טוויטר לקידום העסק

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
קידום אתרים מקצועי הוא אחת הדרכים האפקטיביות ביותר להגדלת מחזור המכירות שלכם באמצעות האינטרנט, ובתחומים רבים הוא גם האפקטיבי ביותר. יחד עם זאת, קידום אתרים עשוי להוות פרמטר אחד מרכזי ממערך כולל של אסטרטגיית שיווק באינטרנט.

קידום אתרים מקצועי הינו אחת הדרכים האפקטיביות ביותר להגדלת מחזור המכירות שלכם באמצעות האינטרנט, ובתחומים רבים הוא גם האפקטיבי ביותר. יחד עם זאת, קידום אתרים עשוי להוות רק פרמטר מרכזי אחד ממערך כולל של אסטרטגיית שיווק באינטרנט.

כיום כבר לא כדאי להתעלם מהעבודה כי מיליוני אנשים משתמשים בטוויוטר מדי יום, לשיתוף רעיונות עם אחרים ולקידום מטרות. רבים פונים לטוויטר כערוץ שיווקי נוסף לעסקיהם. החל מחנויות מקומיות ועד למותגים בינ”ל, עסקים וחברות מכל התחומים בוחרים להרחיב את עסקיהם באמצעות טוויטר. ההצלחה המסחררת של טוויטר באה לידי ביטוי בעשרים מיליון גולשים בחודש בארה”ב בלבד ועוד מיליוני גולשים בארצות אחרות.

כשאנשי עסקים בניו יורק כתבו בטוויטר כי הם משתוקקים לגלידה, חברה מקומית “טייסטי דלייט” היתה שם לשמוע והגשימה את משאלתם. כשצרכני אלקטרוניקה מחפשים מבצעים אטרקטיביים, חשבון הטוויטר של DELL מספק להם שוברי הנחה בלעדיים. כשתושבי יוסטון מחפשים היכן לקנות את מנת הקופאין היומית, “קופי גראונדס” מאפשר להם להזמין דרך טוויטר וזה משכנע רבים. האם טוויטר יכולה לעזור גם לעסק שלכם? ואם כן, כיצד?

טוויטר – שירות למסרים קצרים

טוויטר הינה פלטפורמת תקשורת המסייעת לעסקים להתחבר ללקוחות שלהם. היא מאפשרת לשתף לקוחות פוטנציאליים במידע, לאסוף מודיעין שיווקי בזמן אמת ולבנות מערכות יחסים עם לקוחות, שותפים ועוד. כמשתמש פרטי, ניתן להשתמש בטוויטר לשם העברת מסרים לספקים או לכל אחד אחר אודות חוויית לקוח נפלאה או גרועה, להציע רעיונות לפיתוח מוצרים חדשים ולקבל עדכונים מידיים אודות מבצעים לוהטים.

טוויטר הינה חברה פרטית הממוקמת בסן פרנסיסקו אשר החלה את פעילותה לפני מעט יותר משנתיים. היא מאפשרת לכתוב ולקרוא מסרונים באורך של עד 140 תווים מקסימום (נובע מכך שהודעת SMS הוגבלה ל-160 תווים. הושאר מקום לשם המשתמש וכך זה נשאר עד היום). ההודעות ציבוריות וביכולתך לבחור את סוג ההודעות שאתה מעוניין לקבל. ניתן לקבל ולשלוח הודעות גם משולחן העבודה ומהסלולארי.

כוחו של הרגע

לא פלא כי טוויטר היא הדבר החם כרגע. עוצמתה נובעת מיכולתה לספק תקשורת של אחד לרבים בזמן אמת. היא אמנם גם רשת חברתית אך העברת המידע בזמן אמת בין יחיד לרבים, ובין רבים לרבים, בכל רגע נתון, על אודות כל דבר שבעולם, כולל מידע שיווקי, מבצעים מידיים ועוד, כשיש בצד השני מישהו אחר המחפש בדיוק מידע מסוג זה, הוא פשוט גאוני כשהוא מנוצל נכון ובצורה אפקטיבית.

מידע בזמן אמת יכול לתת לכם יתרון עסקי רב ערך לפעמים על פני המתחרים, לסייע בסגירת עסקאות נחשקות או סתם ליהנות מגלידה נפלאה באותו רגע. כל אחד וצרכיו.

אולי לא בכל רגע יעניין מישהו מהעוקבים אחרי הטוויטים שלכם כי יצאתם לאכול צהריים, אך במידה ואתם בנסיעה עסקית בארץ אחרת, טוויט פשוט שכזה יכול לסייע בידיכם לזכות בשותף לארוחה או בפגישה עסקית ספונטנית ואפקטיבית.

במאמרים הבאים נסביר כיצד לנהל חשבון אפקטיבי בטוויטר בהתאם להמלצותיה של טוויטר ושל מומחים בתחום, במסגרת קידום אתרים ושיווק באינטרנט – בנוסף או בנפרד.