שיטות לבניית קישורים

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
כאשר אנו מבצעים קידום אתרים, קישורים מהווים גורם מרכזי בהצלחה. קישורים ממקורות באיכות גבוהה, אתרים ברי סמכא ואתרים בעלי trusted rank הם קשים להשגה. בקטע הקרוב נפרוש שיטות שתוכלו להשתמש בהם כדי ליצור קישורים לאתר שלכם.

כאשר אנו מבצעים קידום אתרים קישורים מהווים גורם מרכזי להצלחה. קישורים ממקורות באיכות גבוהה, אתרים ברי סמכא ואתרים בעלי trusted rank הם קשים להשגה. בקטע הקרוב נפרוש שיטות שתוכלו להשתמש בהם כדי ליצור קישורים לאתר שלכם.

למה קישורים ?

קישורים הם דבר חיוני ומהווים מעין רשת חיבורים טבעית בכל האינטרנט. זה מאוד קל עבור מנועי החיפוש לנתח קישורים ולהחליט מהי רמת האיכות של אתר בהתבסס על איכות וכמות של קישורים נכנסים עבור אותו אתר. בניגוד לגורמי קידום הנמצאים בתוך האתר עצמו, קישורים הרבה יותר קשים לתמרון.

גולשים באינטרנט נטשו את מנועי החיפוש המובילים לשעבר Altavista, excite, alltheweb ומנועי חיפוש אחרים כי הם לא הצליחו ליצור תוצאות חיפוש נקיות מאתרי זבל ולספק תוצאות רלוונטיות.

הרבה יותר קשה לתמרן קישורים ברשת , והרבה יותר קל למנועי החיפוש לשמור על התוצאות שלהם נקיות מאתרי ספאם ולספק תוצאות רלוונטיות. קישורים תמיד יישארו בלב האלגוריתם של מנועי חיפוש, לכן חשוב ללמוד כיצד להשיג אותם.

קישורים ברי סמכא – אלו קישורים מאתרים בעלי חשיבות מאוד גבוהה. אלו הם האתרים שתוכלו למצוא בראש התוצאות במילים התחרותיות ביותר בתחום שבו אתם עוסקים. אתרים ברי סמכא כוללים גם אתרים אקדמאים, אוניברסיטאות ואתרי ממשלה.

גורם אמון – מנועי חיפוש לא סומכים על כל הקישורים. למעשה גוגל מוריד בחישוב שלו הרבה מהקישורים הנכנסים לאתר בגלל חוסר באמון אלגוריתמי באותו שם מתחם או סוג הקישור (לדוגמא קישור שממוקם בדף קישורים חסר ערך לחלוטין, קישורים בפוטר – אותו חלק תחתון של הדף, וכו’)

לסיכום כדי לבנות קישורים בצורה מקצועית עלינו ללמוד דרכים כיצד לעשות זאת בחכמה, בחלק הבא נדבר כיצד ניתן להשיג קישורים מאתרים עסקיים ואתרי ממשלה.

המאמר במקור לקוח מאתר SEOCHAT