה התברר כדרך טובה להשגת דריסת רגל בשוק העבודה ולהתקדמות בתחום.