כלי בדיקת תוצאות עשירות של גוגל – עכשיו כבר לא בגרסת בטא

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
הכלי של גוגל לבדיקת תוצאות עשירות, שפעל עד כה בגרסת בטא חלקית, הופך לקבוע ותומך כעת בכל סוגי התוצאות העשירות, ואתם יכולים לקבל מידע מדויק ואמין יותר מבעבר.

בימים האחרונים הודיעה גוגל כי הכלי לבדיקת תוצאות עשירות (Rich Results Test), שפעל עד כה בגרסת בטא חלקית, הופך לקבוע ותומך כעת לחלוטין בכל סוגי התוצאות העשירות. כלי זה צפוי להחליף בהדרגה את הכלי הישן של גוגל, שנקרא כלי לבדיקת נתונים מובנים (Structured Data Testing Tool), וגוגל ממליצה בחום לעבור בהקדם לכלי החדש.

גוגל מגדירה תוצאות עשירות כ”חוויות” שמוצעות לגולש בדפי תוצאות החיפוש, מעבר לקישורים הכחולים הרגילים. הן יכולות לכלול קרוסלות של תמונות, דירוגים ועוד שלל רכיבים שאינם בהכרח טקסטואליים. הכלי לבדיקת התוצאות העשירות שגוגל פיתחה נועד לבדוק את תקינותן של התוצאות העשירות באתר ולהראות כיצד הן צפויות להיראות בדפי התוצאות.

בכלי החדש אפשר לבדוק את הקוד של התוצאה העשירה או את כתובת הדף שבו היא נמצאת, ואפשר גם לבחור בין בדיקת מובייל לבדיקת דסקטופ. חשוב גם לציין שהכלי מתואם לחלוטין עם Google Search Console. הכלי יציג בפניכם את התוצאות העשירות שנמצאו ואת השגיאות והאזהרות שעולות מהן. שימו לב כי שגיאה תמנע מהתוצאה העשירה להופיע בדפי התוצאות, בעוד שאזהרה לא תמנע את ההופעה אך היא מעידה על תצוגה לא מלאה או לא תקינה של התוצאה.

כלי בדיקת תוצאות עשירות של גוגל