בוגר קורס SEO גלעד גלובינסקי עובד בשיווק דיגיטלי

פשוט מייצרים הצלחה!!!

לאחר כשנתיים שבהן עבדתי כעורך דין חיפשתי שינוי בחיים המקצועיים שלי. רציתי למצוא עבודה שתעניק לי יותר גמישות וחשבתי על תחום השיווק הדיגיטלי שעניין אותי בעבר. כשהתחלתי לברר על הקורסים המוצעים בארץ, קיבלתי המלצה מחבר על קורס קידום האתרים של סאו סימפל ומכללת ג’ון ברייס. הוא אמר שבתחום ה-SEO זה הקורס הטוב ביותר, וגם חוות דעת שונות שקראתי באינטרנט תמכו באמירה זו.

כשנרשמתי לקורס היה לי רק ידע מועט על התחום ועל תכני הלימודים ולא היה לי ניסיון או ידע קודם בתחום, פרט למעט ידע ב-HTML, והיום אני יכול להגיד שהקורס בהחלט ענה על ציפיותיי. המרצים בקורס היו מעולים והעניקו לנו ידע תיאורטי נרחב ומעמיק, שהוא הבסיס לכל הידע המעשי שצברתי מאז בעצמי במהלך עבודתי בתחום.

כבר לקראת סיומו של הקורס התחלתי לשלוח קורות חיים למקומות עבודה וגם נעזרתי בג’קי, מנהל הקורס. לאחר זמן לא ארוך זומנתי לראיון עבודה בסוכנות שיווק דיגיטלי. הראיון כלל מבדק מקיף שבחן את ידיעותיי בתחום, ובשלב זה כל הידע שלי היה זה שרכשתי בקורס. עמדתי במבדק בהצלחה רבה בזכות לימודיי (נאמר לי שהצלחתי במבדק אפילו יותר מאנשים שעוסקים בתחום בפועל במשך תקופה ארוכה) והתקבלתי לעבודה כמנהל קמפיינים SEO/PPC ותיקי לקוחות.

גלעד גלובינסקי עובד בשיווק דיגיטלי
בוגר קורס קידום אתרים גלעד גלובינסקי

החברה שבה אני עובד מתמחה ב-B2B (יצירת לידים לעסקים) וב-B2C וכן יש בה מחלקת social ומחלקת SEO ו-PPC, שבה אני עובד. במסגרת תפקידי אני מבצע קידום אורגני וממומן לאתרים שבאחריותי. מכיוון שקורס קידום האתרים מתמקד בעיקר בקידום אורגני, הידע שלי בתחום הקידום הממומן היה מצומצם יותר, אך השלמתי במהרה את הידע החסר במקום העבודה. השיעורים שבהם למדנו PPC נתנו לי את הבסיס הנחוץ לתחילת עבודה, ומשם הייתי צריך להתאמץ ולהעמיק את ידיעותיי בכוחות עצמי.

במבט לאחור, ההחלטה ללמוד בקורס הייתה החלטה נכונה מאוד בעבורי. בתחום השיווק באינטרנט יש דרישה לניסיון בעבודה בתחום, אך תעודת הסיום מהקורס סייעה לי לדלג על המשוכה הזאת ולהשתלב בתחום במהרה, מכיוון שהמעסיקים מייחסים לתעודה זו ערך רב. אני חושב שהפקתי מהקורס הזה הרבה יותר ממה שהייתי מפיק מלמידה עצמית באמצעות האינטרנט. סיימתי את הקורס כשאני שולט במושגים הבסיסיים של התחום ושכבת ידע זו אפשרה לי לבנות עליה שכבות ידע נוספות, ומכאן עולה בבירור שהחומר שלמדנו בקורס רלוונטי מאוד לעבודה בתחום.

לתלמידים בקורס או למי ששוקל לימודי קידום אתרים אני רוצה להגיד שהקורס בהחלט פותח דלתות להשתלבות בתחום השיווק באינטרנט. את הקורס מסיימים עם ידע תיאורטי רב שהופך ברור ומוחשי יותר כאשר מתחילים להתנסות בעבודה מעשית. אני ממליץ לתלמידים להגיע לכל השיעורים, להקשיב ולבצע ברצינות את המטלות. הקורס אינו תובעני ואינו דורש עבודה עצמית רבה בבית, כל שנדרש הוא להיות בעניינים ולרצות להצליח.