שפע של שיפורים בדוקומנטציה של גוגל

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
על אף שגוגל היא "אימפריה", היא מכירה בצורך להתחדש ולהשתפר כל הזמן, ומבינה כי הגולשים, הוובמאסטרים ואנשי ה-SEO הם מקור הידע הטוב ביותר לביצוע שיפורים ברשת. אל תהססו להביע את דעתכם על תכונות, מאפיינים, טקסטים, מרכז המידע וכו', יש לכל אחד ואחד מכם את הכוח להשפיע על החידוש והעדכון הבא.
לאור הוועידה SMX Advanced שזה עתה התקיימה בנושא “חיפוש”, גוגל מצאה לנכון לבצע שיפורים ולעדכן מסמכים שונים, בחלקם, על פי בקשת הגולשים. מאט כץ, המהנדס הראשי של גוגל, משתף את הקוראים בעדכונים שבוצעו לאחרונה בתחום הדוקומנטציה.
שיפורים בתחום הדוקומנטציה:
Robots.txt documentation
קבצי רובוט וקבצי REP נתמכים כבר שנים על ידי מנועי החיפוש השונים. לאחרונה, פרסמו מנועי חיפוש שונים את האופן בו הם תומכים בקבצים אלה. עבור גוגל ניתן להתעדכן:
גוגל אף הוציאה ספרון בנושא, לאלה שאינם חיים ונושמים SEO 24 שעות ביממה (יש כאלה?…) –
משוב מהגולשים
גוגל מעודדת מתן משובים על ידי הגולשים השונים ומפרסמת היכן ניתן לדווח על ספאם, קישורים בתשלום באופן שאינו אתי ועוד:
ניתן לקרוא את העמדה של גוגל אודות קישורים ממומנים כאן:
מידע נוסף אודות ספאם, קישורים ממומנים ומשוב גולשים, תמצאו בבלוג הבא:
שימו לב: דיווחי ספאם מתקבלים בשפות שונות.
הסתרה / העברה של IP
מאט כץ מתייחס לנושא הסוואת סקריפטים מפני הרובוטים. הוא מבדיל בין הצגת תוכן שונה לרובוטים ולגולשים על בסיס IP (במטרה להונות את הזחלנים), לבין הצגת תוכן שונה על בסיס מיקום גיאוגרפי של הגולשים (שזה בהחלט יכול להיות אתי).
אז כיצד מתייחסים בגוגל להסוואת סקריפטים ולהצגה שונה של תוכן?
כדאי להתעדכן כאן ואף לצפות בסרטון: a blog post (and a video!)
NOFOLLOW
בשנה האחרונה, דובר רבות אודות האפשרויות השונות של nofollow. בגוגל יצרו לשם הנוחות והיעילות, מסמך מרוכז הכולל את עיקרי הדברים בעניין זה. ניתן להתעדכן כאן:
דפי כניסה לאתר
דפי כניסה הינם דפים באיכות נמוכה, לכל דף עושים אופטימיזצייה עבור מילת חיפוש או צירוף מילים אחד. במקרים רבים, דפים אלה נכתבים במטרה להתברג בביטוי אחד והם מנתבים את הגולשים ליעד בודד. בגוגל חידשו את הגדרת המונח. תוכלו להתעדכן כאן:
לסיכום
על אף שגוגל היא “אימפריה”, היא מכירה בצורך להתחדש ולהשתפר כל הזמן, ומבינה כי הגולשים, הוובמאסטרים ואנשי ה-SEO הם מקור הידע הטוב ביותר לביצוע שיפורים ברשת. אל תהססו להביע את דעתכם על תכונות, מאפיינים, טקסטים, מרכז המידע וכו’, יש לכל אחד ואחד מכם את הכוח להשפיע על החידוש והעדכון הבא.
סאו סימפל קידום אתרים
סאו סימפל קידום אתרים
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן