ב-1 באוגוסט הודיעה גוגל על הוספת תגי תמונה חדשים שיופיעו בתוצאות חיפוש תמונות במכשירי המובייל.
התגים החדשים, שבשלב זה כוללים תגי מתכון, מוצר, וידאו וגיף, נועדו לסייע לגולשים למצוא את מבוקשם ביתר קלות, שכן כעת הם יודעים לאיזה סוג תוכן מקשרת התמונה. בעזרת תגים אלו יכולים אתרים להגדיל את התנועה האיכותית המגיעה אליהם, שכן הגולש יודע בדיוק מה הוא עומד לקבל בלחיצה על הקישור.
הטמעת התגים הללו באתר מתבצעת באמצעות שימוש בנתונים המובנים של schema.org.