כשהתוכן איננו המלך – רעיונות מהעולם האמיתי לבניית קישורים

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
ניתן להשיג קישורים בדרכים רבות וגם דרך מדיות חברתיות כמו רשתות חברתיות ובלוגים. בסופו של דבר לפי דבריו של קלארק "קישורים תמיד יהוו הגורם המנצח בדירוג בגוגל".

בקטעים הקודמים דיברנו על דריל קלארק נשיא אחת מחברות קידום אתרים המובילות בתעשייה והראינו נתונים מרשימים מהקדנציה הקודמת שלו שבה הוא קידם את חברת gatlin education services. בקטע הקרוב ניתן רעיונות כיצד ניתן להשיג קישורים איכותיים מאתרים ברי סמכא.

אז איך תוכלו להשיג קישורים חזקים בעצמכם ? ישנם הרבה דרכים לבניית קישורים, ואחת מהם היא, בניית תוכן ממש ממש איכותי. קלארק שם לב שעוד תוכן איכותי מוביל בסופו של דבר לעוד קישורים נכנסים, הדבר הוביל לדירוגים גבוהים יותר בשאילתות ניווט ושאילתות קנייה. קלארק הוסיף שניתן כמובן גם לנצח בשאילתות מידע אם פרופיל הקישורים שלך חזק מספיק.

קלארק כל הזמן חיפש דרכים למנף את העסק שלו כדי להשיג קישורים מספקים, מפיצים ולקוחות. זכרו אותם אתרי EDU, שהוציאו קישורים לקלארק היו לקוחות. אם אתה מוכר מוצרים ויש לך מספיק אחוזי רווח, כדאי לשקול תוכנית שותפים שתניב עבורך הרבה קישורים נכנסים.

קצת אחרי המפגש שלי עם קלארק, דיברתי עם מכר וותיק שבדיוק בנה אתר חדש באותה העת, וסיפרתי לו ממש כל מה שידעתי והוא ניסה ליישם חלק מהדברים. החבר שלי כתב ספר על אסון מעבורת החלל של קולומביה הוא למעשה בנה אתר כדי להוקיר את אחד האסטרונאוטים שנספה בטרגדיה ההיא.

התחלנו בסיעור מוחין. רצינו לקבל קישור מאחד המכללות ולקבל קישור לאתר כזה יחסית היה קל לביצוע, בתיאוריה כמובן. יהיה קל גם להשיג קישור מאתרים של המוסדות החינוכיים שבהם הוא למד לדוגמה. NASA עלולה גם היא לקשר לאתר לזכרו זה כבר קישור GOV.

כפי שאתם מבינים זה מעלה רעיונות רבים כיצד ניתן לעשות את זה. ניתן להשיג קישורים בדרכים רבות וגם דרך מדיות חברתיות כמו רשתות חברתיות ובלוגים. בסופו של דבר לפי דבריו של קלארק “קישורים תמיד יהוו הגורם המנצח בדירוג בגוגל”.

המאמר נכתב על ידי סתיו זילברשטיין – דוראן קידום אתרים

מתורגם מאתר SEOCHAT