בקטע הקודם דיברנו על השגת קישורים מאתרי ממשלה ואתרים ברי סמכא, בקטע הקרוב נדבר על אופציות נוספות אשר יותר זמינות בעיקר לקידום בחו”ל ופחות לישראל אך עדיין תוכלו לדלות כאן רעיונות טובים.
- קניית קישורים. גוגל הכריזה מלחמה נגד קישורים בתשלום, אבל קניית קישורים בצורה נבונה עדיין עובדת, לדוגמא ישנם אתרים שמוכרים לינק בתור פרסום לכל דבר ולכן קישור כזה יכול להועיל, כמו כן השתדלו להימנע מדפי קישורים או מאתרים שמובהק שהם מוכרים או מוציאים עשרות קישורים מדף אחד. שאפו להופיע בדפים שיש בהם הרבה תוכן כתוב ולשלב קישור בין המילים, קישור שמוקף בטקסט מסביבו הרבה יותר חזק מקישור המופיע בדפי קישורים.
- רכשו אתרים. אם יש לכם פרויקט גדול, לקוח גדול או פשוט כיס עמוק תוכלו לרכוש אתרים איכותיים תמורת 10,000$ – 20,000$ לאתר. השתמשו בוותק וכוח של אתר וותיק כדי להעביר קישורים רבי עוצמה לאתר שלכם.
- תרום לצדקה באתרים, לפעמים הם מחזירים קישור לתורמים, וחוץ מזה זה ייתן לך הרגשה טובה J
- מנועי חיפוש נותנים את מבטחם באתרים וותיקים עם פרופיל קישורים יציב ואיכותי. ברוב המקרים הרבה יותר קל לקנות דומיין עם וותק ב2000$ במקום לבנות אמון באתר חדש וממש להתחיל מאפס.
בניית קישורים פנימית בתוך האתר
המשימה של גוגל היא לסדר את כל המידע שיש בעולם ולהפוך אותו נגיש ושימושי אוניברסאלית – ציטוט חזון גוגל.
חייבת להיות סיבה ממש טובה לגוגל להראות את האתר שלך בעמוד התוצאות הראשון בגוגל כדי שהוא יוכל לעמוד במשימה שלו.
כדי להתברג בדף התוצאות הראשון בעלי אתרים אחרים צריכים לקשר אלייך גם כן, והם צריכים סיבה טובה לעשות כך. אז ישנה את האמרה הידועה והיא הולכת ככה: “התוכן הוא המלך”. מתי שהתוכן הופך להיות המלך שלך קל לך הרבה יותר להשיג את המלכה (הקישורים).
- בנה אתר עם כמות גדולה של תוכן איכותי. תוכן איכותי (עד כמה שאנחנו שונאים את המשפט הזה) הוא תמיד יישאר המלך. תביטו באתרים כמו seochat, או seomoz.org יותר מחצי מהתנועה המאסיבית שמגיעה אליה היא בגלל התוכן האיכותי שמושך אנשים לחזור ולהמליץ על האתר וקישורים שניתנו בהתנדבות הלכה למעשה ממש רק בגלל שהתוכן שימושי ביותר. זה עזר להם לבנות את עצמם כמותג ומובילים בתחומם.
- השקיעו בעיצוב סקסי, עיצוב מדליק וחדשני של web 2.0 עם תכונות משתמש מדליקות מסוגל לייצר לינקים בזכות עצמו בלבד.
לאחר שראינו את מיטב הדרכים להשגת קישורים בצורה איכותית וטובה נמשיך לקטע הבא שבו נסביר כיצד ליצור “פיתיונות” למשיכת קישורים נכנסים ושיטות נוספות לבניית קישורים.
המאמר במקור לקוח מאתר SEOCHAT