יצירת קידום אתרים ממוקד על ידי שימוש בכותרות משנה – חשיבות כותרות משנה

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
בעסקי העיתונות, כותרות הם האלמנט הכי חשוב בעמוד כולו. על הכותרות להיות יחסית קצרות, ממוקדות ושובות תשומת לב, מעוררות פרובוקציה אפילו. בכתיבת אינטרנט הכותרות אינן פחות חשובות, אולי אפילו הרבה יותר חשובות.

בעסקי העיתונות, כותרות הם האלמנט הכי חשוב בעמוד כולו. על הכותרות להיות יחסית קצרות , ממוקדות, ושובות תשומת לב, מעוררות פרובוקציה אפילו.

בכתיבת אינטרנט הכותרות אינן פחות חשובות, אולי אפילו הרבה יותר חשובות.

בואו נמשיך לקרוא בכדי להבין איך אנו יכולים להשתמש בכותרות מיוחדות שנקראות , כותרות משנה בכדי לייצר קידום אתרים ממוקד וטרפיק ממוקד ונקי בשבילך.

לעיתים רחוקות קוראי אינטרנט הם אנשים נינוחים שיושבים עם כוס קפה מול המסך ומדפדפים ברוגע בין הדפים, דבר ראשון בניגוד לקוראי עיתונים, קוראי האינטרנט אינם מדפדפים אלא מקליקים על העמודים שלהם, דבר שני קוראי אינטרנט אינם משתהים בדף יותר מדקה אחת בממוצע כלומר גולש אינו מתמהמה על דף יותר מ 60 שניות בממוצע.

זה לא משאיר לנו הרבה הזדמנויות ללכוד את תשומת ליבו של הקורא ולהשאיר ממוקד על מה שיש לנו להציע או לכתוב או שמא כן? בואו נלמד את האומנות של שימוש בכותרות וכותרות משנה בכדי ליצור דפים ממוקדי קידום אתרים שישאירו את הגולש בדף. וילכדו את תשומת ליבו. כמו כן יהיו אופטימאליים למנועי החיפוש.

בכל מאמר אינטרנטי בטוח תשימו לב לשימוש בכותרות, אך תשימו לב גם שכמעט תמיד ישנו שימוש בכותרות בתוך הטקסט עצמו (כותרות משנה). כותרות אלו עוזרות לנו לפרק את הטקסט לחלקים ובכך ליצור טקסט יותר נוח לניהול וקריאה, מה שנוח ביותר לקורא שלנו.

כותרות המשנה אף עוזרות בכך שניתן להשתמש בביטויי המפתח שלנו בתוכם ובכך לסייע למקד את קידום האתר והדף בפרט, מה שמושך את תשומת לב מנוע החיפוש (העכביש).

כותרות וכותרות משנה

כותרות וכותרות משנה הן תמיד הדבר שלוכד את העין הכי הרבה בדף, העין של הקורא נמשכת לטקסט הגדול המודגש והמופרד משאר הטקסט על המסך. כמו שכל כותב אינטרנט יודע ששימוש בביטויים הנכונים הינו המפתח להצלחה בקידום אתרים. עם דגש חזק על אופטימיזציה, הדפים שלכם ימשכו אליהם יותר טרפיק ממוקד ובכך יותר כסף לעסק שלכם. עסקה לא רעה עבור כמה כותרות משנה בדף.

כותרת

טקסט

טקסט

טקסט

טקסט

טקסט

טקסט

תמקדו את קידום האתר שלכם דרך שימוש נכון בכותרות המשנה, ובכך תוכלו לכתוב דפים יותר ממוקדים וידידותיים לקורא. להרבה דפים ברשת ישנה כותרות ממוקדת, חזקה שתופסת את העין כמעט מייד ומסכמת בעזרת שימוש במילות המפתח הרבה מאד אספקטים חשובים בטקסט שיבוא בתוך הדף עצמו. לדוגמא דף שמציג בתוכו מאמר על תחרות נושאת פרסים של דייג במים עמוקים באלסקה , כותרת המאמר תהיה משהו בסגנון

מצא את הפרס בדגים גדולים באלסקה או תבקר באלסקה ותזכה בפרסים בדייג דגים גדולים. שימוש מילות המפתח בכותרת עוזרת לקרוא להבין על מה העמוד מדבר. רק מתוך הכותרת. עלינו להמשיך באותה תצורה בשימוש שלנו בכותרות משנה ואז תגלו שקידום האתר שלכם הוא לא כזה עסק קשה כמו שחשבתם.