נוכחות ויזואלית באינטרנט באמצעות קידום תמונות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
במסגרת שיתוף הפעולה של חברת סאו סימפל ואיגוד האינטרנט הישראלי בתחום ההדרכות, הוזמנו לקחת חלק בהרצאה ייחודית על נוכחות ויזואלית דיגיטלית באינטרנט מטעם האיגוד.

במסגרת שיתוף הפעולה של חברת סאו סימפל ואיגוד האינטרנט הישראלי בתחום ההדרכות, הוזמנו לקחת חלק בהרצאה ייחודית על נוכחות ויזואלית דיגטלית באינטרנט מטעם האיגוד.
jacki-soikis-2013-02

בתחילת ההרצאה הציג עורך דין יורם ליכטנשטיין את נושא זכויות היוצרים של תמונות באינטרנט, ממה יש להימנע כאשר עושים שימוש בתמונות ברשת. אחריו, הוצג נושא בחירת תמונות לפרסומות של חברת חוצ-פה, ואחרי ההפסקה ג’קי הציג לחברים את הכח הטמון בתמונות לטובת הגדלת התנועה לאתר ודוגמאות שונות המצביעות על התפתחותו של מנוע החיפוש – גוגל בתחום זיהוי והבנת אובייקטים בתמונות.
חשוב לציין: גוגל כרגע מוגבל בזיהוי, אך בהחלט נראה כי בעוד מספר שנים הוא יצליח לעשות זאת.

נכון להיום, יש לנו את היכולת “לעזור” לגוגל בזיהוי באמצעות מספר פעולות שתוכלו לקרוא עליהן בכתבה הבאה על: טיפים לקידום תמונות בגוגל.

jacki-soikis-2013-01

בהזדמנות זו, אנו רוצים להודות לאיגוד האינטרנט הישראלי על שיתוף הפעולה ולחברים שהשתתפו בהרצאה. נשמח לראותכם גם במפגשים הבאים.

Call Now Button
סאו סימפל קידום אתרים
סאו סימפל קידום אתרים
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן