אפקט ארגז החול של גוגל – מה ביכולתי לעשות בכדי לצאת מארגז החול של גוגל

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
ובכן, אני מזהיר אתכם מראש - אתם לא הולכים לאהוב את התשובה שיש לי לתת לכם. כלום, אתם לא יכולים לעשות כלום בכדי לצאת מ "ארגז החול". הדרך היחידה לצאת משם היא להמתין בסבלנות.

ובכן אני מזהיר אתכם מראש אתם לא הולכים לאהוב את התשובה שיש לי לתת לכם. כלום, אתם לא יכולים לעשות כלום בכדי לצאת מ “ארגז החול”. הדרך היחידה לצאת משם היא להמתין בסבלנות, לא משנה כמה זמן גוגל יעכב את אתרכם ב “ארגז החול”, אתם רוצים לדעת כמה זמן ? ובכן התשובה משתנה מאד ותלוי למי אתם מקשיבים. בממוצע אתם יכולים להיות 6 חודשים ב “ארגז החול” . בידה ובאמת נזרקתם לשם הדבר היחיד שיש ביכולתכם לעשות זה לפתח את אתרכם בינתיים.

נצלו את הזמן ליצירת תוכן איכותי, תוסיפו דפים , תחדדו דברים קיימים באתר, תמקדו אותו, תעבדו על העיצוב שלו. תסתכלו על זה ככה , “ארגז החול” הוא למעשה הזדמנות שלכם לחדד ולמקד את אתרכם לפני שתם נכנסים לתחרות במקומות הראשונים בגוגל. תעשו מחקרים על קבל היעד שלכם, תעריכו מה הם מצפים לראות באתרכם , כמה הוא ממוקד לשוק שלכם ואז פשוט קחו את הזמן ותפתחו את האתר.

למה “ארגז החול” בכלל קיים ?

מהנדסים מגוגל, מאט כץ בפרט, אישרו שאפקט “ארגז החול” זה למעשה אפקט של אחד האלגוריתמים של גוגל בלבד ולא איזה משהו מתוכנן. בעוד שארון דה סוזה אישר את קיומו של “ארגז החול” כמנגנון נפרד. אז מה למעשה מטרת “ארגז החול” ?

הרבה מאד ספאמרים או (מזבלים) ומקדמי אתרים יוצרים בצורה מושלמת אתרים אופטימאליים בשביל גוגל, גם פנימית מבחינת מבנה האתר וגם מבחינת פרופיל קישורים.. ברוב המקרים האתרים האלה לא מכילים שום מידע יעיל למחפש, למעשה רוב האתרים בכלל לא מכילים שום סוג של מידע מועיל ואפילו מלאים בזבל לא מועיל. כל מטרתם אתרים אלו הם לתפוס מקום גבוה בחיפוש ותו לו. אם גוגל יאפשר להם באמת להגיע לדירוגים גבוהי ולמקומות ראשונים, איכות מנוי החיפוש ותוצאות החיפוש ירדו משמעותית, והגולש הפשוט ישלם את המחיר. בגלל זה גוגל יצרו את המסנן המלאכותי הזה, שאנחנו מכירים כ “ארגז החול”.