כיצד ליצור רשימת מילות מפתח מנצחת עבור קידום אתרים ממומן?

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
במאמר זה אדון דווקא בקידום אתרים ממומן וכיצד ניתן למקסם תוצאות באמצעות רשימה אפקטיבית של מילות מפתח.
יתרונותיו של קידום אתרים אורגני אינו נושא המאמר ואני יוצאת מנקודת הנחה כי כולכם בקיאים בנושא. במידה ולא, תמצאו באתר קידום אתרים את כל מה שאתם צריכים לדעת על מנת לרכוש ידע בסיסי וחשוב כדי להתחיל לקדם את אתרכם.
במאמר זה אדון דווקא בקידום אתרים ממומן וכיצד ניתן למכסם תוצאות באמצעות רשימה אפקטיבית של מילות מפתח.
המאמר מבוסס על טיפים שניתנו על ידי מומחה קידום אתרים ממומן – PPC, דויד סזטלה.
מסע פרסום מוצלח מורכב מרשימה מוצלחת של מילות מפתח, מודעות רלוונטיות ודפי נחיתה נכונים.
רשימת מילות מפתח
רשימה של כל המילים האפשריות המתאימות לחיפושים של כל הלקוחות הפוטנציאליים, המבטאים צורך או רצון שאותו מוצר/ שירות של המפרסם יכול לספק.
מודעות פרסום
את רשימת המודעות יש לפצל לתת קבוצות ולשייך אליהן את המילים המתאימות אשר בכוחן לשכנע את הלקוח שאותו אתר המקושר למודעה, עונה על הצרכים שלהם.
דפי נחיתה
דפי נחיתה המשכנעים את הלקוח כי הוא ביצע את ההחלטה הנכונה בהקליקו על אותה מודעה, ושהפתרון המעולה ביותר העונה על צרכיהם, נמצא במרחק קליקים ספורים בלבד.
במאמר זה נתמקד כאמור ביצירת רשימה אפקטיבית של מילות מפתח.
מקדם אתרים שים לב: רשימה זאת מתאימה למודעות ברשת החיפוש, ולא למודעות המיועדות לרשת התוכן.
נתחיל בהגדרת “פרסונות סוגי אישיות שונים של לקוחות פוטנציאליים, כבסיס ליצירת רשימת המילים. לשם כך, ניעזר בדוגמא שאינה לקוחה מהעולם האמיתי, אינה תואמת בהכרח למילים שאכן כדאי להשתמש בהן כקורלציה לנפח מילות החיפוש בתחום, אלא מהווה דוגמא בלבד לצורת חשיבה.
לחברה נקרא “לב הגיטרה”. לב הגיטרה הינה חנות המתמחה בייצור גיטרות בוטיק ובעלת קו ייחודי מצומצם של גיטרות אקוסטיות ואלקטרוניות המיוצרות בעבודת יד. קהל היעד שלהם מחולק בעיקרו לשלוש קבוצות מרכזיות:
  1. צעירים בגיל ההתבגרות המפנטזים על קריירת רוקנרול והוריהם אמידים מספיק על מנת לרכוש בעבורם גיטרה יוקרתית לתחילת הדרך.
  2. מוסיקאים בני 20-40 המתפרנסים יפה ואשר יכולים להרשות לעצמם רכישה יקרה מעין זו.
  3. בני הגיל השלישי שנגינה על גיטרה הינה תחביב ומקור הנאה, בעלי אמצעים, כך שהמחיר אינו מטריד אותם כהוא זה.