יצירת קישורים חינמיים במסגרת קידום אתרים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
לכל קישור ערך משלו ואיכות משתנה. ככל שתעשו יותר, תגוונו יותר ותהיו יצירתיים, ערכם הכולל של הקישורים שיצרתם יעזור לכם בהחלט לטפס בדף תוצאות החיפוש. ידע הוא כוח, אך אם לא מתרגמים אותו למעשה, הוא לא שווה הרבה...
תהליך קידום אתרים אפקטיבי, טומן בחובו חשיבה אסטרטגית והשקעת מאמצים מרובים ביצירת קישורים לאתר. הסיבה לכך טמונה בעובדה כי קישור = הצבעה. ככל שיש יותר הצבעות על כך שאתר מסויים עוסק בתחום X, מנועי החיפוש ישתכנעו כי כך אכן המצב והאתר יטפס בדף תוצאות החיפוש. זהו המשכו של המאמר הראשון המספק טיפים ליצירת קישורים חינמיים לאתר.


לחלקו הראשון של המאמר

  1. במידה ואתם תורמים מהידע שלכם בתחום קידום אתרים, לאתר אחר ללא תמורה כספית, בדקו עימם אם תוכלו לקבל מהם קישור בתמורה. זה כמובן לא צריך להוות תנאי, אם החלטתם לעזור באמת ובתמים לאותו אתר, אבל אל תתביישו לבקש.
  2. החלפות קישורים רלוונטיות – צרו שיתופי פעולה עם אתרים הפועלים בתחומכם, אך אינם מתחרים ישירים כך שפנייתכם לא תעורר עוינות. אם האתר שלכם עוסק למשל בטיסות, שתפו פעולה עם אתרים המספקים שירותי לינה. אם אתם מעצבים גופי תאורה, חפשו שיתופי פעולה בקרב אתרים העוסקים בעיצוב הבית. כמובן שאפשר ליצור גם שיתופי פעולה עם מתחרים, אך רק במידה ומתקיים כבוד הדדי.
  3. גוונו את סוגי הקישורים שאתם מייצרים. לא מומלץ לבסס את כל הקישורים כקישורים הדדיים. קארי היל ממליצה על מכסימום 40% מסך כל הקישורים הנכנסים כהדדיים. בכל אופן, זכרו כי אין מדובר כאן במדע מדויק…
  4. אינדקסים וספריות חינמיות- ישנם אינדקסים וספריות שהקישורים מהם חד כיווניים וערכם גבוה יותר בהשוואה לאחרים, כמו לדוגמא אתר דמוז. אתרו את האינדקסים הנחשבים בתחומכם והוסיפו את אתרכם בחינם. אם אתם מקדמים לדוגמא אתר בעל סניפים מקומיים ברחבי ארה”ב, תוכלו להיעזר ברשימה זו: Superpages, Hot Frog, InfoUSA., TrueLocal, Local.com,YellowPages.com, Localeze, MerchantCircle
  5. פרסום מאמרים מקצועיים ברשת – אם אתם יכולים לכתוב בעצמכם, ולא צריכים לשלם לכותב תכנים (לא שזה רע, חס וחלילה, מאמר זה פשוט עוסק בקישורים חינמיים…) עשו שיתופי פעולה עם אתרים הקשורים בתחומכם. ספקו להם מאמר מקורי ואיכותי, פרי ידכם, תמורת הוצאה של 2 קישורים מגוף המאמר. אל תתפתו להפוך את המאמר ל”מרכז קישורים” – ככל שמוסיפים יותר קישורים בגוף המאמר – ערכם יורד. מדי פעם אתם יכולים להעלות מאמר לאתר מאמרים, אך עדיף בד”כ להעלות מאמר לאתר סמכותי הקשור בתחומכם. אתרי מאמרים לדוגמא: reader, articlesscoop ודומיהם ובחו”ל: Ezinearticles, GoArticles.com,  .a1articles.com,   ועוד…(שימו לב, לא כולם באותה רמה ומדובר כאן ברשימה מצומצמת ביותר של אתרים בהם ניתן להעלות מאמרים בחינם ודי בקלות).
  6. כתבו בלוג חינמי בממשק וורפדרס אשר כולל תבניות עיצוב חינמיות ואינו דורש עלויות כלשהן – לא רכישת דומיין ולא אחסון, והוציאו קישורים לאתרכם מתוך פוסטים רלבנטיים.
  7. זכרו תמיד להוסיף תגיות הכוללות את מילות המפתח ולהוציא קישורים מתוך מילת המפתח עצמה, ולא סתם להפנות אל האתר שלכם. כתבו מאמרים ופוסטים המבוססים על מילות המפתח שלכם בצפיפות ממוצעת של 2%-4% (אל תיסחפו…).
לסיכום
לכל קישור ערך משלו ואיכות משתנה. הדוגמאות המובאות להלן הינן רשימת אפשרויות מצומצמת. יש עוד הרבה – חלקם אפילו טובים יותר מדוגמאות אלה. ככל שתעשו יותר, תגוונו יותר ותהיו יצירתיים, ערכם הכולל של הקישורים שיצרתם  יעזור לכם בהחלט לטפס בדף תוצאות החיפוש. ידע הוא כוח, אך אם לא מתרגמים אותו למעשה, הוא לא שווה הרבה…
Call Now Button
סאו סימפל קידום אתרים
סאו סימפל קידום אתרים
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן