פרסום ברשת פייסבוק

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
רוב הכישורים והטכניקות המתפתחים אצל משווק מצליח יכולות בהחלט להיות מתורגמות לכישורים הנחוצים על מנת לבנות בפייסבוק קמפיין מנצח!

כעת כשבפייסבוק יותר מ-400 מליון משתמשים פעילים הפוטנציאל למשווק הינו גדול עד מאוד. החלוקה המסודרת מאפשר פילוח טבעי ביותר וכך מפרסמים מודעות פייסבוק לקהל ממוקד.

כל הנושא של קידום ממומן בפייסבוק עודו בחיתוליו וארגונים חדשים מצאו את הדרך לייעל את הפרסום בפייסבוק.

בהרבה מאוד מקרים הפרסום באמצעות מודעות בפייסבוק אינו נכלל בתקציב הפרום של החברה וכאן הפוטנציל הגלום למשווק החכם. חוסר הוודאות בכל הקשור לפרסום בפייסבוק יכולה בהחלט להפוך להזדמנות פז עבור המשווק החכם.

פייסבוק מאפשרת פרסום כאשר התוכן הינו רלבנטי למודעה. הפרסום בפייסבוק מונע ע”י משתמשי מטרה שמפולחים עפ”י תחומי הענין שלהם .

רוב הכישורים והטכניקות המתפתחות אצל משווק מצליח יכולות להיות בהחלט מתורגמות לכישורים הנחוצים על מנת לבנות בפייסבוק קמפיין מנצח!

הפרסום מתבסס על מודעות המיועדות לקהל מטרה שפולח ספציפית עבור המודעות.

כמובן שכדאי לגלות חדות עין בכל הקשור לאיכות דפי הנחיתה וההשפעה שלהם על יחס ההמרה.

הפרסום בפייסבוק מאפשר ניתוח יחסי המרה ושיעור הרווחיות, בנייה והכפלת קמפיינים דומים מבחינת קהל המטרה. בניית תת קמפיינים המתבססים על תוצאות מדידות על מנת להעריך תנועה, אפשרות לבחון מודעות ודפי נחיתה, השוואה מול יעדי העסק וניהול אופטימלי של המודעה.

איך מתחילים?

ישנן מספר שיטות להתחיל ברגל ימין בפרסום בפייסבוק.

השיטה הראשונה הינה הערכת מילות המפתח הראשיות על מנת לייצר תחומי ענין-

ממש כמו בקידום ממומן, יעשה כאן שימוש במילים הקשורות לתחביבים ותחומי עניין, כך אפשר למקד את הפרסום לקהל המטרה בפייסבוק. מזהים את הביטוי האפקטיבי ביותר וכך ניתן לקבל נקודת פתיחה נהדרת בכל הקשור לבניית רשימת מילים רלבנטיות עבור התחביבים ותחומי הענין. אבל כדאי להתחשב באופן השימוש במילים אלו. כשם שמפרסמים ברשתות התוכן גם כאן כדאי להתמקד בנושאים מרכזיים רלבנטיים ובביטויים המייצגים תחומי ענין ותחביבים רלבנטיים. ניתן באופן יצירתי ליצור רשימת תחומי ענין ותחביבים ע”י הכללה של נושאים קשורים. כך שאם למשל אתה משווק עסק העוסק במגוון טיפולי פנים אולי התחום של אנטי אייג’ינג יהיה רלבנטי לפרסום? וגם התחום של רפואת עור, מוצרי פנים וכיו”ב.. כדאי להיות זהירים בכל הקשור למילים כלליות מדי על מנת לא לפרסם מודעות לקהל לא רלבנטי..

בפייסבוק הכלים ישנם כלי פרסום להערכת הפרמטרים הנחוצים על מנת להגיע לקהל המטרה, כולל אפשרות להערכת תחביבים ותחומי ענין רלבנטיים.

בהמשך נצייד אתכם בטיפים נוספים לייעול מסע הפרסום בפייסבוק, עקבו אחרינו.

Call Now Button
סאו סימפל קידום אתרים
סאו סימפל קידום אתרים
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן