חדשות קידום אתרים על כוס קפה

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
נועם מוכתר, מנהל לקוחות ומומחה קידום אתרים בסאו סימפל בע"מ, נותן סקירה שבועית על השינויים שקרו בתחום ה- SEO. הקליקו והתעדכנו בחדשות מתאריכים 17-23/01/2016.

סקירה שבועית על חדשות קידום אתרים

17/01/2016 – 23/01/2016

גוגל מסבירה מהי המשמעות ל”חלק מליבת האלגוריתם”:

לכתבה המלאה שפורסמה באתר Search Engine Land.

לאחר שבוע עמוס בתאוריות וקונספירציות שעוסקות בנושא אחד מרכזי, והוא – עדכון פנדה והפיכתו לחלק בלתי נפרד מליבת אלגוריתם הדירוג של גוגל,
הדי השמעות עדיין נשמעים בבלוגים מהתחום. בשונה מעדכונים קודמים, גוגל, היא זאת שמחליטה לעשות לנו סדר בעניינים.

במסגרת שאלות ותשובות עם אנדריי ליפאטוב (Andrey Lipattsev), אסטרטג בכיר בצוות איכות החיפוש של גוגל, ניצל אנדריי את מרבית הזמן כדי להסביר את הבלבול שחג סביב השאלה “מה זה חלק מליבת האלגוריתם?”

 

בינג מתגאה בעדכונים יומיים למנוע החיפוש שלה: 

לכתבה המלאה שפורסמה באתר Search Engine Land.

ד”ר יאן פדרסן (Dr. Jan Pedersen), המדען הראשי של מנוע החיפוש בינג, כתב הבוקר בבלוג בינג, כי מנוע החיפוש מתעדכן מספר רב של פעמים ביום.
על אף שנדמה כי ארגון גדול כמו Microsoft מיישם שינויים באטיות, אך כשמדובר על בינג, מנוע החיפוש של Microsoft, לא כך הדבר.

בינג מעסיקה כ-600 מהנדסים, מספר גדול פי שישה ממספר המהנדסים שהועסקו על ידה לפני ארבע שנים בלבד.
אם מסתכלים על השורה התחתונה, בינג עושה ועושה הרבה. מנוע החיפוש נמצא בשיפור תמידי על ידי בדיקות, עדכונים והשקעה בטכנולוגיות החיפוש, כל זאת על מנת להתחרות עם העדכונים התכופים של המתחרה – גוגל.

 

גוגל מוסיפה לקונסולת החיפוש דוח שגיאות AMP:

לכתבה המלאה שפורסמה באתר Search Engine Land.

גוגל הודיעה על הוספת דוח שגיאות חדש במסוף החיפוש של גוגל (Google Search Console). הדוח החדש מיועד לבעלי אתרי חדשות בפריסת AMP (דפים מואצים לניידים).

AMP נועד להפוך דפי אינטרנט למהירים יותר לטעינת משתמשים על ידי “הרזיה” של אלמנטים, אשר משתמשים נדרשים להוריד כאשר הם צופים בדף האינטרנט.
הודעת גוגל: “דוח שגיאות AMP נותן סקירה כללית של המצב באתר שלך, ולאחר מכן מאפשר לך לבדוק סוגי שגיאה ספציפיים יותר… תהליך זה עוזר למצוא במהירות את הבעיות הנפוצות ביותר, כך שבאופן שיטתי תוכל/י לטפל בהם.