פרמטרים שבאמצעותם תוכלו להשפיע על הזנב הארוך בשפות שונות

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
בקידום ממומן באמצעות גוגל אדוורדס ופרסומות ברשתות התוכן השונות, תוכלו לפרסם את עצמכם תחת מאגר מילים נרחב. תוכלו ליצור מספר מודעות שיתמקדו במגוון רחב של מילות מפתח שונות, טעויות כתיב נפוצות, סלנג, הרכבת ביטויים ועוד.

במאמר הקודם הסברנו על חשיבות הזנב הארוך בקידום אתרים בשפות שונות.

לשינוי שפה, השפעה על גודל הזנב ועל אורך ביטויים ומילות מפתח לקידום.

התמקדות בביטויי הזנב הארוך רלוונטית גם לעבודת קידום אתרים אורגני – SEO  וניתנת לשימוש איכותי יותר בעבודת קידום ממומן ופרסום באינטרנט SEM .

בקידום ממומן באמצעות גוגל אדוורדס ופרסומות ברשתות התוכן השונות, תוכלו לפרסם את עצמכם תחת מאגר מילים נרחב. תוכלו ליצור מספר מודעות שיתמקדו במגוון רחב של מילות מפתח שונות, טעויות כתיב נפוצות, סלנג, הרכבת ביטויים ועוד.

מבחינה זו, אולי אפילו עדיף ומומלץ לעשות קידום אתרים ממומן במקביל לקידום אתרים אורגני, על מנת שתוכלו לכוון מודעות שונות בהתאם לכל צורות הזנב הארוך שיש לכל מילת מפתח.

פרמטרים להשפעה על הזנב הארוך

יחיד מול רבים – הדעה הרווחת כיום היא שחיפוש אחר מילות חיפוש ברבים, לרוב מחפש אחר השוואות בין מוצרים שונים ורשימות אינדקסים תחת נושא מסוים. חיפוש יחיד לעומתו, מיועד לחיפוש יותר ממוקד ונקודתי – חיפוש עסק או חברה מסוימת, חיפוש שירות או מוצר מסוים.  בכל שפה יש שימוש שונה בצורות היחיד והרבים , וראוי שתיקחו אותם בחשבון בקידום.

טעויות איות / טעויות כתיב: יש טעויות כתיב רבות ונפוצות שכדאי להתייחס אליהם.  חלקן נגרמות בגלל בעיות התאמה של מקלדת או הקלדה בשפה שגויה במקלדת (למשל המילה “קוסם”, יכולה להירשם בטעות גם כ”euxo ” – אם שכחתם להעביר שפה מעברית לאנגלית בתוצאות החיפוש – על אף שגוגל כבר מזהה את רוב הטעויות הנפוצות. 

בשפה העברית תוכלו למצוא עשרות ביטויים תחרותיים שיירשמו בצורות שונות, למשל:  עיצוב פנים / עצוב פנים, ארועים / אירועים. כמו כן, גם מילים שמגיעות מלועזית יירשמו בצורות שונות , למשל: פנג שוואי / פאנג שוואי, פנג שווי / פאנג שווי. 

אמנם ביטויים אלה, לכאורה נרשמים עם טעויות כתיב, אך מומלץ לקדם גם אותן.

אם אתם חוששים לשבץ מילים שגויות בתוכן האתר שלכם, תוכלו לעשות זאת באמצעות קידום ממומן ולהקליד שם את הצורות השונות של מילות המפתח שלכם.

הרכבי מילים / ביטויים: לכל שפה יש את הביטויים השונים שלה , שניתן לחפש אותם בשלל צורות. קחו למשל את נושא מסיבות ימי הולדת – אלו יכולים להירשם גם בצורת “יום הולדת” וגם בצורת “יומולדת” – ואלו מילים שיש לשבץ גם אותן, אם אתם בתחרות עליהן.

כל הסיבות הנ”ל משפיעות על הזנב הארוך בכל שפה ושפה. אם תנסו לקדם אתר בשפה הגרמנית או היפנית, תגלו שהשפה האנגלית היא לא בעלת הזנב הארוך ביותר.

היזהרו מהכלים בהם אתם עושים שימוש – Google translate  אינו פיתרון טוב עבורכם- הוא לא יזהה את מילות המפתח ולא יכתוב אותן בצורה הטובה ביותר עבורן.

דווקא אחד השדרוגים האחרונים, Google suggestion tool  יוכל להציע לכם מילות חיפוש אטרקטיביות יותר.

אם אתם מתחילים לקדם אתר בשפה שונה, למדו ואפיינו אותה ואת מילות המפתח – הזנב הארוך יוכל להיות הדרך שלכם להצלחה.

נכתב בהשראתו של אנדי אטקינס קרוגר