סיור ווירטואלי במפות גוגל

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
שילוב סיור וירטואלי במפות גוגל יכול לשדרג את העסק שלכם, להעניק לו נראות, חדשנות ולאפשר ללקוח פוטנציאלי היכרות מקדימה עם בית העסק, מבלי לקום מהכיסא. האם שירות סיור ווירטואלי מתאים גם לעסק שלכם?

בכל יום תשמעו הבטחה עסקית חדשה, האחת תספר על מנטור חדש שיכול להכניס אתכם לעולם העסקים בעזרת הרצאה של עשרים דקות, השנייה על היכרות עם יועץ שיווקי שיעשה לכם פלאים בסדרת טיפים קצרצרים. ברוב המקרים ריבוי עצות מבלבל אותנו, שנאמר: מרוב עצים, כבר לא רואים את היער.

הרי מה בסך הכול אנחנו מבקשים? שנצליח למתג את העסק שלנו, שנצליח להטמיע את המותג שלנו בתודעת הלקוחות – ובשורה התחתונה,  להגדיל את המכירות.
טיפים מחברים והרצאות זה נחמד, אבל האם אתם באמת מעוניינים להניע את העסק קדימה?

שילוב סיור וירטואלי במפות גוגל יכול לשדרג את העסק שלכם, להעניק לו נראות, חדשנות ולאפשר ללקוח פוטנציאלי היכרות מקדימה עם בית העסק, מבלי לקום מהכיסא.
בוודאי אחת השאלות שקופצות בראשכם כעת, היא האם שירות סיור ווירטואלי מתאים גם לעסק שלי? הכנו במיוחד בשבילכם מגוון טיפים והתייחסות לתחומים רלוונטיים:

 

  1. תחום המלונאות: במלונות ברחבי העולם סיורים וירטואליים, שמחוברים לכרטיס העסקי בגוגל הפכו להיות דבר שבשגרה וחובה שיווקית לכל בית מלון שמעוניין לכבד את עצמו.
    כולנו מכירים את הסיטואציה, בבואנו לבחור מלון בארץ או בחו”ל, היד מושכת באופן אוטומטי את העכבר אל גלריית התמונות, החופשה המיוחלת הגיעה אך הפלא ופלא, בין התמונות למציאות קיים קשר מיקרי לחלוטין. אגב הסיטואציה תקפה גם לאחר שקיבלנו המלצה מבן משפחה או חבר קרוב, כי כאלה אנחנו, יודעים שטוב מראה עיניים ממשמע אוזניים.
    לכן כיום, מלונות רבים בעולם מציעים ללקוח הפוטנציאלי סיור וירטואלי הנותן הרגשה של נפח בתוך חדרי המלון ומתקני המלון לרבות לובי, מסעדות, ספא, חדרי כושר. אם אתם בעלי מלון שמעוניין לשדרג את עצמו מבחינה ויזואלית ומבחינה שיווקית ברשת – סיור של 360 בגוגל מפות הוא הדרך הנכונה לעשות זאת.
  2. רשת חנויות: בין אם אתה תייר או סתם נוסע לקניון עם הילדים, החלק הכיף הוא הקניות (ואני בטוח שכולם יסכימו איתי…) אנשים מסוגלים לשכוח ממגבלות תקציב, ממנהל סניף הבנק שלוחץ, ופשוט לצאת למסע שופינג של שכרון חושים. למרות השכחה הזמנית, רובנו לא מוכנים להתפשר על איכות ומחיר הוגן, ולכן נבחר את המקומות בהם נשאיר את כספנו בקפידה. ומה יכול לעזור לכך יותר מלצפות בחנות קודם?! באמצעות סיור ווירטואלי ניתן לראות את הסניף, את מגוון המוצרים, תאי המדידה ואפילו את הצוות שימתין לכם בבואכם לחנות. סיור ווירטואלי מאפשר ללקוחות הפוטנציאלים שלכם להיכנס לחנות וכבר להרגיש בה כלקוח מועדף. רק כך תוכלו להיות בטוחים שהלקוחות ירגישו בנוח לשלוף את הארנק בקלות וללא מחשבות מיותרות.

במאמר שלנו נגענו רק בשני תחומים, מלונאות וחנויות רשת, אך חשוב לציין כי ניתן ליישם את אותם הכללים עבור כל בית העסק אשר מעוניין לקרב אליו גולשים, ובעזרת הצגת בית העסק בצורה מוחשית להפוך אותם ללקוחות.
בסיכומו של יום, אם אתם בעלי עסקים שמעוניין להגדיל את מעגל הלקוחות ולספק להם הרגשה של בית, עוד לפני שהם קמו מכיסא המחשב, סיור וירטואלי 360 מבית Google Maps הוא בדיוק הדרך הנכונה בשבילכם לעשות זאת.

המאמר נכתב על ידי אלי ביברגל, סמנכ״ל שיווק בחברת Point Of View 360, מוסמכת מטעם Google לצלם ולהפיק את הסיורים הווירטואליים בגוגל מפות.