אפליקציות והמלצות LinkedIn

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
לינקדאין בנוי כרשת עסקית - הוא ממוקד בפעילות עסקית והממשק שלו משרת מגוון רחב של צרכים עסקיים, החל מאיתור משרות, איתור מועמדים למשרות ושיתופי פעולה עסקיים ועד איתור לקוחות פוטנציאליים.

אפליקציות

כמו בכל רשת חברתית גם בלינקדאין ניתן להשתמש באפליקציות שיעשירו את איכות הפרופיל שלכם ותתרום למיתוגכם. ניתן למשל להכניס קישור אל בלוגים (מסוג WordPress , Blog Link או Typeped ). רצוי לקשר רק אל פוסט אחד או שניים ספציפיים.אפליקציה זו תאפשר לכם להראות צדדים אישיים יותר אצלכם כפי שהרשיתם לעצמכם לבטא בפוסטים שאליכם תפנו את קוראי הפרופיל.

בעזרת האפליקציות תוכל להתחבר ולאפשר גישה לכלי נוסף רב חשיבות- “slide share presentation” עם אפליקציה זו תוכלו להעלות ולהציג פרזנטציות שלכם. באמצעות פרזנטציות אלו תוכלו להדגיש במה אתם מתמחים ולהציג זאת בצורה מרשימה. כלי זה יאפשר לכם גם למצוא מידע מקצועי בפרופילים אחרים במידה ועניינכם בחיפוש מידע מקצועי.

אפליקציית ה Box.net Files תאפשר לכם טעינה וניהול תיקיות מ-LinkedIn ואליו (לדוגמא קורות חיים) , בעזרת אפליקציה זו תוכלו להעלות קבצים אל הפרופיל ,לשתף ,לערוך ולצפות במסמכים אונליין.

אתרי אינטרנט

לינקדאין מאפשרת לכם להכניס לפרופיל שלושה קישורים לאתרי אינטרנט. רצוי לנצל זאת להכנסת קישור אל אתר בבעלותכם,לבלוג ולפרופיל הטוויטר שלכם. הכותרת לכל קישור מוצגת כברירת מחדל “האתר שלי” “הבלוג שלי”. כדאי לערוך כותרות אלו ולשבץ בהן מילות מפתח רלוונטיות כך שכל קישור יהיה מזוהה עם הכתובת שלו ויעשיר את הפרופיל במילות מפתח.לדוגמא: “אתר קידום אתרים” “בלוג קידום אתרים” וכד’.

המלצות

בפרופיל הלינקדאין קיים אלמנט “ממליצים” וניתן לקבל ולפרסם המלצות של קולגות,לקוחות מעסיקים ,מורים,וחברים עליכם. כמובן יש הטוענים שאין להמלצות כל ערך ממשי משום שהממליצים הם אנשי שלומו של בעל הפרופיל. מצד שני סביר להניח שפרופיל עם מספר המלצות הכתובות בצורה משכנעת יעשו את שלהם. כשמישהו יחפש פרופילים לצורך עשיית שיתופי פעולה או יחפש מועמדים למשרה ויוצגו פניו כמה פרופילים עם מאפיינים דומים ,סביר להניח שהוא יבחר בפרופיל שיש לו ממליצים על פני פרופיל ללא ממליצים כלל.

לסיכום

לינקאין בנוי כרשת עסקית- הוא ממוקד בפעילות עסקית והממשק שלו משרת מגוון רחב של צרכים עסקיים החל מאיתור משרות, איתור מועמדים למשרות,שיתופי פעולה עסקיים ואיתור לקוחות פוטנציאלים.מנוע החיפוש החכם שלו בנוי לאיתור מתקדם של מטרות אלו ולכן במאמר זה הודגש מילויו הנכון של הפרופיל שהוא אבן היסוד המרכזית לפעילותכם העסקית ברשת זו. יצוין כי מלבד הפרופיל ישרתו אתכם בפעילות העסקית אלמנטים נוספים כגון מסרים באיזור הסטאטוס,פעילות בקבוצת וכמובן הפלטפורמה בתשלום שמציעה רשת לינקדאין הלו הוא ה- IN-Mail.