שאלות ותשובות בנושא קידום אתרים וקישורים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
כל מי שעוסק בתחום SEO מכיר ומבין את חשיבות הקישורים הנכנסים. הקישורים מלמדים את גוגל במה עוסק האתר. אם הרבה אומרים כי האתר עוסק בתחום קידום אתרים, קרוב לוודאי שזה מה שהוא עושה. בניית אסטרטגיית קישורים מוצלחת הכרחית בד"כ להצלחה בתהליכי SEO.

כל מי שעוסק בתחום קידום אתרים מכיר ומבין את חשיבות הקישורים הנכנסים. הקישורים מלמדים את גוגל במה עוסק האתר (בנוסף לתוכן האתר שהוא הבסיס). מעין הצבעות, אם הרבה אומרים כי האתר עוסק בתחום קידום אתרים, קרוב לוודאי שזה מה שהוא עושה. בניית אסטרטגיית קישורים מוצלחת הינה הכרחית בד”כ להצלחה בתהליכי SEO.

  1. מה חשוב יותר – איכות או כמות?

הקישורים אינם זהים באיכותם! הכמות משפיעה אך האיכות של כל קישור וקישור חשובה אף יותר. שילוב של השניים – איכות + כמות, הן שילוב מנצח. מה משפיע על איכות הקישור? פרמטרים רבים משפיעים על האיכות ובגדול ניתן לסכם כי קישור טקסטואלי, היוצא מאתר סמכותי, וותיק, בעל PR גבוה והעוסק בתחום הקשור לפעילות האתר שלכם, הינו קישור מנצח.

קישורים מתוך דפי קישורים עלובים הכוללים עשרות ומאות קישורים לכל מיני אתרים לא רלוונטיים לתחום פעילות האתר, לא רק שלא יזכו אתכם בניקוד גבוה אלא שאותם בעלי אתרים מקשרים עלולים להיענש על ידי גוגל, על עצם קיומם של דפים אלה.

הערה: קישורים איכותיים מתייחסים גם לתנועת גולשים ולא רק לתהליכי SEO. אלה יכולים להיות קישורים מאתרים אליהם מגיעה תנועת גולשים איכותית המתאימה גם לכם ואותם גולשים מגיעים לביקור בזכות אותו קישור שיצרתם. לעיתים זה קשור לשיווק ולאו דווקא ישירות לקידום אבל זה לא סותר כמובן, מפני שקידום אתרים מלכתחילה נועד להגדיל את תנועת הגולשים האיכותית לאתר.

  1. האם חשוב טקסט הקישור Anchor Text?

אם אתם מפספסים במחקר מילות המפתח, פספסתם בגדול. זה הבסיס להכל! טקסט הקישור בעל חשיבות קריטית לאתר מבחינת קידום אתרים. אם לדוגמא, אתר עוסק בתחום קידום אתרים וביטוי זה נבחר להיות הביטוי המוביל במחקר מילות המפתח, יהיה זה לא חכם לייצר קישורים הכוללים רק את כתובת הדומיין:http://www.domain.co.il/ ולא ליצור קישור מתוך הביטוי קידום אתרים.

  1. האם מומלץ לקשר עם מילות מפתח שונות לאותו דף באתר?

ממש לא! במידה ויש לכם ברשימה מספר מילות מפתח שונות, כמו לדוגמא: קידום אתרים, קידום אתרים בגוגל, קידום אתרים באינטרנט, קידום אתר וכד’, הקצו לכל ביטוי את הדף שלו. לדוגמא, עבור הביטוי קידום אתרים בגוגל, אתם יכולים לבחור עמוד שנראה כך: קידום אתרים בגוגל/www.domain.co.il.

אני נתקלת פעמים רבות בדף אחד, בד”כ דף הבית, שזוכה לקישורים נכנסים ממספר מילות מפתח שונות, טעות חמורה! אם תקפידו אפילו רק על כלל זה, תראו תוצאות משמעותיות.

Call Now Button
סאו סימפל קידום אתרים
סאו סימפל קידום אתרים
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן