יצירת קידום אתרים ממוקד על ידי שימוש בכותרות משנה – כותרות משנה עשירות בביטויי מפתח

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
תדבקו בשימוש במילת חיפוש אחת או מקסימום שתיים בכל קטע כתוב ותמשיכו לחפש דרכים יצירתיות לשנות ולעצב את המילים האלה בתוך הטקסט. השתמשו בתוכן שתואם וממוקד לכותרות שלו, ולפתע תראו שהקטע הכתוב שלכם ממוקד לקידום אתרים, מנועי חיפוש וגולשים כאחד.

אם חקרתם מעט את האינטרנט, אתם בטוח כבר יודעים שעליכם למקד את תוכן אתרכם סביב ביטויי מפתח ספציפיים שמטרתם לתפוס את תשומת ליבו של מנוע החיפוש. הרבה יותר קל לנהל את השימוש בביטויי מפתח אלו על ידי שימוש נכון בכותרות משנה בתוכן הדף.

כמו שכותרות מפרקות לנו את הטקסט, הם למעשה מפרקות ומגדירות את התוכן והמסר הכללי של הקטע מבפנים. זה מסייע לנו להכניס את מילות המפתח לתוך הטקסט שאותו אנחנו כותבים לגולשים שלנו.

ביטוי מפתח

טקסט “ביטוי מפתח” טקסט

ביטוי מפתח

טקסט “ביטוי מפתח” טקסט

טקסט “ביטוי מפתח” טקסט

ביטוי מפתח

טקסט “ביטוי מפתח” טקסט

טקסט “ביטוי מפתח” טקסט

כאשר כותרות המשנה שלכם ממוקדות לצורך קידום אתרים, אתם יכולים להימנע מ”לזבל” את הטקסט שלכם בחזרה על מילים שוב ושוב. מיקום נכון של משפטי מפתח בתוך הטקסט ובין כותרות המשנה בהחלט מסייע לאיזון נכון, מבחינת צפיפות ביטויי מפתח בקטע והן מבחינת מנוע החיפוש והגולש.

כל עוד נעשה שימוש נכון בביטויי המפתח בתוך כותרות המשנה ובתוך משפטי מפתח בטקסט עצמו, אתם יכולים להימנע מ”זיבול” הטקסט שלכם בחזרה שוב ושוב על מילות המפתח, מה שהורס את הטקסט והופך אותו לכמעט בלתי קריא, בשביל הגולש.

עם זאת יש להשקיע ולעשות יותר מסתם לזרוק פה ושם ביטויי מפתח.

חשוב לזכור תמיד : בכל אספקט של האתר שלכם , התוכן אמור להיות קריא ונוח בשביל הגולש, אפילו אם האתר ממוקד מאד על קידום אתרים.

מעל לכל, אתם רוצים שהתוכן שלכם יהיה קל לקריאה ומובן על ידי גולש האינטרנט המצוי. כלומר אינכם מעוניינים להשתמש ביטויים גבוהים ומסובכים, וכמובן שאתם מעוניינים לשמור על כותרות המשנה שלכם קצרות וממוקדות. תזכרו שכותרות המשנה משמשות כסמנים לקרוא, מפרידות את הטקסט לא רק ויזואלית אלא גם מבחינת המסר הכללי של תוכן העמוד. כל זה קורה בשביל הקורא , שידע מול מה בדיוק הוא עומד. ומה בדיוק הוא הולך לקרוא.

זה מאתגר ביותר ואולי כמעט בלתי אפשרי להשתמש ביותר ממילת מפתח אחת. אולי רק קומץ מכל מילות המפתח בכל העמוד כולו. שבכל כותרת משנה נצליח לחדש ולהעביר מסר רענן שלא ישעמם את הקורא או “יזבל” את הקטע. כמו שאמרנו כותרות אלו לא רק מפרקות את הטקסט ויזואלית אלא גם מבחינת המסר הכללי, חשבו על לפרק את המסר למקטעים בצורה מובנית, והשתמשו בכותרות המשנה בכדי לעשות זאת.

מתי שאתם כבר יודעים איך אתם מעוניינים להציג את המסר שלכם, זה הופך הרבה יותר קל להציג את מילות המפתח בכותרות המשנה שלכם. תמיד תחשבו על דרכים חדשות להכניס את מילות המפתח בכותרות המשנה בדרכים יצירתיות ושונות בכל פעם. ככל שתצליח למשוך יותר תשומת לב לכותרות אלו כך יותר חזק יהיה הקטע כולו.

קידום אתרים ממוקד אינו עוסק במה שמנוע החיפוש רוצה או על מה שהוא מחפש. כי הגולשים הם אלו שמעצבים את מנוע החיפוש ולא ההיפך. חשוב על שימוש במילות מפתח שהגולש מקיש בשורת החיפוש בשביל להגיע ליעד שאליו הוא מעוניין להגיע. חשוב לקחת את הביטויים פופולאריים לאותו תחום (שימוש במחקר מילות מפתח) כאשר אנחנו כותבים את התוכן שלנו. ומשתמשים בו בכותרות משנה ובמקטעים.

תדבקו בשימוש במילת חיפוש אחת מקסימום שתיים בכל קטע כתוב. ותמשיכו לחפש דרכים יצירתיות לשנות ולעצב את המילים האלה בתוך הטקסט. השתמש בתוכן שתואם וממוקד לכותרות שלו, ולפתע תראה שהקטע הכתוב שלך הוא ממוקד לקידום אתרים, מנועי חיפוש וגולשים כאחד.

Call Now Button
סאו סימפל קידום אתרים
סאו סימפל קידום אתרים
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן