קידום אתרים והגדלת הנראות ברשת

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
כדי להגדיל את הנראות שלכם ברשת אתם צריכים להיות נוכחים בה. יצירתיות ועשייה הם שם המשחק. רוב הטיפים המובאים להלן קלים ליישום, חינמיים ויכולים לחולל פלאים במחזור המכירות שלכם. ככל שתעשו יותר, תגלו כי תמיד יש עוד מה לעשות. צריך רק להתחיל!
התפתחות רשת האינטרנט בעשור האחרון, בשילוב תקופת המיתון בה אנו חיים כרגע, מובילה עוד ועוד עסקים להפנות את משאביהם העיקריים או להגדיל את התקציבים שהופנו עד כה, לתחום קידום אתרים ושיווק באינטרנט. במאמר זה שחולק לחמישה חלקים, סיפקנו טיפים שימושיים להפקת המירב מאתר האינטרנט שלכם.
במאמר הראשון בנושא זה דנו בהקמת אתר ובכתיבת בלוג מקצועי.
במאמר השני, דנו בתחום קידום אתרים אורגני וקידום אתרים ממומן.
במאמר השלישי, התייחסנו להפצת מאמרים מקצועיים ברשת ולהעלת סרטונים לאתר יוטיוב.
המאמר הרביעי עסק ברשתות חברתיות, פורומים וקבוצות דיון.
במאמר זה, החמישי והאחרון בסדרה, נתייחס לנושא רישום באינדקסים ודיוור ישיר ללקוחותיכם.

9.הירשמו לאינדקסים ולפורטלים מקצועיים

קיימים ברשת אינדקסים וספריות המאפשרים לכם להירשם בחינם או בתשלום ולהגדיל את סיכויי הנראות שלכם. חלק מהאינדקסים נחשבים לחזקים יותר מהאחרים ומדורגים גבוה בדף התוצאות לחיפושים מסוימים.

על מנת למצוא את האינדקסים המקצועיים ביותר:
*הקישו בגוגל את מילות המפתח הרלוונטיות לעסק שלכם ובדקו אילו אינדקסים עולים בתוצאות.
*בצעו חיפושים נרחבים ברשת והקישו מילים כמו: “אינדקס”, “הוסף/ת אתר”.
חלק מהאינדקסים משתייכים לפורטלים מקצועיים. כאמור, רשת החיפוש המובילה בארץ היא גוגל ומומלץ בד”כ להשקיע בה את עיקר מאמצי השיווק. יחד עם זאת, כמעט בכל תחום תחרותי קיימים פורטלים מקצועיים, וכדאי לבדוק את אפשרויות השיווק גם בהם.

10. שווקו מקצועיות באמצעות ניוזלטר

אתם מומחים בתחומכם ויש לכם פתרונות לצרכים או בעיות של אנשים? הציעו מידע, טיפים שימושיים, מוצרים ושירותים, באמצעות ניוזלטר מקצועי ומעניין הנשלח בתדירות קבועה.

יתרונות: אתם מזכירים ללקוחות על קיומכם, שומרים עימם על קשר, מציעים להם מוצרים חדשים ומעשירים אותם בידע ערכי. אלה דברים שבהחלט יכולים להניע אותם לרכוש את המוצר/השירות, ולהגדיל את מחזור המכירות שלכם.
ההרשמה לניוזלטר יכולה להתבצע בשתי דרכים: באתר עצמו או באמצעות דיוור ישיר.
דיוור ישיר באמצעות רשימות ממוקדות, מאפשר לכם לשווק מוצרים ושירותים לקהלי יעד שונים ונרחבים. יתרונותיו המרכזיים: יעילות, קלות ועלויות נמוכות: ניתן לשלוח כמות עצומה של מיילים, לקהל ממוקד, בלחיצת כפתור בלבד.
על מנת להשיג תוצאות אפקטיביות חשוב להקפיד על מספר כללים: *קבלה מפורשת של הסכמת הנמענים לקבלת הדואר האלקטרוני, בהתאם לחוק הספאם (שליחת דואר פרסומי חוקי מותנה באישור מפורש של הנמען). *מיקוד – פנייה ישירה למקבל ההחלטה באמצעות מאגרי מידע מהימנים וממוינים. *העברת מסר שיווקי ברור. *עיצוב נוח ואטרקטיבי של המידע הנשלח.
וודאו כי כל מייל שאתם שולחים, כולל חתימה אישית אפקטיבית ובה הגדרה נכונה של השירות שלכם וקישור לאתר או לשירות שלכם.

לסיכום:

כדי להגדיל את הנראות שלכם ברשת אתם צריכים להיות נוכחים בה. קצרה היריעה מלהכיל את כל העצות והטיפים בעניין זה. יצירתיות ועשייה הם שם המשחק. רוב הטיפים המובאים להלן הינם קלים ליישום, חינמיים ויכולים לחולל פלאים למחזור המכירות שלכם. ככל שתעשו יותר, תגלו כי תמיד יש עוד מה לעשות. צריך רק להתחיל!