פרקים :
- טוויטר לקידום העסק (1/4)
- טוויטר לקידום העסק (2/4)
- טוויטר לקידום העסק (3/4)
- טוויטר לקידום העסק – (4/4)
טוויטר – כיצד מתחילים?
קידום אתרים ושיווק באינטרנט משתייכים לאחד התחומים הדינאמיים ביותר, בין אם הנכם עוסקים בתחום קידום אתרים באופן מקצועי, או עוסקים בתחום SEO לקידום האתר והעסק הפרטי שלכם. מעבר לעובדה כי יש להתעדכן לעיתים קרובות ביותר בחדשות ובחידושים הקשורים ישירות לתחום קידום אתרים, פרמטרים רבים הקשורים בשיווק באינטרנט כמו חשבון בפייסבוק, מייספייס, לינקדין, טוויטר ועוד, יכולים לסייע רבות לתהליכי קידום אתרים ושיווק באינטרנט באופן ישיר ועקיף כאחד.
טוויטר – כל אחד יכול לעשות זאת, אך בדומה לתהליכי קידום אתרים, ניתן לעשות זאת אפקטיבי יותר או אפקטיבי פחות.
בחלק השלישי של המאמר נתמקד בפתיחת החשבון מהצעד הראשון.
חיפוש בטוויטר
לפני שאתם פותחים חשבון, חשוב כי תדעו כי אנשים מבצעים את החיפוש שלהם על פי מילות מפתח ספציפיות, בדומה למילות מפתח כבסיס לתהליכי קידום אתרים, או באמצעות מעקב אחר החשבון שלכם. אם תשעממו את הקוראים שלכם, הם יתנתקו מכם במהירות האור. חשבונות טוויטר מצליחים, לעומת זאת, יכולים להופיע בפורמטים רבים ושונים ולכלול אפילו מודעות אוטומטיות. אין נוסחה אחת מנצחת. מקוריות, ריגוש, עניין, הצעות אטרקטיביות וכל מה שמושך את בני האנוש, יכול ללכת. הכל תלוי במטרות וביעדים שלכם.
מומלץ לספק תיאור קצר בשורת Bio אודות החשבון שלכם, בכדי שאנשים יידעו למה לצפות.
אגב, רבים חוששים כי ניהול חשבון אפקטיבי יגזול משאבים רבים. דעו כי ניתן לנהל חשבון אפקטיבי גם בהשקעה מינימאלית של מספר דקות ביום. הגדירו לעצמכם את המטרות, שלחו מסרים ובדקו מה עובד עבורכם. אפשר בהחלט להתחיל לאט ובאמצעות ניסוי וטעייה להגיע לפורמט הנכון עבורכם להתחיל איתו.
פתיחת חשבון בטוויטר:
1. פתחו חשבון בעמוד זה .sign-up page יש רק 4 שדות למלא. אם אתם פותחים חשבון עסקי בשדה השם המלא רשמו את שם החברה. אתם יכולים להוסיף את שמכם הפרטי בשדה ה – Bio (עד 160 תווים). שם משתמש – בחרו את השם הקצר ביותר שיתאר אתכם או את החשבון. אתם יכולים לעבור מדף לדף כשטוויטר מסייעת בידיכם לאתר אנשים וחשבונות שעשויים לעניין אתכם או פשוט לדלג קדימה.
2. בדף ההגדרות – settings ספקו מידע נוסף שיכול לשרת את החשבון שלכם ולאפשר לאנשים וללקוחות לזהות אתכם. בדומה לדף “אודות” באתר אינטרנט, כדאי למסור מידע אודות האדם והחברה המנהלים את החשבון, בין אם זה אתם ובין אם זה עובד אחר בחברה, בשורת ה – Bio. Picture – הוסיפו לוגו של החברה או תמונה אישית. Design – תוכלו לשנות את תמונת הרקע והגוונים של דף הבית. מכיוון שהשדה Bio מוגבל ל – 160 תווים, חברות רבות משתמשות בתמונות הרקע להוספת מידע. אם תוסיפו את מספר הסלולארי שלכם, תוכלו לשלוח עדכונים ממנו (ולקבל עדכונים באמצעות הרשמה מתאימה, במכשירי הסלולארי המתקדמים. יש המון אפליקציות התומכות בכך).
3. חפשו אנשים וחברות מעניינות לעקוב אחריהן. אתם יכולים לבצע חיפוש כאמור, לפי שם החברה והמותג, או על פי מילות מפתח רלוונטיות לתחומכם. שיתופי פעולה עסקיים רבים נוצרו מחיפושים פשוטים שכאלה. כשאתם מחליטים לעקוב אחר מישהו, הוא מקבל מייל בד”כ אודות כך ולהיפך. יחד עם זאת, בדף ההגדרות – Notices ניתן לכבות פרמטר זה, כך שזה אינו וודאי. אתם יכולים לשלוח הודעה להציג את עצמכם ולהתחיל תקשורת.
4. שלחו את ההודעה הראשונה שלכם – בדף הבית שלכם תמצאו תיבה כזאת: המונה יציג בפניכם את כמות התווים שנותרה לכם מתוך 140 התווים המכסימליים. הקישו update ושלחו את ההודעה המוכנה. שימו לב כי מקש enter לא ישגר את ההודעה. אל תחששו מההודעה הראשונה. תמיד תוכלו להתבדח מעט, לכתוב פתיח המזמין את הגולשים לתגובה כלשהי או סתם שאלה של כן / לא. העיקר שתתחילו! לאחר מכן, תוכלו להוסיף קישור למידע מעניין אודותיכם, כתבה מעניינת, פוסט וכד’.
5. קדמו את החשבון שלכם – קידום אתרים שונה מעט מקידום החשבון שלכם בטוויטר, בתור התחלה, הוסיפו את הלוגו שלכם לאתר האינטרנט, לניוזלטר ו /או למייל שלכם.