איך להכניס את האתר שלכם ל-Google News?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
דניאל מרדית מחדשות גוגל מספק טיפים לאתרים המבקשים להתברג בגוגל כאתרי חדשות. מרדית מסביר בכתבה שפורסמה במגזין האינטרנט Ojr כיצד בוחר גוגל אילו אתרים לכלול בחדשות ומה יכולים מוציאים לאור ואתרי חדשות לעשות בכדי למצוא חן בעיני הזחלנים.

דניאל מרדית מחדשות גוגל מספק טיפים לאתרים המבקשים להתברג בגוגל כאתרי חדשות.

מרדית מסביר בכתבה שפורסמה במגזין האינטרנט Ojr כיצד בוחר גוגל אילו אתרים לכלול בחדשות ומה יכולים מוציאים לאור ואתרי חדשות לעשות בכדי למצוא חן בעיני הזחלנים.

למה כדאי להופיע ב – Google News?

  1. חדשות גוגל הינו אחד מאתרי החדשות הפופולאריים בעולם ונמנה על חמשת הגדולים, לדברי מרדית. לא רק שהייתם רוצים להופיע בדף הבית של חדשות גוגל, להופיע בהתרעות המייל של גוגל – Google Alerts חשוב לא פחות. זה יכול להגדיל את התנועה לאתר שלכם באופן ניכר.
  2. אתרי חדשות המכסים נישות ייחודיות יכולים לזכות במאות ואפילו אלפי מבקרים חדשים ביום במידה והסיפור שלהם עולה בהתרעות עם מילות המפתח הרלוונטיות.
  3. להופיע בחדשות גוגל נותן לכם קרדיט בדף תוצאות החיפוש ומסייע בידיכם מבחינת קידום אתרים. מוציאים לאור חייבים להגיש בקשה להופיע באתר החדשות של גוגל, אחרת, תפספסו הזדמנות אדירה לחיזוק ה – SEO שלכם. אגב, אם לא תבקשו לא תופיעו! על אף העובדה כי אלגוריתם אחראי על העניין, ההחלטה אם להיכלל או לא, תיקבע קודם כל על ידי גורם אנושי.

מה   Google news מחפשים?

  1. תוכן מקורי
  2. מגוון כותבים
  3. קרדיט הוגן
  4. זמן תגובה

תוכן מקורי וקרדיט הוגן אינם מהווים בעיה עבור אף כתב מקצועי. הדרישה למגוון כותבים תמנע מבלוגרים וכתבים עצמאיים פרטיים להיכלל בקטגוריה זו. תוכן מקורי מעולה מכתב מוכשר יחיד, אינו מספיק כדי לקבל את ברכתו של גוגל חדשות. אם אתם רוצים את התנועה שחדשות גוגל יכולים לספק, כדאי לכם לשקול יצירת שיתופי פעולה עם כתבים אחרים או למצוא דרכים לקבל או למשוך תוכן איכותי ביותר מהקוראים עצמם, שיוסיפו עוד שמות כותבים לדף הבית של אתרכם.

זמן תגובה מתייחס לשרת. הרובוטים של חדשות גוגל מחפשים דפים שהם יכולים לאנדקס במהירות ושגם ייטענו במהירות כשהגולשים מחפשים אותם. מוציאים לאור חייבים לעקוב אחר תנאי האחסון שלהם בכדי לוודא כי השרתים שלהם אופטימאליים מבחינת ביצועים, כמו גם, מסוגלים להכיל כמות גדולה של גולשים שהגיעו בעקבות ידיעה פתאומית מרעישה. מי שמשתמש בוידג’טים חכמים לניהול התוכן, חייב לוודא כי אלה אינם מאטים את קצב הטעינה של הדף.

שיפור תוצאות הדירוג שלכם ב Google news

ברגע שאתר נכלל בחדשות גוגל, מה עליו לעשות להתברג גבוה יותר בדף התוצאות?

השתמשו במפת אתר – מפות אתר הינם קבצי XML המתארים למנועי החיפוש את כל התוכן הזמין לאנדוקס האתר. זה בעצם מתאר את כל המתרחש באתר מבחינת תוכן.

גוגל מאפשר למשתמשים להגיש מפות אתר באמצעות webmaster tools (אם לא נרשמתם עדיין, עשו זאת עכשיו!). מערכות ניהול תוכן כגון דרופל, כוללות מודולים המחוללות מפות אתר אוטומטיות.

בעיות קידום אתרים בהם נתקלים מוציאים לאור

מרבית הבעיות שיש לעיתונים קטנים עם SEO נובעת מכך שיש להם תצוגה לא סטנדרטית.

הרובוטים של מנועי החיפוש יורקים דם בכדי להבדיל בין כותרות, עדכונים ומילות מפתח רלוונטיות. מפות אתר יוצרות בהירות בבלבול הזה בכך שהן מאפשרות לרובוטים להבין אילו מאמרים הינם עדכונים, כמו גם, אילו הינן כותרות ותקצירים.

בעיה נוספת בפניה ניצבים מוציאים לאור הינה הכפלת תוכן. גוגל מעניש אתרים המריצים סיפורים מועתקים/משוכפלים מאתרים אחרים או מהאתרים שלהם עצמם.

מהם הפתרונות?

  • השקיעו בתוכן מקורי, לא רק ב – feeds (הקריטריון הראשון)
  • ערכו את התוכן באופן מקצועי – אל תשפכו החוצה סיפור חדש. ערכו את הכתבה כך שתהיה רלוונטית עד לקבלת ממצאים חדשים בנושא.
  • השקיעו ב – Friendly Url הכולל מילות מפתח רלוונטיות ולא שורה ארוכה של סימני שאלה, מצביעים וקריטריונים שאינם אומרים דבר על תוכן הדף.

סאו סימפל קידום אתרים
סאו סימפל קידום אתרים
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן