קידום אתרים והגדלת הנראות ברשת

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
רשתות חברתיות באינטרנט, פורומים וקבוצות דיון הם תחליף חברתי כיום בכל תחומי החיים... מעבר לאפשרות למצוא שם בני זוג, חברים חדשים וחברים ישנים (ולא באלה עסקנו במאמר זה...) תוכלו להגיע לקהלי יעד וללקוחות חדשים וכמובן להגדלת מחזור המכירות שלכם.

ניתן לפתוח עסק המבוסס לחלוטין על שיווק באינטרנט ולהגיע ללקוחות רבים בארץ ובעולם. הרשת נתפסת כערוץ שיווקי מצוין עקב יתרונות ייחודיים כמו: פוטנציאל תפוצה בלתי מוגבל, עלויות נמוכות, ניטור ומעקב, שיפור מתמיד ועוד.

במאמר הראשון בנושא זה דנו בהקמת אתר ובכתיבת בלוג מקצועי.

במאמר השני, דנו בתחום קידום אתרים אורגני וקידום אתרים ממומן.
במאמר השלישי, התייחסנו להפצת מאמרים מקצועיים ברשת ולהעלת סרטונים לאתר יוטיוב.

במאמר זה, נתייחס לרשתות חברתיות, לפורומים ולקבוצות דיון.

7. הצטרפו לרשתות חברתיות מובילות

רשתות חברתיות הינן דרך מצוינת לשווק את עצמכם כמומחים בתחומכם. אתם יכולים במשך הזמן ליצור קשרים עסקיים וקשרים חברתיים מעולים ולגייס לקוחות חדשים. בארץ ובעולם ישנן רשתות חברתיות בעלות פעילות ענפה ומגוונת התומכות גם בעברית. ככל שתהיו מעורבים יותר ברשת, כך תזכו להכרה גבוהה יותר ותיפתחנה בפניכם הזדמנויות עסקיות חדשות. ההצטרפות לרשת קלה. חפשו רשת חברתית שהחברים בה נמנים על קהל היעד המתאים לכם, לדוגמא: קפה דה מארקר, פייסבוק ומייספייס.

עליכם להירשם וליצור פרופיל אישי – הציגו את עצמכם באופן אמיתי ואותנטי, אך גם באופן המשרת אתכם ואת מטרותיכם. מומלץ לצרף תמונה. צרו קשרים עם אנשים מעניינים בתחומכם, אשרו בקשות חברות של אחרים, הצטרפו לקבוצות חברתיות ומקצועיות מעניינות והשתתפו בכל דבר נוסף שהפעילות ברשת מאפשרת לכם ושאתם מוצאים בה עניין. שמרו על תדמית מכובדת. מה שאתם מעלים לרשת, יכול להישאר שם שנים רבות… הזדמנויות עסקיות וקשרים חברתיים רבים נוצרו מתוך רשתות אלה. וכמובן, אל תשכחו ליהנות! 

8. השתתפו בפורומים ובקבוצות דיון

הקדישו זמן להשתתפות בפורומים, קבוצות דיון ובלוגים דומיננטיים בתעשייה שלכם.

היכנסו לאתרים העוסקים בתגובות צרכנים. נסו לאתר בעיות חוזרות ונשנות בתעשייה שלכם ולהציע פתרונות – זאת דרך מצוינת לצבור מוניטין מקצועי ולקוחות חדשים. אם מישהו אמר משהו שברצונכם להעמיק בו, אל תהססו ליצור עימו קשר ישיר.

חפשו באילו פורומים ובלוגים הלקוחות מדברים על השירותים והמוצרים שלכם. התייחסו לחוות דעת, והגיבו בפתיחות. ציינו כי הנכם נציגים של אותה חברה. הגיבו לביקורת בסבלנות. סייעו ללקוחות במציאת פתרונות. לניהול מוניטין יש חשיבות רבה במנועי החיפוש. בזכות אותם בלוגים ופורומים, שם החברה שלכם יופיע יותר במנועי החיפוש. הדיאלוג יתקיים איתכם או בלעדיכם. אם תהיו שם ותגיבו, תוכלו להשפיע ולהרוויח!

לסיכום

רשתות חברתיות באינטרנט, פורומים וקבוצות דיון הינם תחליף חברתי כיום בכל תחומי החיים… מעבר לאפשרות למצוא שם בני זוג, חברים חדשים וחברים ישנים (ולא באלה עסקנו במאמר זה…) תוכלו להגיע לקהלי יעד וללקוחות חדשים וכמובן להגדלת מחזור המכירות שלכם. מבחינת קידום אתרים, נוכחות שכזאת ברשת יכולה להגדיל את התנועה לאתר שלכם ולספק לכם קישורים איכותיים חדשים וחד – כיווניים. זה אמנם דורש השקעה ונוכחות אמיתית ברשת, אך מי שיקפוץ למים, ילמד את הנושא, יהיה אותנטי וישקיע מזמנו היקר, בהחלט עשוי לקטוף את הפירות.

סאו סימפל קידום אתרים
סאו סימפל קידום אתרים
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן