איך לזהות חברת קידום אתרים גרועה?

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
בחלק הקודם דיברנו על חברות קידום אתרים ששולחות מכתבים אוטומטיים ללקוחות פוטנציאלים, וחברות שאינן מופיעות בשום מילת מפתח בתחום קידום אתרים. בקטע הקרוב ניתן סימנים מסכמים לגבי זיהוי של חברת קידום אתרים גרועה.

בחלק הקודם דיברנו על חברות קידום אתרים ששולחות מכתבים אוטומטיים ללקוחות פוטנציאלים, וחברות שאינן מופיעות בשום מילת מפתח בתחום קידום אתרים. בקטע הקרוב ניתן סימנים מסכמים לגבי זיהוי של חברת קידום אתרים גרועה.

היזהרו מחברות שהאתרים של לקוחותיהם מלאים בקישורים בתחתית האתר…

כמויות גדולות של קישורי פוטר מעידות על חוסר ניסיון. ישנה תרבות של החלפות קישורים בעולם קידום האתרים, אך לעולם לא תראה חברה מקצועית שאצלה או אצל לקוחותיה יש מעל למספר קישורים בודדים… מספיק כמה החלפות איכותיות מאשר כמויות אדירות.

מה שלא נראה יפה וטבעי לעין שלנו, לא נראה ככה גם בעיני גוגל!

מחיר מופרז לא מעיד על כלום

חברה מקצועית באמת לא תיקח הרבה כסף, היא תיקח בדיוק כמה שהיא אמורה לקחת. אם יש לך ספק, צור קשר עם לקוחות אחרים בתחומים מקבילים או אפילו עם לקוחות החברה עצמה, ונסה לברר כמה הם משלמים…

קניית קישורים – אסור בתכלית האיסור

אם שמעתם, אפילו במקרה, שישנו צורך בתקציב מיוחד, או שחלק מהתקציב הולך על קניית קישורים – סגרו את הטלפון או קומו מהשולחן וסיימו את הפגישה. גוגל נלחמת מלחמת חורמה בקוני הקישורים, ואם יש זיהוי וודאי שאתר כלשהו רכש קישור בתשלום, אמרו שלום לדירוג שלכם… פעם שניה בה גוגל רק תחשוד בכך, תהיה הפעם האחרונה שהאתר יוצג בתוצאות גבוהות מ-50 לפחות…

נסה לברר בעצמך – האם יש להם מושג…?

דאג לבדוק האם הם מקצועיים, בחן את איכות הידע שלהם ונסה להתקיל אותם השאלות טכניות… לא צריך לריב ולחשוד בכל הצעה שעולה על השולחן, אבל תמיד כדאי לדעת כמה החברה וותיקה, כמה ניסיון יש לה. אל תהסס לשאול מקדמים שונים על הקולגות שלהם – בשוק קידום האתרים בישראל רובם מכירים את רובם, ואדם שבטוח בעצמו לא יהסס להגיד – זו חברה טובה. אני בעצמי מצאתי את עצמי אומר ללקוח פוטנציאלי, אם אתה רוצה לך קח עוד הצעות מחיר, תראה את ההבדלים באיכות, והמלצתי לו על שלושת החברות הטובות בארץ…