קידום אתרים והגדלת הנראות ברשת

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
הטיפים המובאים להלן יסייעו בידיכם להשתלב ברשת במהירות וביעילות באמצעות קידום אתרים והגדלת נוכחותכם ברשת.
לרשת האינטרנט כוח עצום בכל תחומי החיים. תפקידה הדומיננטי במערכת הבחירות שנערכה לאחרונה בארה”ב, יכולה להעיד על כך יותר מכל. מבחינה עסקית, ניתן להגיע באמצעותה ללקוחות פוטנציאליים רבים, אליהם לא הייתם מגיעים בדרך אחרת. עם קצת יצירתיות והבנת כללי המשחק, ניתן לפתוח עסק המבוסס לחלוטין על הרשת ולהגיע ללקוחות חדשים בארץ ובעולם. רשת האינטרנט נתפסת כערוץ שיווקי מעולה עקב יתרונותיה הרבים: פריסה רחבה, עלויות נמוכות, יכולת מעקב אחר תוצאות ואפשרות לשיפור ביצועים באופן מיידי. בתקופה של מיתון, כשתקציבי השיווק מצטמצמים, מומלץ להפנות משאבים רבים יותר לערוץ שיווקי זה.
הטיפים המובאים להלן יסייעו בידיכם להשתלב ברשת במהירות וביעילות, באמצעות קידום אתרים והגדלת נוכחותכם ברשת:

1. הקימו אתר

אתר אינטרנט אפקטיבי מאפשר לכם לשווק את המוצרים שלכם לכל מקום בארץ ובעולם, בעלויות מינימאליות. באמצעות האתר אתם יכולים לפנות לקהלי יעד ממוקדים ולהגדיל את מחזור המכירות.

מבקר שמגיע לאתר, מחליט תוך שניות ספורות אם להישאר ולחפש את מבוקשו או לעבור למתחרה באמצעות הקלקה פשוטה. על כן, חשוב להקפיד על מספר כללים: *בנו אתר אסתטי המשדר אמינות ומקצועיות, נוח לניווט ובעל שימושיות גבוהה. *הפיגו את חשדנות הגולשים באמצעות דף “אודות” המסביר מי עומד מאחורי האתר – נדבו אינפורמציה כללית ואישית אודותיכם, אודות החברה והניסיון המקצועי שלה. מומלץ להוסיף תמונה. *הקלו על הגולשים לפנות אליכם באמצעות טופס ידידותי ליצירת קשר, הממוקם במקום בולט. *העלו לאתר תוכן איכותי ורלוונטי בתדירות גבוהה.

כיום ניתן להקים אתר באופן עצמאי, המכיל מנגנונים מורכבים, בעלויות נמוכות מאוד. לדוגמא: באתרwww.GoDaddy.com או בחברות אחסון שונות בארץ, ניתן לרכוש חבילת אחסון הכוללת אתר ג’ומלה הבנוי מקוד פתוח, הכולל אפשרויות לסקרים, פורום, מערכת ניהול תוכן ועוד. זה אמנם לא מתאים לכל אחד, אך אם אין ברשותכם תקציב לאתר הבנוי בהתאמה אישית, מדובר בפתרון טוב.

 2. כתבו בלוג

דרך מצוינת להתבלט ברשת ולבסס את עצמכם כמקור סמכותי, הוא לכתוב בלוג אודות התחום בו אתם פועלים. כתיבת בלוג הוא פתרון מצוין גם כשאין לכם אתר אינטרנט. במידה ויש לכם אתר, אתם יכולים לייצר אליו קישורים מתוך הבלוג ולהגדיל בכך את תנועת הגולשים.

בלוג בניגוד לאתר, נתפס כלא מחייב. עובדה זו מאפשרת כתיבה בנושאים שונים באופן חופשי (קצת משפחה, קצת טיולים, תחביבים וכמובן משהו מקצועי).
כל אחד יכול להקים בלוג בקלות וכמעט ללא עלויות. ממשק מומלץ ונוח לשימוש גם בעברית הוא וורדפרס:http://wordpress.com . הממשק כולל תבניות עיצוב מוכנות ואפשרויות רבות. גם בגוגל תוכלו להקים בלוג בחינם: https://www.blogger.com/start?hl=iw ובאתרים רבים נוספים.
טיפים לכתיבת בלוג:
* ספקו אינפורמציה בעלת ערך כמו טיפים מקצועיים, הדרכות מקוונות וסרטוני הדרכה. * היו ראשונים, מקוריים ויצירתיים. העזו להיות שונים. נצלו הזדמנויות להפוך לברי סמכא בתחומכם. * הוסיפו מילות מפתח בתגיות רלוונטיות כדי להקל על אנשים המחפשים את המוצרים שלכם, להגיע אליכם.
המשך יבוא…