חברת Searchmetrics הבינלאומית, פרסמה לקהל הרחב את מסקנות המחקר המקיף שהיא מבצעת מידי שנה.
במחקר תמצאו את מרבית הפרמטרים אותם תצטרכו לשלב באתר מקודם, על מנת להשיג את תוצאות הקידום הרצויות.
לצד כל פרמטר מסוקר, נוכל לראות גרף השוואתי על חשיבותו בשנה שחלפה (2014) אל מול השנה הנוכחית.
כבר במבט ראשון רואים את ההשקעה המרובה שהייתה כרוכה בהפקת המסמך, החל משלב איסוף הנתונים ועד האסתטיות והמבנה הפשוט להבנה.
על מנת להוריד את המסמך יש להירשם לאתר Searchmetrics והקובץ יישלח מידית לכתובת המייל שהזנתם בתהליך הרישום.