קידום אתרים – פרסום חכם

קידום אתרים אפקטיבי ברמה אחרת...

ניהול מוניטין
קידום אתרים מהווה חזית רעננה בתחום הפרסום האינטרנטי ובשנים האחרונות מהווה אבן יסוד לכל עסק שיש לו אתר באינטרנט. עד לפני כמה שנים התחום היה מעורפל ומחוץ למודעות הציבורית, כיום התמונה שונה לחלוטין ואין אתר שאינו מעוניין בקידום אתרים.

קידום אתרים מהווה חזית רעננה בתחום הפרסום האינטרנטי ובשנים האחרונות מהווה אבן יסוד לכל עסק אשר יש לו אתר באינטרנט, עד לפני כמה שנים התחום היה מעורפל ומחוץ למודעות הציבורית. כיום התמונה שונה לחלוטין ואין אתר שאינו מעוניין בקידום אתרים.

מה תרצה להיות שתהיה גדול ?

אין אדם בעולם שלא נתקל בשאלה זו בשלב כזה או אחר בחיים שלו. בשוק העבודה ישנם תחומים שלעולם לא יגוועו, תעשיית הבגדים, תעשיית האוכל ועכשיו גם תעשיית ההייטק, קידום אתרים הופך להיות אחד מהתחומים המבוקשים ביותר בהייטק, כמו שתמיד נזדקק לאוכל.

אתר תמיד יזדקק למקדם אתרים, מאז יציאת מנועי החיפוש לשוק, האינטרנט נעשה קל יותר, נגיש יותר ופשוט יותר. ככל שמנוע החיפוש מדויק יותר כך התוצאות מדויקות יותר וכך הגולש מרוצה ומקבל את מה שחיפש בזמן הקטן ביותר ובצורה היעילה ביותר.

בשנתיים האחרונות במיוחד מנועי החיפוש עברו שינויים מהותיים, שהפכו את החיפוש באינטרנט לפופולארי בצורה בלתי רגילה. היום אין אתר בישראל שאינו מעוניין להופיע במקום בראשון בגוגל בביטוי שלו.

קידום אתרים נוצר על מנת לתת מענה לצורך הולך וגדל של השוק, ככל שהאינטרנט הפך להיות כלי הפרסום הנבחר ביותר, כך גם מנועי החיפוש. אין פרסום טוב יותר מאשר להופיע תחת שם המוצר שאני מוכר או השירות שאני מציע במקום הראשון בגוגל. מנוע החיפוש היה ויישאר הכלי אשר מביא הכי הרבה תנועה ממוקדת ויחסי המרה לחברות, יותר מאשר רדיו, טלוויזיה או אמצעי תקשורת אחר.

זאת מכיוון שבהרבה תחומים, האינטרנט היא הזירה המרכזית לפרסום וגולשים שנכנסים לאינטרנט מעוניינים להגיע לנותני השירות או מוכרי המוצר הספציפיים שהם מחפשים, אם אנחנו נופיע שם המכירה תהיה שלנו.

קידום אתרים – פרסום חכם

קידום אתרים נקרא גם “פרסום חכם” , ממש כמו הטיל החכם שיודע להתביית מונחה לייזר לחלון בגודל של 30 ס”מ , כך גם קידום אתרים. בתחומים מסוימים, אתר שמקודם היטב בביטוי ספציפי יכול להניב יותר רווח מ-30-40 באנרים גם יחד.

זהו פרסום חכם כי הוא פונה ישירות לשוק שמחפש את המוצר או השירות, כאשר אנו שמים באנר הגולש שמגיע לאתר לוו דווקא מחפש את השירות שאנו מציעים, יכול להיות שהוא ניגש לאתר לבדוק את תחזית מזג האוויר בכלל. הסיכויים שילחץ על הבאנר אפסיים, ואם כבר לחץ על הבאנר הסיכוי שיקנה את השירות או המוצר יורדים אפילו בעוד כמה אחוזים.

מנוע החיפוש לעומת זאת, מהווה בדיוק את ההיפך, הגולש מחפש דבר מה ואנחנו התוצאה הראשונה שלו, אנחנו נופיע היכן שהוא חיפש. כאשר יכנס לאתר בכדי לרכוש את המוצר או השירות. טיב המוצר או השירות הם אלו שיכריעו האם תתבצע מכירה או לא. ההשקעה בקידום אתרים משתלמת פי אלפי מונים מההשקעה בבאנרים או פרסומות.

פרסום בגוגל – קידום אתרים ממומן

גוגל אף מאפשרים לנו לשים קישורים ממומנים בכדי לקדם את העסק אתר מוצר שירות שאנו מציעים. אפשרות זו טובה כאשר יש בידינו קמפיין גדול שאנו מעוניינים להקים, ואנו מעוניינים בתנועה ממוקדת לאתרינו.

PPC או קידום ממומן מוכיח עצמו כיעיל בצורה בלתי רגילה כאשר אנו זקוקים ליחס המרה גבוה בזמן קצר לפרק זמן ספציפי. הרווח שאנו יכולים להניב מקמפיין ממומן הוא גבוה מאד ביחס לפרסום בשיטות פחות ממוקדות.

שילוב נכון של PPC ושל קידום אתרים אורגני (קלאסי) , משתלם לטווח הארוך ולחיזוק לטווח הקצר.

מנועי החיפוש הניחו את אבן היסוד לפרסום חכם, אנו יכולים רק לדמיין מה עוד מצפה לנו, היו בטוחים שקידום אתרים רק החל ותחום זה אינו הולך לשום מקום.

מומלצים