איך לזהות חברת קידום אתרים גרועה?

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
קידום אתרים בגוגל הוא בעצם הדרך לגרום לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים להיכנס לאתר שלך. דבר נוסף שחשוב לעניין זה הוא שקידום אתרים הוא גם בניית אתר תוכן איכותי באמת, ומעניין באמת, כשירות אמיתי לגולשים.

קידום אתרים בגוגל הוא בעצם איך לגרום לכמה שיותר לקוחות פוטנציאלים להיכנס לאתר שלך. דבר נוסף שחשוב לעניין זה הוא שקידום אתרים הוא גם לבנות אתר תוכן איכותי באמת, ומעניין באמת, כשירות אמיתי לגולשים. אתר כזה אשר משתמש בביטויי מפתח בצורה חכמה ונבונה בתוך האתר, מקבל קישורים טבעיים מאתרים אחרים ברחבי הרשת, מכיוון והוא מציג תכנים טובים שאפשר לנהל עליהם נושאי שיחה מעניינים. גוגל מחפשת את מה שטבעי, ומה שלא נעשה בשבילה, אלא בשביל הגולשים, וחברת קידום אתרים אמיתית, תעשה בדיוק את זה. זה יותר יח”צ באינטרנט, מאשר מניפולציות על מנוע החיפוש. איך נוכל לזהות ספאמרים וחברות קיקיוניות? פשוט מאוד – הם מנסים לנצח ולבצע מניפולציות על גוגל, במקום להציג ולשווק אתכם בטבעיות.

אנשים רבים מנסים לבצע פעולות הקשורות לאופטימיזציה של האתר, ופעולות של קידום האתר, על סמך קריאה בפורומים ומאמרים באינטרנט. כשזה עובד, לאורך מספר פעמים, יש כאלה שגם לא יתביישו לבקש על זה כסף מאנשים אחרים, ולתת להם את השירות. צורות עבודה אלו, לרוב אינן מגיעות לתוצאות גבוהות במילים תחרותיות, ולא מעטות המקרים בהם פוגעים באתר שמנסים לקדם בצורה כמעט בלתי הפיכה. זה שהאתר עולה במיקומים, עדיין לא אומר שהחברה / האדם שמקדמים את האתר באמת יודעים באופן מוכח מה הם עושים.

בישראל יש למעלה מ-1,500 אנשים/עסקים שירגישו מספיק בנוח לקחת כסף עבור השירותים שלהם, אך את מספר חברות קידום האתרים המקצועיות באמת ניתן לספור על יד אחת.

מובאים להלן מספר עקרונות ונקודות שצריכות לגרום לכם להרים גבה, במידה ואתם שומעים את נציג המכירות או “מקדם האתרים” שמולכם מנסה למכור לכם אותם:

יש להיזהר מאנשים שמבטיחים הרים וגבעות, כמויות קישורים, או שיתוף ברשת האתרים שלהם…

גוגל מתפתחת ולא עוצרת לרגע, בעבר היה אפשר לנצל כמויות גדולות של קישורים, אך היום – הגודל לא קובע. זה לא הכמות זה האיכות. במידה והצעת העבודה כוללת מאגרים גדולים של קישורים, סביר להניח שמדובר בכמויות גדולות של בלוגים חסרי תכלית, או אתרי קש שגם ככה מוציאים כבר כמויות גדולות של קישורים (לשאר האתרים, וללקוחות מסכנים אחרים), לכן התמורה הזאת לא כל כך שווה את האגרה…

“אתה מקום X תוך כמה שבועות! בהתחייבות!”

אין אף אדם בעולם שיכול להתחייב למיקום כלשהו (אולי רק זוג ההוגים והבעלים של מנוע החיפוש גוגל), לכן סביר להניח שמישהו שמוכן לעשות את זה, ואם הגדיל ועשה ואף התנה את התשלום במיקום מסויים, סביר להניח שאינו מנוסה מספיק בשביל לדרוש תשלום עבור שירותיו, או שהוא ממש ממש מנסה לעשות הכל כדי “לסגור את העיסקה”. מקדם אתרים אמיתי ומקצועי, יודע שהזמן שלו שווה הרבה, והמקצועיות והניסיון שרכש שווים כסף… הוא גם יהיה מספיק חכם לא להתחייב על כלום, מלבד להתחייב לתת את השירות הטוב ביותר.

אלו הם רק סממנים התחלתיים , בקטע הבא נמשיך וניתן עוד סימני זיהוי למדוד חברת קידום אתרים גרועה…