יצירת קידום אתרים ממוקד על ידי שימוש בכותרות משנה – מיקום כותרות משנה וקידום הדף

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
קל מאוד לשים כותרת טובה שמושכת את העין למעלה עם שימוש במילות המפתח, אך לשים כותרת משנה נכונה במיקום הנכון שיהיה נוח לקורא ואסתטי לדף תוך כדי שימוש במילות המפתח הנכונות זה סיפור אחר לגמרי.

דבר ראשון, התמקדו על מיקום נכון של כותרות המשנה בתוך הטקסט עצמו. קל מאד לשים כותרת טובה שמושכה את העין למעלה עם שימוש במילות המפתח, אך לשים כותרת משנה נכונה במיקום הנכון שיהיה נוח לקורא ואסטטי לדף תוך כדי שימוש במילות המפתח הנכונות זה סיפור אחר לגמרי.

מתי שאנו מחפשים דפים או קטעי טקסט אונליין, תשימו לב שמנועי החיפוש מציגים לנו את התוצאות בצורה מאד ספציפית. הכותרת הראשית של הדף היא גם ה TITLE שלו וכמו כן הקישור המרכזי לתוכן העמוד. הפסקה הראשונה של העמוד בדרך כלל היא ה DESCRIPTION. מה שמעודד את הגולשים ללחוץ על הקישור. אנחנו לא רוצים להעמיס כותרות אחרי כותרות לכן אנחנו נפריד בין הכותרות לכותרות משנה בטקסט שיהיה נעים יותר לעין , אסטטי לדף וידידותי לקורא.

חשוב לזכור, אפילו שאנחנו מעוניינים למשוך את מנועי החיפוש (לקדם את האתר) אנחנו עדיין צריכים לחשוב על איך למשוך את העין של הקורא. הכוח האמיתי במנועי החיפוש נובע מהגולשים, והגולשים ישנאו את הדף שלך במידה והוא לא נוח לקריאה, נעים לעין ואסטטי.

שימוש ביותר מידיי כותרות משנה או מיקום כותרות משנה בצורה גרועה, אפילו יותר גרועה מאי שימוש בהן.

כותרת

טקסט

כותרת משנה

טקסט

טקסט

כותרת משנה

טקסט

טקסט

אם נעשה שימוש בפסקה אחת או שתיים בין כותרות המשנה שלכם , אתם משיגים עיצוב נוח, אסטטי, ונעים לקריאה, בחלקים אחרים באתר לפעמים יש צורך בשימוש בפסקה אחת או שתיים יותר (עד מקסימום 3 פסקאות) בין כותרת משנה אחת לאחרת. תנסו שלא לכתוב עוד פסקאות תחת אותה כותרת.

חשוב לזכור להשתמש בכותרת משנה לכל מטרה, בכדי להעצים את האפקט שלהן באתר.

הכותרות משנה המודגשות משרתות אותנו היטב בחיתוך הטקסט לחלקים קריאים יותר, נוחים יותר וקלים יותר ל”עיכול” על ידי הגולשים, שמקליקים במהירות רבה ומטיילים בין העמודים. כותרות משנה מסייעות ביצירת “חתיכות” מידע מהקטע הכולל, מה שיוצר עיצוב יותר מושך לקרוא. מאשר מקשה אחת של טקסט. זה גם כלי יעיל בסיוע במיקוד הקטע של כתיבת התוכן לאתר במובנים של קידום אתרים.