בניית קישורים: סחר קישורים מבוקר

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
בסופו של דבר, לא משנה מה תעשו, זכרו כמה עקרונות חשובים בבניית קישורים. כאשר אתם עוסקים בקידום אתרים יהיה עליכם לבנות פרופיל קישורים מגוון.
בניית קישורים – סחר קישורים מבוקר
בחלק הקודם עסקנו בכל נושא יצירת קישורים נכונה, מהם הדגשים וכיצד לשמור על עקרון הטבעיות.
בחלק הקרוב נדבר על אסטרטגיות לסחר קישורים מבוקר והחלפות קישורים.
כשעוסקים בהחלפות קישורים עם אתרים אחרים, חשוב לציין את טקסט העוגן המדויק שברצונך לשים בקישור. אם תציע קישור מסוג זה לאדם שעמו אתה מבצע את ההחלפה, אין שום סיבה שהוא לא יציע לך בחזרה קישור באותה איכות.
כשאתה כותב מייל לאותו אתר שברצונך לבקש ממנו קישור, שים בגוף המכתב קישור עם המילה לדף הספציפי שאתה מעוניין לקשר אליו, שכן זה נותן תחושת מקצועיות. בחו”ל האנשים מאוד נחמדים וישמחו להחלפות קישורים. לצערנו הרב בישראל זה קצת יותר קשה…
יהיה קל יותר להצליח בביצוע החלפות קישורים איכותיות בארץ אם יש בידך מיקומים טובים במנוע החיפוש בתחום הרלוונטי לאתר גדול אחר. אם מדובר באתר חדש ואתה מנסה להשיג קישור אסטרטגי מאתר ותיק, ישנן כמה דרכי מחשבה רעננות לעשות זאת. כל מי שעוסק בתחום קידום האתרים עושה זאת, ולכן הרבה פעמים כדאי לנו לחשוב עם ראש פתוח יותר, במיוחד בארץ.
אם אכן יש לך את הידע המקצועי ואתה עוסק בקידום אתרים (בתור מקדם אתרים מוסמך, או גם אם יש לך ניסיון בקידום אתרים) אתה יכול להציג את עצמך בתור יועץ קידום אתרים. את הייעוץ הצע בחינם בתמורה לקישורים שיישארו לשנתיים.
בטח עכשיו אתם אומרים לעצמכם: מה, הוא השתגע?! קידום אתרים בחינם?! אז אני אומר לכם
בוודאי. רבים ממקדמי האתרים וחברות קידום האתרים בארץ עושים זאת לצרכים אסטרטגיים ולפעמים אפילו רק בעבור קישור אחד.
כשאתם כותבים את המייל היו אישיים, אל תכפו על עצמכם נחמדות יתרה, זה מורגש במיילים ולאנשים יש נטייה לחשוד במי שהוא יותר מדי נחמד. חשוב מאוד להיות הגון ולא לשקר. אם אינכם מוסמכים או שאין לכם ניסיון בקידום אתרים אל תציעו שירותים כאלו ואחרים תמורת קישורים. חוסר ניסיון בקידום עלול לגרום נזק גדול לאתר שנתתם לו את הייעוץ וזה עלול להסתיים בצורה שלא רציתם להגיע אליה.
כמובן חשוב לציין שברבות השנים גוגל מבחין במשקל של החלפות קישורים מרובות, לכן כדאי לשים לב שיש לכם גם כמות יפה של קישורים חד כיווניים שמפנים לאתר שלכם. ישנן דרכים שונות לעשות זאת, ואחת מהן היא לכתוב תכנים לאותם אתרים תמורת קבלת קישור בחזרה מהם. דרך אחרת מתאימה במקרה שכבר יש לכם כבר כמה אתרים רלוונטיים שאתם מקדמים או שבניתם, ובהם תוכלו להשתמש על מנת להוציא קישורים תמורת קבלת קישור לאתר שלכם. באופן זה שני הצדדים מרוצים והקישורים בשני המקרים הם חד כיווניים.
פעם אחת האתר מוציא אליכם קישור, ואתם בתמורה מוציאים לו קישור מאתר אחר.

בסופו של דבר, לא משנה מה תעשו, העיקר שתזכרו מספר עקרונות חשובים בבניית קישורים. כאשר אתם עוסקים בקידום אתרים יהיה עליכם לבנות פרופיל קישורים מגוון. קישורים באינדקסים, קישורים מספריות וקישורים מפורומים הם בעלי משקל קל אך יש להם חשיבות. ודאו שיש לכם גם כמות קישורים שיוצאים מאתרי מאמרים למיניהם או בלוגים ציבוריים בתחום שאתם מקדמים. לאחר שלמדתם את העקרונות הנכונים לנראות טבעית ככל הניתן, הדבר הכי חשוב בסופו של דבר הוא להשיג קישורים אסטרטגיים מאתרים גדולים בתחום שאתם מעוניינים לקדם. ובכן לעבודה !

מומלצים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
דילוג לתוכן