Google Webmaster Tools צעד אחר צעד – ג’

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
אחרי שראינו בתצורת האתר מידע לגבי מפת האתר וקובצי הרובוטס שלנו וסיפקנו ב"הגדרות" מידע חיוני על מנת שגוגל "יבין" טוב יותר את האתר שלנו, הגיע הזמן להמשיך לאזור "האתר שלך באינטרנט" ולראות מה גוגל מבין מהאתר שלנו והאם האתר "משדר" לגוגל את מה שאנחנו באמת רוצים.

אחרי שראינו בתצורת האתר מידע לגבי מפת האתר שלנו,קובצי רובוטס וסיפקנו ב”הגדרות” מידע חיוני על מנת שגוגל “יבין”טוב יותר את האתר שלנו הגיע הזמן להמשיך לאזור: “האתר שלך באינטרנט” ולראות מה גוגל מבין מהאתר שלנו והאם האתר “משדר” לגוגל את מה שאנחנו באמת רוצים.

שאילתות חיפוש פופולריות

כלי זה נותן אינדיקציה כלשהי לגבי מילות המפתח בהן ממוקד האתר. חשוב להדגיש שהוא אינו אמצעי אולטימטיבי לבחינת מילות המפתח וישנם כלי קידום אתרים יעילים ברבה. כמקדמת אתרים חשוב לי להציג ללקוח בעיקר מה גוגל “רואה” וכן מגמות שינוי שהכלי מציג במהלך שלביו השונים של תהליך קידום אתרים בגוגל. הדף מחולק לשני אזורים : הופעות וקליקים .
הופעות
בחלק זה אפשר לראות אילו מילות מפתח וביטויים חיפשו הכי הרבה (מהגבוה לנמוך). למעשה ניתן לקבל מושג עם אילו ביטויים גוגל מקשר את האתר ,מה גוגל “קורא” מהאתר. בתמונה המצ”ב ניתן לראות כי גוגל כי הציג את האתר ב – 25% מהפעמים כתגובה לחיפושי המילה – “פיזיותרפיה” .
sheiltot webmaster

מידע על שיעור הקליקים מאפשר לנו לדעת עם אילו ביטויים הגיעו אל אתר שלנו הכי הרבה (מהגבוה לנמוך) .לכמה אחוזים מההקלקות על האתר אחראי כל ביטוי. בשני המקרים מופיע לצד הביטוי גם מיקום האתר לביטוי זה.כלי זה אינו מהווה מדד למיקום הביטויים,ישנם כלי קידום אתרים מדוייקים לצורך כך.

את הנתונים המופיעים כאן ניתן להשוות עד חצי שנה אחורנית.
clics webmaster

מידע על שיעור הקליקים מאפשר לנו לדעת עם אילו ביטויים הגיעו אל אתר שלנו הכי הרבה (מהגבוה לנמוך) .לכמה אחוזים מההקלקות על האתר אחראי כל ביטוי. בשני המקרים מופיע לצד הביטוי גם מיקום האתר לביטוי זה.כלי זה אינו מהווה מדד למיקום הביטויים,ישנם כלי קידום אתרים מדוייקים לצורך כך.

את הנתונים המופיעים כאן ניתן להשוות עד חצי שנה אחורנית.