Canonical Tag

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
גוגל, יאהו ומייקרוסופט משתפים כעת פעולה לניקוי הרשת מהזבל.
אריק שמידט, מנכ”ל גוגל, קרא לרשת האינטרנט “בור שפכים”.

גוגל, יאהו ומייקרוסופט משתפים כעת פעולה לניקוי הרשת מהזבל.

חלק גדול מ”בור השפכים” הזה נוצר עקב הכפלות תוכן. כעת פרסמו שלושת חברות הענק, תג משותף לשלושת מנועי החיפוש שמעניק לדפים שלכם את פורמט ה – URL המועדף על שלושתם. תג זה מכונה:Canonical Tag ונראה כך:

<link rel=”canonical” href=”http://www.example.com/product.php?item=swedish-fish” />
בגוגל מסבירים כי ניתן להוסיף תג זה בתוך אזור ה – <head>  של התוכן המשוכפל על מנת לציין את הוורסיה של ה – URL המועדפת עליכם.

לדוגמא:

http://www.example.com/product.php?item=swedish-fish&category=gummy-candy
http://www.example.com/product.php?item=swedish-fish&trackingid=1234&sessionid=5678
באמצעות הוספת תג זה, מנועי החיפוש יבינו כי כל הכפלות התוכן מתייחסות ל –
canonical URL: http://www.example.com/product.php?item=swedish-fish

תכונות נוספות של ה – URL כמו PR וסיגנלים קשורים, יזכו מצד מנועי החיפוש, לאותה התייחסות.

למידע נוסף בנושא: ב – Google
Call Now Button
סאו סימפל קידום אתרים
סאו סימפל קידום אתרים
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן