קידום אתרים
  • דף הבית
  • סל השרותים שלנו
    • קידום אתרים SEO
    • ליווי בהקמה ושדרוג אתר
    • ניהול מוניטין באינטרנט
    • פרסום באינטרנט
    • Web Analysis
    • שיווק ברשתות חברתיות
    • שיווק באינטרנט
    • שירותי ייעוץ וליווי שיווק באינטרנט
  • קורס קידום אתרים
  • מי אנחנו
    • חברת סאו סימפל
    • המומחים של סאו סימפל
    • הקוד האתי שלנו
  • צור קשר

איך לכתוב בלוג מקצועי

ורדה שלום 22/07/2009 סגור לתגובות על איך לכתוב בלוג מקצועי

כיצד לכתוב בלוג מקצועי? כל הסודות והטיפים במאמר שלפניכם

פרקים :

  • איך לכתוב בלוג מקצועי   (1/2)
  • איך לכתוב בלוג מקצועי  (2/2)

מה לכתוב בבלוג

לכאורה אפשר לכתוב בבלוג כתיבה חופשית, הרי לשם כך קיימת פלטפורמה שכזאת. יחד עם זאת ,אם רוצים שהבלוג יהיה פופולארי וכמות הגולשים שלו תגדל,ואם רוצים להשיג מטרות מסוימות באמצעות הבלוג (כמו הפצת רעיון או יצירת פלטפורמה מקצועית וכד’),חשוב לתת את הדעת על היבטים שונים הקשורים בכתיבתו.

וכאן באה מסקנה שעשויה מעט להפתיע-מסתבר שכדי לכתוב בלוג מרתק ופופולארי, מומלץ לכתוב על מה שמעסיק ומלהיב אתכם בשעת כתיבת הפוסט. כאשר כתבתם מהמקום האוטנטי שלכם (ברגעי שמחה,על משהו שמעסיק אתכם באותו רגע,בשעה של תסכול,התלהבות או אפילו עצב ,סיכויו להצליח עולים על כל פוסט אשר נושאו או תכניו נגזרים מהתחשבות ב”דעת הקהל”. יש לציין שלמען האיזון חשוב לכתוב גם על נושאים יזומים ומתוכננים, כאלה שהגולשים היו רוצים לראות (למשל על נושאי עניין שהגולשים גילו בהם עניין לאחר ששאלתם אותם באמצעות Twitter או מ (Dig.com אבל הפוסטים המוצלחים יהיו אלו שנכתבו מתוך ה”מוזה” שלכם.

תהליך כתיבה נכון

1. מצאו את הזמן הפורה ביותר שלכם לכתיבה וכתבו בו.

2. רצוי לכתוב את הטיוטא הראשונה ללא אופטימיזציית קידום אתרים כדי לא לקלקל את זרימת הרעיונות ואותנטיות הכתיבה. בשלב השני עבו את התוכן בביטויי קידום אתרים

3. יש לדאוג לפוסט ממוקד בנושא אחד ולא להכליל מגוון נושאים בפוסט אחד. זה פוגע במיקוד ובקידום אתרים.

סרטוני וידאו

סרטוני וידאו מקובלים ורצויים בבלוג הם מוסיפים מימד של עניין בבלוג ומעלים את איכות הדף מבחינת שיקולי קידום אתרים. ההמלצה החשובה ביותר לגבי העלאת סרטון וידאו היא – לצרף לצדו טקסט נלווה.

הטקסט יכול להכיל תקציר של תוכן הוידיאו. טקסט כזה חשוב כיוון שזה מה שמאנדקס ע”י גוגל (חשוב לקידום אתרים באינטרנט). הכנסת תוכן לצד הוידיאו מאפשר לגולשים לדעת מה מצפה להם בסרטון ולמעשה המטרה שלנו היא לעניין את מי שנכנס לאתר לא ליצר יציאות מהבלוג אל אתר יוטיוב או דומיו.

ניהול תגובות גולשים בבלוג

בחלק הראשון של המאמר ציינו שאחד מהיתרונות החשובים ביותר שניתן להפיק מהבלוג הוא תקשורת עם הגולשים. תגובות גולשים היא הדרך הישירה והטבעית להשיג מטרה זו. בעזרת התגובות ניתן לקבל דעת קהל,להתאים טוב יותר את המסרים בבלוג ,להכיר את הלקוחות הקיימים והפוטנציאלים וכו’.

כדי להימנע כמה שאפשר מבזבוז זמן על תגובות סרק,תוכן פוגעני או לא רלוונטי כדאי להתייחס אל התוכן בהתאם למדיניות ברורה ומוצהרת לפי הכללים שלהלן –

מי שמגיב בצורה הולמת יכנס,מי שמגיב בצורה תוקפנית,לא הולמת או מעליבה בכל צורה שהיא, תגובתו תימחק. מומלץ לפרסם בצורה בולטת “תקנון תגובות”- מסתבר שפרסום המדיניות של בעל הבלוג לגבי תגובות בחלק העליון של איזור התגובות מפחיתה בצורה משמעותית תגובות החורגות ממדיניות זו.

בתקנון כדאי לבקש למשל שהמגיב יזדהה בשמו הפרטי ולא בשם מסחרי.

שלא יכתוב את כתובת האתר שלו(זה מעודד תגובות מגמתיות ולא תגובות אמיתיות).

מדיניות פרסום התגובות תזהיר כמובן מפני תגובות הנושאות תוכן פוגעני בכל צורה שהיא.

אמנם ברור שתוכן זה לא יכנס אך מסתבר שבקשה מפורשת להימנע מתגובות מסוימות מצליחות להפחית משמעותית תגובות כאלו.

כמו כן מומלץ לפרסם לפחות כעשרה אחוז מהתגובות כלשונן.תגובות ללא עריכה נותנות תחושה של אוטנטיות ויוצרות אמינות.

.

מתוך מצגת וידאו של Tim Ferriss עובד בכיר בחברת Word press

מועדי פתיחת קורסים

קורס קידום אתרים

תל אביב, 25/2/19, 09:00-16:30, ימי ב’, ללא מכינה
תל אביב, 11/3/19, 17:30-20:45, ימי ב’ ו-ה’
ירושלים, 11/4/19, 17:30-20:45, ימי ב’ ו-ה’

צור קשר

04-957-3337
  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.

מאמרים מומלצים:

קורס לחיילים משוחררים בדרך לקריירה בתחום קידום אתרים

סאו סימפל 03/09/2018

אז מה קורה עם ה-cache של גוגל?

גלי גינוסר 28/01/2018

סקר קובע: בוגרי הקורס לקידום אתרים שלנו מרוויחים את השכר הגבוה ביותר שנה שנייה ברציפות!

גלי גינוסר 05/09/2017

מחקר מילות מפתח – לא בכלים אוטומטיים

גלי גינוסר 03/07/2017

איתור מתחרים אורגניים

גלי גינוסר 18/06/2017

בוגרי הקורס לקידום אתרים שלנו מרוויחים את השכר הגבוה ביותר!

ג'קי סויקיס 23/08/2016

בדיקת מיקומים בגוגל מובייל

ג'קי סויקיס 28/07/2016

קידום אתרים אורגני

ג'קי סויקיס 16/06/2016

התאמת האתר לניידים – אין מנוס מלהיות ידידותיים

ציפי ברמן קרופרו 29/03/2016

כלים מבית גוגל שכל מקדם אתרים נדרש להכיר (ולהשתמש)

ציפי ברמן קרופרו 19/02/2016

קידום אתרים ממומן או אורגני?

ציפי ברמן קרופרו 15/02/2015

קידום אתרים מקצועי – מה צריך לדעת כדי שזה באמת יעבוד?

סאו סימפל 28/12/2014

מה צריך לדעת על קורס קידום אתרים?

ג'קי סויקיס 19/10/2014

Web CEO
Mexican Site
קורסי שיווק באינטרנט
מפת אתר

מועדי פתיחה קורס קידום אתרים

תל אביב, 25/2/19, 09:00-16:30, ימי ב’, ללא מכינה
תל אביב, 11/3/19, 17:30-20:45, ימי ב’ ו-ה’
ירושלים, 11/4/19, 17:30-20:45, ימי ב’ ו-ה’

  • Facebook
  • YouTube
  • Pinterest
  • Flickr
© 2017 כל הזכויות שמורות לסאו סימפל בע"מ
סאו סימפל קידום אתרים
סאו סימפל קידום אתרים
  • דף הבית
  • סל השרותים שלנו
    • קידום אתרים SEO
    • ליווי בהקמה ושדרוג אתר
    • ניהול מוניטין באינטרנט
    • פרסום באינטרנט
    • Web Analysis
    • שיווק ברשתות חברתיות
    • שיווק באינטרנט
    • שירותי ייעוץ וליווי שיווק באינטרנט
    • Back
  • קורס קידום אתרים
  • מי אנחנו
    • חברת סאו סימפל
    • המומחים של סאו סימפל
    • הקוד האתי שלנו
    • Back
  • צור קשר
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס