קידום אתרים
  • דף הבית
  • סל השרותים שלנו
    • קידום אתרים SEO
    • ליווי בהקמה ושדרוג אתר
    • ניהול מוניטין באינטרנט
    • פרסום באינטרנט
    • Web Analysis
    • שיווק ברשתות חברתיות
    • שיווק באינטרנט
    • שירותי ייעוץ וליווי שיווק באינטרנט
  • קורס קידום אתרים
  • מי אנחנו
    • חברת סאו סימפל
    • המומחים של סאו סימפל
    • הקוד האתי שלנו
  • צור קשר

כוח הגוגל – מזרע לעץ אלון חזק ומרשים

סתיו זילברשטיין 09/12/2008 סגור לתגובות על כוח הגוגל – מזרע לעץ אלון חזק ומרשים

רוב הפרויקטים שאנחנו מכירים כיום כפרויקטים מצליחים התחילו ממעט מאוד, אם בכלל, ובעזרת נחישות וניסיונות חוזרים שוב ושוב הם יצרו תוצאות.

פרקים :

  • כוח הגוגל  (1/4)
  • כוח הגוגל – מזרע לעץ אלון חזק ומרשים  (2/4)
  • כוח הגוגל – איך מתחילים ?   (3/4)
  • כוח הגוגל – אז כמה מרוויח גוגל ?   (4/4)

מזרע לעץ אלון חזק ומרשים – (חלק 2 מתוך 4)

בחלק הקודם דיברנו על תאגיד הענק גוגל ועל המימדים העצומים שאליו הוא הגיע כיום, שאלנו את השאלה מה אנחנו יכולים ללמוד בעצם מאותם יזמים בעלי חזון שיצרו את החברה ובחלק הקרוב נתאר איך הכל התחיל, את הרגעים הקשים ונצפה במספר דוגמאות שאפשר לעבוד איתן.

לארי וסרגיי לא חיפשו להקים עסק משל עצמם. הם רצו למכור את הטכנולוגיה שלהם, אבל למזלם הרב, אף אחד לא רצה לקנות אותה מהם. תקראו לזה צירוף מקרים אבל אני בכל מקרה לא מאמין בצירופי מקרים.
בשנת 1998 הם החליטו לפתוח עסק אחרי שזכו למימון של 100000$ מאדם בשם אנדי בכטושליים,
אחד מהמייסדים של חברת sun Microsystems.
חודש מאוחר יותר גוגל פתחה את חשבון הבנק הראשון שלה, ושכרה את העובד הראשון בחברה, קרייג סילברסטיין. באותה נקודת זמן, גוגל הייתה למעשה כקליפת השום (שום כלום) בעולם החברות. לא היה לה מודל עסקי, ולא סרגיי או לארי ידעו או תיכננו אחד. כל מה שהיה להם זה PR וכמה שרתים.
עצרו שנייה.
תחזרו רגע לנקודת זמן מסוימת שבה הייתם ממש בטוחים במשהו, ולא היה לכם שמץ של מושג איך אתם מגיעים לשם. ידעתם שאתם בסופו של דבר תגיעו לשם בזכות התעוזה שלכם אבל לא היה לכם מושג קלוש מאיפה להתחיל או איך תעשו את זה. המחר תמיד היה נראה מסתורי ולא ידוע ורק שאלה צורמת אחת קיננה במוחכם – ” נו מה עכשיו ?” אבל הייתם בטוחים בעצמכם ומוכנים להמר על כל היכולות שלכם כדי להשיג את אותו דבר.
האם אתם מצליחים להיזכר בזמן כזה ? לכולנו היו רגעים כאלו. אני בטוח שיש לכם זיכרונות זכורים היטב מרגעים שכאלו. ולכל מי שמכם קורא עכשיו את המאמר ומרגיש חזק שהוא רוצה להגשים משהו,
לדוגמא אני תמיד ידעתי שאני רוצה לעסוק בתחום קידום אתרים, ולא ידעתי איך, מאיפה מתחילים , מה עושים ? ובכן אני יכול רק להגיד לכם שזה לא משנה מה אתם מחליטים לעשות בין אם זה קידום אתרים או מכירת תכשיטים באינטרנט. הצעד המשמעותי ביותר הוא לעבור ממחשבות למעשים !
זה בדיוק מה שקרה ללארי פייג’ וסרגי בין ! לא הייתה להם שום וודאות, אבל המייסדים האמיצים החליטו לסכן את הכל ולהסתמך על היכולות שלהם והם עשו מהלך, הם לקחו צעד, הסתכנו. זהו הזמן עבור כולנו לשחרר את החששות שלנו והדאגות שלנו וללכת על מה שאנחנו רוצים ובענק !
גוגל תמיד תהיה הדוגמה , ב “ה” הידיעה.
רק אחרי שנה נוספת של חוסר וודאות והתקדמות לא ידועה (תזכרו אין עדיין שום מודל עסקי, יש חופן של משקיעים מלאי תקווה על כף המאזניים) הניב הזרע הקטן את הנבט הראשון שלו, 25 מיליון דולר ממשקיעים. זה אמנם נתן להם אחריות מאוד גדולה, אבל עדיין אין תוצאות…
בשנת 1999 גוגל השיקה לראשונה פרסומות מילים ראשונות (במקום באנרים שהיו נהוגים באותה תקופה) לצד תוצאות חיפוש, אך לא היה מודל של PPC או התאמת המודעות אלא פשוט פורסמו מודעות אקראיות לצד התוצאות.
“זה לא ממש ייצר הכנסה מי יודע מה …”   – סרגיי בין.
כתוצאה מכך הם החליטו להוציא את פרויקט הפרסומות לגורם חיצוני, לחברת double click, אבל שוב “צירוף מקרים” משונה התרחש, התפוצצה בועת הטכנולוגיה הגדולה בשנת 2000, אז שותפות הייתה מחוץ ללקסיקון. זה מצחיק בחיים שתמיד נקודות מפנה חשובות בד”כ מופיעות בעקבות צירופי מקרים מוזרים.

אני יכול להגיד על עצמי שתמיד מתי שזרמתי בדרכי אל עבר מטרה כלשהיא נוצרו נסיבות שאפשרו לדברים לקרות. יש משפט שלמדתי ואני רוצה לחלוק אותו עמכם הקוראים,“היקום מריע למעשים” פשוטו כמשמעו , לא מדובר במשפט קוסמי על החלל החיצון, זה מאוד פשוט !

לסיכום – רוב הפרויקטים שאנחנו מכירים כיום כפרויקטים מצליחים התחילו ממעט מאוד אם בכלל ובעזרת נחישות ונסיונות חוזרים שוב ושוב יצרו תוצאות. בחלק הבא ניגש לשלב המעשי, איך מתחילים ? מה עושים כדי להתחיל ? כל זאת בחלק הבא.

מועדי פתיחת קורסים

קורס קידום אתרים

תל אביב, 25/2/19, 09:00-16:30, ימי ב’, ללא מכינה
תל אביב, 11/3/19, 17:30-20:45, ימי ב’ ו-ה’
ירושלים, 11/4/19, 17:30-20:45, ימי ב’ ו-ה’

צור קשר

04-957-3337
  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.

מאמרים מומלצים:

קורס לחיילים משוחררים בדרך לקריירה בתחום קידום אתרים

סאו סימפל 03/09/2018

אז מה קורה עם ה-cache של גוגל?

גלי גינוסר 28/01/2018

סקר קובע: בוגרי הקורס לקידום אתרים שלנו מרוויחים את השכר הגבוה ביותר שנה שנייה ברציפות!

גלי גינוסר 05/09/2017

מחקר מילות מפתח – לא בכלים אוטומטיים

גלי גינוסר 03/07/2017

איתור מתחרים אורגניים

גלי גינוסר 18/06/2017

בוגרי הקורס לקידום אתרים שלנו מרוויחים את השכר הגבוה ביותר!

ג'קי סויקיס 23/08/2016

בדיקת מיקומים בגוגל מובייל

ג'קי סויקיס 28/07/2016

קידום אתרים אורגני

ג'קי סויקיס 16/06/2016

התאמת האתר לניידים – אין מנוס מלהיות ידידותיים

ציפי ברמן קרופרו 29/03/2016

כלים מבית גוגל שכל מקדם אתרים נדרש להכיר (ולהשתמש)

ציפי ברמן קרופרו 19/02/2016

קידום אתרים ממומן או אורגני?

ציפי ברמן קרופרו 15/02/2015

קידום אתרים מקצועי – מה צריך לדעת כדי שזה באמת יעבוד?

סאו סימפל 28/12/2014

מה צריך לדעת על קורס קידום אתרים?

ג'קי סויקיס 19/10/2014

Web CEO
Mexican Site
קורסי שיווק באינטרנט
מפת אתר

מועדי פתיחה קורס קידום אתרים

תל אביב, 25/2/19, 09:00-16:30, ימי ב’, ללא מכינה
תל אביב, 11/3/19, 17:30-20:45, ימי ב’ ו-ה’
ירושלים, 11/4/19, 17:30-20:45, ימי ב’ ו-ה’

  • Facebook
  • YouTube
  • Pinterest
  • Flickr
© 2017 כל הזכויות שמורות לסאו סימפל בע"מ
סאו סימפל קידום אתרים
סאו סימפל קידום אתרים
  • דף הבית
  • סל השרותים שלנו
    • קידום אתרים SEO
    • ליווי בהקמה ושדרוג אתר
    • ניהול מוניטין באינטרנט
    • פרסום באינטרנט
    • Web Analysis
    • שיווק ברשתות חברתיות
    • שיווק באינטרנט
    • שירותי ייעוץ וליווי שיווק באינטרנט
    • Back
  • קורס קידום אתרים
  • מי אנחנו
    • חברת סאו סימפל
    • המומחים של סאו סימפל
    • הקוד האתי שלנו
    • Back
  • צור קשר
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס