רשימת מילים מנצחת עבור קידום אתרים ממומן – טבלה לכל פרסונה

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
במאמר זה נלמד כיצד להגיע לתוצאות אפקטיביות באמצעות הגדרת פרסונות ובניית טבלאות לשם יצירת רשימת מילים מנצחת.
במאמר הראשון בסדרה “כיצד ליצור רשימת מילות מפתח מנצחת עבור קידום אתרים ממומן”PPC. דיברנו על מרכיבי היסוד של מסע פרסום מוצלח באמצעות קידום אתרים ממומן –
במאמר זה, נלמד כיצד להגיע לתוצאות אפקטיביות באמצעות הגדרת פרסונות ובניית טבלאות לשם יצירת רשימת מילים מנצחת.
מאמר זה מבוסס על טיפים של מומחה קידום אתרים ממומן – דויד סזטלה.
הגדרת פרסונות
לאחר שמצאנו את קהל היעד וחילקנו אותו לשלוש קבוצות מרכזיות בעלות מאפיינים ייחודיים, יש להגדיר את סוג האישיות המאפיינת כל קבוצה.
מעיין הנערה (והוריה), מחפשים גיטרה בעלות נמוכה וחשוב להם כי הגיטרה אותה ירכשו תעמוד בפני הקהל הפרוע של מעיין.
המוסיקאי שלומי מחפש גיטרה שנשמעת טוב בעת חיבורה למיקרופון, ואוהב את הנוחות של טונר ואקווילייזרbuilt-in.
יעקב הגימלאי מחפש גיטרה בעלת 12 מיתרים להעשרת האוסף הפרטי שלו, והמחיר אינו מהווה כלל שיקול.
מומלץ להשתמש בקובץ אקסל המחולק לעמודות, לדוגמא:
6 טורים – שני טורים עם מילה פותחת (“תחילית”), שני טורים עם “מילות שורש” (שם מוצר, בדרך כלל שמות עצם) ושתי סיומות.
במקרה של מעיין – טבלה ראשונית יכולה להראות כך (יש עוד המון אפשרויות. מילים אלה הן להמחשה בלבד):
סיומת 2
סיומת 1
מילת שורש 2
מילת שורש 1
תחילית 2
תחילית 1
אונליין
חנות
גיטרה
6 מיתרים
זול
לקנות
און-ליין
עסק
גיטרות
מיתר
לא יקרה
להשוות
און ליין
חברה
גטרה
אלקטרוני
יציב
לרכוש
מקוון
יצרן
הגיטרה
אלקטרונית
למתחיל
קניה
באינטרנט
חנויות
של גיטרה
שישה מיתרים
התחלה
קנייה
ברשת
יצרנים
של גיטרות בוטיק
מיתרי
למתחילי
יש ליצור טבלאות דומות לשני סוגי הפרסונות הנוספים.
“הארות”
  • לא חייבים למלא כל משבצת.
  • יש בלי סוף אפשרויות למלא במשבצות אלה.
  • אל תחששו מערבוב בין פעלים, שמות עצם ושמות תואר – הכל הולך. אין דרך אחת נכונה ואין נוסחאות מדויקות.
  • השתמשו גם באינטואיציה שלכם לאיתור מילים מתאימות ואספו כמה שיותר מילים. בהקשר זה, “כל המרבה הרי זה משובח”.
כל טבלה כזאת יכולה לייצר מאות צירופים. בדרך זאת, ניתן להגיע בקלות לאלפי צירופים רלוונטיים ולהגדיל באופן משמעותי את הנוכחות של האתר שלכם במקומות הנכונים ברשת. תוכלו לקדם את האתר ולהגדיל את המכירות באופן משמעותי.

במאמרים עתידיים נלמד כיצד להרחיב טבלאות אלה. נלמד כיצד להשתמש בכלי אופטימיזצייה לקמפיין במסגרת קידום אתרים ממומן ועוד.

למאמר השלישי בסדרה: קידום אתרים ממומן – קבוצת מודעות ממוקדת