אחרי שראינו בתצורת האתר מידע לגבי מפת האתר שלנו,קובצי רובוטס וסיפקנו ב”הגדרות” מידע חיוני על מנת שגוגל “יבין”טוב יותר את האתר שלנו הגיע הזמן להמשיך לאזור: “האתר שלך באינטרנט” ולראות מה גוגל מבין מהאתר שלנו והאם האתר “משדר” לגוגל את מה שאנחנו באמת רוצים.
שאילתות חיפוש פופולריות
מידע על שיעור הקליקים מאפשר לנו לדעת עם אילו ביטויים הגיעו אל אתר שלנו הכי הרבה (מהגבוה לנמוך) .לכמה אחוזים מההקלקות על האתר אחראי כל ביטוי. בשני המקרים מופיע לצד הביטוי גם מיקום האתר לביטוי זה.כלי זה אינו מהווה מדד למיקום הביטויים,ישנם כלי קידום אתרים מדוייקים לצורך כך.
מידע על שיעור הקליקים מאפשר לנו לדעת עם אילו ביטויים הגיעו אל אתר שלנו הכי הרבה (מהגבוה לנמוך) .לכמה אחוזים מההקלקות על האתר אחראי כל ביטוי. בשני המקרים מופיע לצד הביטוי גם מיקום האתר לביטוי זה.כלי זה אינו מהווה מדד למיקום הביטויים,ישנם כלי קידום אתרים מדוייקים לצורך כך.