קורס קידום אתרים לצלמים

אם אתם צלמים מקצועיים (אירועים, הריון ולידה, מוצרים, אדריכלות וכו’) ואתם משתפים תמונות בפייסבוק ובאינסטגרם, בטח כבר הבנתם שעם לייקים לא הולכים למכולת. לקוחות המתעניינים בשירותיכם מחפשים בארץ רק במקום אחד: דפי התוצאות של גוגל.

לומדים בקורס פרסום ושיווק תמונות

חלקכם שילמו הרבה כסף בשנים האחרונות לחברות קידום אתרים קיקיוניות וחוץ מהבטחות לא קיבלו כלום. ייתכן והתייאשתם מהקידום האורגני, שלא בצדק. הקידום האורגני בגוגל הוא האפיק המשתלם ביותר, וזאת בתנאי שבאמת משקיעים בו את הנדרש. אנחנו מאמינים כי אתם, כבעלי האתר, האנשים המתאימים למשימה זו יותר מכל חברת קידום, שכן מדובר פה בעסק ובמוניטין שלכם. כל שנדרש מכם הוא זמן (כשעתיים בשבוע), ידע וכלים מתאימים ואלו יעשו את רוב העבודה עבורכם. וכן, זה אפשרי!

מתוך הבנה זו, תפרנו במיוחד בעבורכם קורס קידום אתרים ייעודי לצלמים שמטרתו היא להקנות לצלמים את הידע ואת הכלים הנדרשים לקידום אורגני של האתר שלהם בגוגל. הקורס כולל הרצאות פרונטליות וקידום מעשי של האתר עוד במהלך הקורס. לאחר סיום הקורס, יוכל כל אחד מכם לקדם את האתר שלו באופן עצמאי ולהיעזר באיש מקצוע שילווה אתכם לאורך כל הדרך וללא הגבלת זמן. כן, קראתם נכון, ללא הגבלת זמן.

הקידום בפועל במהלך הקורס וכן הליווי הניתן לאחריו מבוצעים תוך שימוש במערכת קידום האתרים WEB CEO, המשרתת מעל 1,200,000 עסקים בארץ ובעולם (ובין היתר, נבחרה בארץ לשימוש על ידי משרדי ממשל זמין gov.il).

מפי משתתפי הקורסים והסדנאות:

עוז גורן
קרא עוד
"רציתי להודות לך שוב על הרצאה מרתקת אתמול. למדתי ממך המון"​
רונן רוזנבלאט
קרא עוד
"ג’קי מנוסה ומעביר את החומר בצורה מושלמת ומלאת הומור. מומלץ בחום לכל צלם המעוניין בפיתוח עסקי."
שלמה ולדמן
שלמה ולדמן
קרא עוד
"נשארתי בקשר עם המרצים בקורס שלא חוסכים מזמנם על מנת שהפרויקט שהתחלתי אתם ימשיך להצליח ולהתקדם."​
אמיר ארליך
קרא עוד
"רציתי להודות לך שוב על הרצאה מרתקת אתמול. למדתי ממך המון"​
לוסי ספיר
קרא עוד
"ג’קי מנוסה ומעביר את החומר בצורה מושלמת ומלאת הומור. מומלץ בחום לכל צלם המעוניין בפיתוח עסקי."

המשתתפים בקורס יקדמו בפועל, במהלך הקורס ולאחריו, את אתריהם בליווי צמוד של חונכים מקצועיים.

תוכנית הקורס:

בחלק זה נכיר את מבנה האינטרנט וניחשף לחשיבות של שמות המתחם, שרתי האחסון ושרתי ה-DNS. נלמד לזהות מרכיבי HTML בדפי האינטרנט ונבין כיצד למעשה “עובד” אתר אינטרנט.

בנוסף, נכיר מקרוב את מנוע החיפוש גוגל ונלמד על הכלים שלו, שיעזרו לכם לקדם את האתר.

קידום אתרים אורגני הוא תהליך ארוך ומומלץ לבחור בתבונה, כבר בתחילת הדרך, את המילים שנרצה לקדם. במפגש נלמד כיצד לבחור את המילים המיטביות, תוך שימוש במתודה סדורה שתעזור לכם בבחירה חכמה. כמו כן נלמד כיצד לזהות את המתחרים המסוכנים שלכם ונכיר את השיטות בהן הם משתמשים על מנת לקדם את אתריהם.

לפני הכול, תוכן הוא לא רק מלל, אלא גם תמונות. בחלק זה של הקורס נלמד כיצד להנגיש לגוגל את התכנים באתר באופן מיטבי ונחשוף טכניקות מתקדמות לקידום אתרי תמונות, גם כאלו שכמעט אין בהם מלל.

בוודאי כבר שמעתם ממקדמי אתרים שהקישורים חשובים מאוד לקידום האתר. בחלק זה של הקורס תגלו שכמות גדולה של קישורים יכולה להזיק ושמה שחשוב באמת זו האיכות של הקישורים. נציג בפניכם קריטריונים לזיהוי קישורים איכותיים ונלמד כיצד להתמודד עם קישורים שאינם כאלו ואשר מקשרים לאתר כתוצאה מפעילות של חברות קידום שקידמו את האתר בעבר או שמקדמים את המתחרים שלכם ועל הדרך פוגעים בכם…

בחלק זה נדבר על מרכיבי האתר (פורטפוליו, קטלוג, דפי צור קשר, אודות וכו’), נלמד על הקשר בין משקל הדפים באתר וקידומם בגוגל ונציג מקרים שבהם אתרים לא מופיעים בראש תוצאות החיפוש במילות מפתח חשובות למרות שלכאורה הם מקיימים את כל הנדרש מבחינת תכנים וקישורים.

במפגשים אלו נחבר את כל מה שלמדנו ונתווה דרך לקידום האתר על בסיס עבודה חודשית. תיחשפו לרשימה (צ’ק ליסט) של למעלה מ-100 פרמטרים המשפיעים על קידום האתר שלכם ואנו נציג בפניכם שיטת עבודה סדורה. בחלק זה תכירו גם את המלווים המקצועיים שילוו אתכם בקידום האתר לאחר סיום הקורס.

היקף הקורס:

24 שעות אקדמיות פרונטליות, המתפרשות על פני 6 מפגשים בני 4 שעות כל אחד, פעם בשבוע בימי שני בשעות 15:15-12:00

דרישות קדם:

הכרת המחשב ועולם האינטרנט מתוך התנסות אישית.
אנגלית: קריאה ברמה בסיסית.
לא נדרש ידע תכנותי.
ראיון אישי עם ג’קי סויקיס.

קהל יעד:

צלמים מקצועיים בתחומים אירועים, הריון ולידה, מוצרים, אדריכלות וכו’ המעוניינים לקדם את אתריהם בגוגל.

סגל המרצים:

ג'קי סויקיס
ג'קי סויקיס
קרא עוד
מומחה קידום אתרים, מנהל קורסי הכשרה בתחום השיווק הדיגטלי במכללת ג'ון ברייס ומנהל פיתוח עסקי בחברת סאו סימפל .
גלי גנוסר
גלי גנוסר
קרא עוד
מנהלת פרויקטים בחברת סאו סימפל, אחראית על התנסות התלמידים​.
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

קידום אתר? עשו זאת בעצמכם!

דילוג לתוכן