קידום אתרים
  • דף הבית
  • סל השרותים שלנו
    • קידום אתרים SEO
    • ליווי בהקמה ושדרוג אתר
    • ניהול מוניטין באינטרנט
    • פרסום באינטרנט
    • Web Analysis
    • שיווק ברשתות חברתיות
    • שיווק באינטרנט
    • שירותי ייעוץ וליווי שיווק באינטרנט
  • קורס קידום אתרים
  • מי אנחנו
    • חברת סאו סימפל
    • המומחים של סאו סימפל
    • הקוד האתי שלנו
  • צור קשר

בניית קישורים: מידע על טקסט העוגן

סתיו זילברשטיין 27/12/2009 סגור לתגובות על בניית קישורים: מידע על טקסט העוגן

בחלק זה למדנו על האבולוציה הבלתי נמנעת שנוצרה במנועי החיפוש ושבסופו של דבר המטרה העיקרית שלה הייתה לשפר את איכות הדפים המוצגים בפני הגולשים במנועי החיפוש. בקטע הבא נסביר מהו טקסט עוגן וכיצד לעשות בו שימוש נכון.

פרקים :

  • בניית קישורים : מידע על טקסט העוגן   (1/4)
  • בניית קישורים : מידע על טקסט העוגן – טקסט עוגן בקישור   (2/4)
  • בניית קישורים: הדף ממנו מגיע הקישור והנושא המרכזי של הדף   (3/4)
  • בניית קישורים: סחר קישורים מבוקר   (4/4)
בניית קישורים : מידע על טקסט העוגן
במאמר הקרוב נדון באופן בניית קישורים. במקום להתמקד בשיטות כיצד לבנות קישורים נתמקד יותר במה לעשות כאשר השגת את המקומות לשתול בהם קישורים. וכמובן לצורך קידום אתרים נתמקד ספציפית בטקסט העוגן : מהו טקסט העוגן ? למה זה חשוב ? ואיך לעשות בו שימוש נכון שמנועי החיפוש ישימו לאתר שלך לב ולא יענישו אותו.
מעט על מנועי חיפוש וקישורים
בימים הראשונים מנועי החיפוש נהגו להסתמך על תגיות meta בניתוח דפי אינטרנט וקביעת דירוגים. העוסקים בקידום אתרים הבינו את העיקרון והחלו לדחוס כמויות של מילות מפתח בתוך תגיות הmeta ,
בתוך הכותרות , תגי H וגם בתוך הטקסט של האתר. התוצאה אתרים בעלי ערך נמוך לגולש , בעל אופי ספאמי אך בעל דירוג גבוה ע”י מנוע החיפוש.
במהרה מנועי החיפוש הוצפו בספאם ואתרי זבל בגלל קלות התמרון שניתן היה לגרום בתוצאות החיפוש. התעורר צורך באלגוריתמים טובים יותר. אז המציאה גוגל את אלגוריתם הpagerank  ושינתה את כללי המשחק. במקום לבדוק רק תכונות בתוך האתר עצמו החליטה גוגל להתחיל לבדוק בכל רשת האינטרנט העולמית קישורים לאתר. החשיבה מאחורה האלגוריתם היא הגיונית למדיי. אם אתה באמת אתר רלוונטי וחשוב בתחומך אנשים אחרים (אתרים אחרים בתחומך) ידברו עליך ויפנו את הגולשים שלהם לקבלת מידע מועיל באתרך. הנוסחה ללא ספק עשתה את שלה, התוצאה, האתרים הגדולים והרלוונטיים עלו למעלה וכל אתרי הספאם והזבל נזרקו לאלתר בתוצאות הנמוכות ביותר או לגמריי מחוץ לאינדקס של גוגל. למעשה גוגל התחילה עידן חדש של קידום אתרים, עידן הקישורים.
מנועי חיפוש וגוגל בפרט מסתכלים על מאות גורמים במבנה הקישורים של האתר שלכם, הנה חלק מהם :
–         טקסט העוגן של הקישור
–         האתר שממנו מגיע הקישור
–         גילו של הקישור
–         הדף הספציפי שבו הקישור ממוקם
–         הטקסט מנמצא מסביב לקישור
–         הPR האמיתי של הקישור (לא זה שגוגל מראה לכם בסרגל הכלים)

לסיכום בחלק זה למדנו על האבולוציה הבלתי נמנעת שנוצרה במנועי חיפוש שבסופו של דבר המטרה העיקרית שלו הייתה לשפר את איכות הדפים המוצגים בפני הגולשים במנועי החיפוש. בקטע הבא נסביר מהו טקסט עוגן וכיצד לעשות בו שימוש נכון.

מועדי פתיחת קורסים

קורס קידום אתרים

תל אביב, 25/2/19, 09:00-16:30, ימי ב’, ללא מכינה
תל אביב, 11/3/19, 17:30-20:45, ימי ב’ ו-ה’
ירושלים, 11/4/19, 17:30-20:45, ימי ב’ ו-ה’

צור קשר

04-957-3337
  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.

מאמרים מומלצים:

קורס לחיילים משוחררים בדרך לקריירה בתחום קידום אתרים

סאו סימפל 03/09/2018

אז מה קורה עם ה-cache של גוגל?

גלי גינוסר 28/01/2018

סקר קובע: בוגרי הקורס לקידום אתרים שלנו מרוויחים את השכר הגבוה ביותר שנה שנייה ברציפות!

גלי גינוסר 05/09/2017

מחקר מילות מפתח – לא בכלים אוטומטיים

גלי גינוסר 03/07/2017

איתור מתחרים אורגניים

גלי גינוסר 18/06/2017

בוגרי הקורס לקידום אתרים שלנו מרוויחים את השכר הגבוה ביותר!

ג'קי סויקיס 23/08/2016

בדיקת מיקומים בגוגל מובייל

ג'קי סויקיס 28/07/2016

קידום אתרים אורגני

ג'קי סויקיס 16/06/2016

התאמת האתר לניידים – אין מנוס מלהיות ידידותיים

ציפי ברמן קרופרו 29/03/2016

כלים מבית גוגל שכל מקדם אתרים נדרש להכיר (ולהשתמש)

ציפי ברמן קרופרו 19/02/2016

קידום אתרים ממומן או אורגני?

ציפי ברמן קרופרו 15/02/2015

קידום אתרים מקצועי – מה צריך לדעת כדי שזה באמת יעבוד?

סאו סימפל 28/12/2014

מה צריך לדעת על קורס קידום אתרים?

ג'קי סויקיס 19/10/2014

Web CEO
Mexican Site
קורסי שיווק באינטרנט
מפת אתר

מועדי פתיחה קורס קידום אתרים

תל אביב, 25/2/19, 09:00-16:30, ימי ב’, ללא מכינה
תל אביב, 11/3/19, 17:30-20:45, ימי ב’ ו-ה’
ירושלים, 11/4/19, 17:30-20:45, ימי ב’ ו-ה’

  • Facebook
  • YouTube
  • Pinterest
  • Flickr
© 2017 כל הזכויות שמורות לסאו סימפל בע"מ
סאו סימפל קידום אתרים
סאו סימפל קידום אתרים
  • דף הבית
  • סל השרותים שלנו
    • קידום אתרים SEO
    • ליווי בהקמה ושדרוג אתר
    • ניהול מוניטין באינטרנט
    • פרסום באינטרנט
    • Web Analysis
    • שיווק ברשתות חברתיות
    • שיווק באינטרנט
    • שירותי ייעוץ וליווי שיווק באינטרנט
    • Back
  • קורס קידום אתרים
  • מי אנחנו
    • חברת סאו סימפל
    • המומחים של סאו סימפל
    • הקוד האתי שלנו
    • Back
  • צור קשר
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס